Με ένα φωτεινό χαμόγελο, που παρέμεινε ζωγραφισμένο στα πρόσωπά τους παρά την κούραση λόγω της αυξημένης κίνησης τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, υποδέχτηκαν το 2018 οι περισσότεροι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ διατύπωσαν την ευχή, η νέα χρονιά να τους επιφυλάσσει πολλές ημέρες με γεμάτα τα ταμεία τους.

Υψηλή παρέμεινε η προσέλευση τουριστών την Πρωτοχρονιά, ευχάριστη έκπληξη για τους ξενοδόχους τα Χριστούγεννα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον η Θεσσαλονίκη απολαμβάνει τα οφέλη που προκύπτουν από τον χαρακτηρισμό μιας πόλης ως δημοφιλή προορισμό», επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος, προσθέτοντας, δε, ότι «φέτος τα ξενοδοχεία της πόλης δούλεψαν με πληρότητα στο 90% την Πρωτοχρονιά και στο 75% τα Χριστούγεννα». Για την πληρότητα των Χριστουγέννων ο κ. Μανδρίνος σημείωσε ότι «τα προηγούμενα τρία χρόνια το συγκεκριμένο ποσοστό κυμαινόταν σε πιο χαμηλά επίπεδα και η φετινή επίδοση, αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για όλους μας».

Σε ό,τι αφορά την προέλευση των επισκεπτών το 50% αφορούσε Έλληνες του Βορρά και το υπόλοιπο συμπλήρωσαν Βαλκάνιοι και Τούρκοι τουρίστες που επέλεξαν την πόλη για τις γιορτές.

Όπως εξήγησε ο κ. Μανδρίνος, οι επισκέπτες ανταποκρίθηκαν δεόντως στο σύνολο των δελεαστικών πακέτων διαμονής και φιλοξενίας που περιλαμβάνουν έξτρα φροντίδα, εορταστικά μενού και χαρούμενες εκπλήξεις. Έτσι, όπως πρόσθεσε, «βραβευμένοι σεφ της πόλης έβαλαν τα δυνατά τους και η γαστρονομία πραγματικά βρέθηκε στα καλύτερά της, τόσο για το Χριστουγεννιάτικο, όσο και Πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν. Κάθε χρόνο οι προτάσεις τους είναι όλο και πιο δυναμικές, πιο πλούσιες και πιο πρωτότυπες, δίνοντας πάντα το κάτι παραπάνω». Υπενθυμίζεται, ότι εκτός από τις βραδινές εκδηλώσεις, πολλά ξενοδοχεία ετοίμασαν ανάλογα πρωινά και brunch για τις ημέρες των εορτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίστοιχα, αύξηση της κίνησης, σε ποσοστό 30%, κατέγραψαν τις γιορτές και τα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης, όπως τόνισε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου τους (35.000 μέλη), Νίκη Κωνσταντίνου, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, ότι ήταν πολύ μικρό το χρονικό διάστημα. «Το 2017 συνολικά ήταν χειρότερο για τον κλάδο, έναντι του 2016. Λίγες ημέρες πολύς δουλειάς δεν διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα 12 μηνών», τόνισε και πρόσθεσε: «πλέον είναι πιο επιτακτική από κάθε άλλη φορά, η πλήρης και σωστή αξιοποίηση του τουριστικούς μας προϊόντος σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».

Εξάλλου, και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ τόνισε ότι «η παρτίδα για τον επιχειρηματία μικρομεσαίο, δεν σώζεται με δουλειά έξι ημερών συνολικά το χρόνο». Όπως είπε, η αγορά, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, «δούλεψε» ικανοποιητικά τα τριήμερα των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ενώ οι περιφερειακές αγορές της Θεσσαλονίκης, δεν «είδαν» μεγάλες αυξομειώσεις παρά την καθιέρωση του εορταστικού ωραρίου, από τις 15/12. Για την λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, τις τρεις τελευταίες Κυριακές του 2017, ο κ. Φιλιππίδης, ανέφερε ότι μόνο την τελευταία «καταγράφηκε ικανοποιητική κίνηση».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης