Αυξάνεται και πάλι το κόστος χρήσης των ταξί, αρχίζοντας να καθιστά το συγκεκριμένο μέσο ασύμφορο για την πλειονότητα του πληθυσμού.

Με βάση την απόφαση του υπουργείου Συγκοινωνιών, θα αυξηθεί η ταρίφα, μονή και διπλή, σε τρεις εξαμηνιαίες περιόδους. Συγκεκριμένα, η μονή ταρίφα, από 0,36 ευρώ που είναι σήμερα, θα ανέλθει το Μάιο σε 0,48 ευρώ, το Νοέμβριο σε 0,60 ευρώ και το Μάιο του 2010 σε 0,72. Έτσι, η συνολική αύξηση επί του κομίστρου θα είναι της τάξης του 9,9%. Η διπλή ταρίφα από 0,68 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είναι σήμερα, θα ανέλθει στα 0,84 ευρώ το πρώτο εξάμηνο, σε 1,05 ευρώ το δεύτερο και σε 1,20 ευρώ το τρίτο, δηλ. 2,7% αύξηση κάθε φορά.

Το παράδοξο είναι ότι το υπουργείο Μεταφορών δηλώνει ότι το νέο κοστολόγιο αποτελεί εξορθολογισμό του κομίστρου και στην ουσία δεν αποτελεί αύξηση τιμολογίου!

Τέλος, σε ό,τι αφορά στα ραντεβού, αποφασίστηκε να αυξηθεί το κόστος του τηλεφωνικού ραντεβού από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα σε 3-5 ευρώ και τούτο προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων ραδιοταξί.
Το υπουργείο, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, μελετά την πιλοτική χρήση από τα ταξί, ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός δακτυλίου, όπως γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Όπως διευκρινίστηκε από το υπουργείο, το μέτρο, που πρόκειται να ισχύσει από τις 15 Ιουλίου, θα αφορά ταξί με επιβάτη, αλλά χωρίς δικαίωμα αποβίβασης ή επιβίβασης,  ώρες εκτός αιχμής (10-13:00 το πρωί, από 18:00 – 21:00 το βράδυ) και μόνο εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή).

Από την πλευρά της, η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδος δεσμεύτηκε να εφοδιαστούν τα Ταξί με ειδικό σύστημα GPS, ώστε στην Αττική σε πρώτη φάση να ελέγχει την κίνησή τους, αλλά και την ασφάλειά τους. Η πολιτεία θα χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα εγκατάστασης. Το ειδικό μηχάνημα θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου, θα εκδίδει αποδείξεις, θα υποδεικνύει τη συντομότερη διαδρομή γα τον πελάτη και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της «μαύρης» εργασίας και των λαθραίων ταξί.

Επίσης, το όνομα του οδηγού θα πρέπει να είναι σε ειδική θήκη τοποθετημένο στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και σε ευδιάκριτη θέση στο μπροστινό μέρος του οχήματος, ενώ θα διοργανωθούν ειδικά σεμινάρια στον κλάδο, τόσο για νέους όσο και για παλαιότερους οδηγούς.