Αυτοψίες σε όλη τη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης πραγματοποιεί το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της νέας διαδικασίας χωροθέτησης των στάσεων αστικών και υπεραστικών λεωφορείων, με τέτοιο τρόπο, ώστε να μειώνεται ο κίνδυνος ατυχημάτων και να εξασφαλίζεται η άνεση επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών.
Η διαδικασία σύνταξης των τεχνικών προδιαγραφών των στάσεων ξεκίνησε το 2013 έπειτα από πρόταση του αρμόδιου υπουργείου και ακολούθησε η σύσταση ομάδας εργασίας, αποτελούμενη από εκπροσώπους φορέων (ΣΑΣΘ, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Διεύθυνση Τροχαίας, ΠΕΔΚΜ, ΤΕΕ/ΤΚΜ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ).
Τη Δευτέρα, στην έδρα του ΣΑΣΘ πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για το θέμα αυτό παρουσία δημάρχων και εκπροσώπων των δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ Γιάννης Παλαιστής, «στόχος είναι η εξάλειψη ατυχημάτων όπως συνέβη στην περίπτωση του Δήμου Ωραιοκάστρου όπου ένας οδηγός παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη και προσέκρουσε στη στάση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό ενός ηλικιωμένου».
Επεσήμανε, δε, ότι η ολοκλήρωση του καθορισμού των κριτηρίων για τη χωροθέτηση στάσεων δημόσιας συγκοινωνίας της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης θα αποτελέσει οδηγό όχι μόνο για τους φορείς εποπτείας και εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, αλλά και για τους αντίστοιχους φορείς όλης της χώρας.
Σημειώνεται ότι η πλειονότητα των εμπλεκόμενων φορέων έχει στείλει σειρά δεδομένων για τις στάσεις στη Μητροπολιτική Ενότητα και τα στοιχεία αυτά προστίθενται σε βάση δεδομένων του ΣΑΣΘ, προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο.