Επιτόπιο ρεπορτάζ πραγματοποίησε το sfedona.gr αργά το μεσημέρι της Πέμπτης 27 Ιουνίου 2013 στις εγκαταστάσεις του «διυλιστηρίου» και των δεξαμενών ύδρευσης του Δήμου Κορινθίων στο πεδίο Βολής.

Σε μια έκταση αρκετών στρεμμάτων που είναι περιφραγμένη με παλαιού τύπου συρματόπλεγμα ,το οποίο σε αρκετά σημεία είναι τρυπημένο και έχουν σχηματισθεί τεράστιες «ανεπίσημες είσοδοι» για τον καθένα που θέλει να μπει μέσα, φυλάσσονται και προστατεύονται το κτίριο όπου χλωριώνεται το νερό και οι υπόγειες μεγάλες δεξαμενές στις οποίες καταλήγει μετά την χλωρίωση και από εκεί φεύγει για τις βρύσες 50.000 πολιτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η είσοδος των εγκαταστάσεων, μια διπλή σιδερένια πόρτα η οποία ήταν ορθάνοιχτη .

Η ομάδα του sfedona.gr μπήκε χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς , πλησιάσε το κτίριο που βρισκόταν σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από την είσοδο και είδε από ποιο σημείο εισέρχεται το νερό που φτάνει από τις πηγές Δρίζας ,από ποιο σημείο εξέρχεται χλωριωμένο πλέον για να οδηγηθεί στις δεξαμενές και από εκεί στο δίκτυο για τις βρύσες των χιλιάδων καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς συνέχισαν το ρεπορτάζ φτάνοντας στα τσίγκινα σκουριασμένα καπάκια που καλύπτουν το στόμιο των δεξαμενών. Τα άνοιξαν με την ησυχία τους και είδαν το νερό να τρέχει μέσα σε αυτές και από εκεί να παίρνει το δρόμο του για τις βρύσες των Κορινθίων.

Παντού αγριόχορτα, παλιοσίδερα , αράχνες και κατσαρίδες

Στη συνέχεια «απόλαυσαν» την θέα προς την Κόρινθο και τον Κορινθιακό και ακολουθώντας την αντίστροφη διαδρομή βγήκανέξω από τις εγκαταστάσεις και αναχώρησαν για την πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να τονιστεί ότι στον μεγάλο περιβάλλοντα χώρο των δεξαμενών και του διυλιστηρίου δεν έχει φυτευτεί ούτε ένα δεντράκι! Καμία εικόνα που να μαρτυράει οικολογικό και περιβαλλοντικό ενδιαφέρον.

Αντίθετα ο επισκέπτης συναντάςότι σκουπίδια μπορείς να φανταστεί. Ξεραμένα αγριόχορτα και σε ένα μεγάλο χώρο δίπλα στις δεξαμενές μπάζα από ξηλωμένα ασφαλτικά!

Όλα αυτά, σε εγκαταστάσεις που θα έπρεπε να υπάρχει ύψιστη ασφάλεια και φύλαξη.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης