Ένα απαράδεκτο περιστατικό συνέβη σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας, όταν πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο του εστιατορίου επειδή έγινε λάθος στην παραγγελία του.

Το περιστατικό γνωστοποίησε το ίδιο το κατάστημα, σε story στο Instagram, περιγράφοντας ότι κάποιος πελάτης τούς τηλεφώνησε για παράπονα, αποκαλώντας υπάλληλο του μαγαζιού «καθυστερημένο», επειδή δεν αφαιρέθηκαν οι πίκλες από το μπέργκερ του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας “καθυστερημένο” επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας», ανέφερε το κατάστημα.

Δείτε το story:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης