Τρεις τρόπους προτείνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποζημίωσης των επιβατών που παρέμειναν αποκλεισμένοι σε αμαξοστοιχίες κατά την κακοκαιρία «Ελπίς». Σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή η εταιρεία αναφέρει ότι με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη προς πλήρη εξόφληση των επιβατών, οι οποίοι που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Ιανουαρίου.
Η αποζημίωση των επιβατών μπορεί να γίνει:
Με 1.000 ευρώ μετρητά ή
Με κουπόνι απεριόριστης διάρκειας αξίας 1.150 ευρώ ή
Με κουπόνι απεριόριστης διάρκειας αξίας 550 ευρώ και 500 ευρώ μετρητά.
Η εταιρία σημειώνει ότι παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, ως ένα επιπλέον μέτρο.
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό».
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.
Η εταιρεία -όπως αναφέρει- έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.