Η αποτελεσματικότερη τουριστική και πολιτιστική ανάδειξη και προβολή της περιοχής του Δήμου Φυλής, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας που είχε χθες στο δημαρχείο Άνω Λιοσίων, η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, με τον δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού και τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) Γιάννη Χατζηθεοδοσίου.

Στόχος της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργειών για την αξιοποίηση των κρυμμένων θησαυρών της Αττικής και τη στήριξη των επιχειρηματιών της περιοχής, ήταν η επανατοποθέτηση και μετεξέλιξη του Δήμου Φυλής σε νέο, αειφόρο και εναλλακτικό προορισμό, με έμφαση στον πεζοπορικό, αναρριχητικό, ιστορικό-πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Προβολής Γιώργος Αβράμης, η αντιδήμαρχος Φυλής Ελένη Λιάκου και ο πρόεδρος του Πολιτιστικού – Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Φυλής «Πάρνηθα» Γιώργος Μαυροειδής.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν η περαιτέρω προβολή των σημαντικών μοναστηριών και των πεζοπορικών μονοπατιών ή αναρριχητικών διαδρομών που υπάρχουν στην Πάρνηθα, η δημιουργία νέων δραστηριοτήτων αλλά και η μέγιστη αξιοποίηση των ήδη υπαρχόντων δράσεων και φεστιβάλ, καθώς και οι βιοκλιματικά έξυπνες παρεμβάσεις στον ελεύθερο χώρο με τη δημιουργία οικοπάρκων και με έμφαση στην καινοτομία και την αειφόρο ανάπτυξη.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ παρακολούθησε, επίσης, σύντομο βίντεο τουριστικής προβολής του Δήμου Φυλής και παρέλαβε μια περιεκτική πρόταση για την ανάδειξή του σε τουριστικό προορισμό της Αττικής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ΕΟΤ αρωγός στην προσπάθεια αλλαγής του brand name της περιοχής 

Μετά τη λήξη της συνάντησης, η κ. Γκερέκου δήλωσε: «Οι απίθανες κρυμμένες ομορφιές του Δήμου Φυλής, το μοναδικό οικοσύστημα, η βιοποικιλότητα και ο δασικός πλούτος της Δυτικής Πάρνηθας μπορούν να αναδείξουν την περιοχή ως έναν σημαντικό εναλλακτικό προορισμό της Αττικής για διάφορα είδη τουρισμού, όπως αθλητικό, θρησκευτικό, ιστορικό και πολιτιστικό. Ο ΕΟΤ θα σταθεί αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια, την οποία θα προχωρήσουμε βήμα-βήμα με στόχο να δοθεί νέα ώθηση στον τόπο και να αλλάξει το brand name της περιοχής».

Όπως συμφωνήθηκε, η συνάντηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων θα επαναληφθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, αυτή τη φορά στο κτίριο του ΕΟΤ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης