Μπορεί η Sony να απέκτησε νέους fans με την διαφήμισή της σχετικά με την πολιτική μεταχειρισμένων στο PlayStation 4, ωστόσο δεν ήταν η μόνη που…κορόιδεψε στα ίσια την Microsoft, καθώς η τελευταία είχε ετοιμάσει κι αυτή με τη σειρά της μια διαφήμιση στην οποία πετάει ευθέως σπόντα προς τη Sony.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Καταρχήν η Sony έβγαλε στο YouTube το παρακάτω τρέιλερ με τίτλο “Greatness awaits” για να διαφημίσει το brand του PlayStation. Επιχείρησε να παρουσιάσει τα games της με όσο το δυνατόν πιο…epic τόνο και να σας μεταφέρει την εικόνα του να “γράψετε ιστορία” μέσα από τα games που θα παίξετε.

Κατά τις ημέρες τις E3 όμως, άρχισαν τα χτυπήματα…”κάτω από τη μέση”. Αμφότερες οι Microsoft και Sony είχαν ετοιμάσει διαφημίσεις όπου αναφερόντουσαν άμεσα ή έμμεσα μεταξύ τους. Σίγουρα θα είδατε το γνωστό σύντομο τρέιλερ για τα μεταχειρισμένα του PlayStation 4 στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Shuhei Yoshida, πρόεδρος της Sony Computer Entertainment, μαζί με τον Adam Boyes. Από το βλέμμα του Yoshida αντιλαμβανόμαστε ότι ήθελε περισσότερο αυτό το τρέιλερ, σε αντίθεση με τον Boyes που κοιτάει την κάμερα λέγοντας “Thanks” κάπως…αμήχανα!

{youtube}kWSIFh8ICaA|400|300{/youtube}

Αν νομίζατε όμως ότι τα είχατε δει όλα τότε κάνετε λάθος! Έξω από το ξενοδοχείο JW Marriot στο Los Angeles, η Microsoft είχε αναρτήσει την παρακάτω διαφήμιση, η οποία στο κάτω μέρος της αναφέρει “Xbox One: We ‘re watching” αλλά έχει και μια υποσημείωση με αστεράκι λέγοντας *”One good reason to buy a PS4!”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι γεγονός ότι έχουμε Console Wars. Τα όπλα βγήκαν και επίσημα! Ποιος θα κερδίσει; Σίγουρα μέχρι την κυκλοφορία των Xbox One και PlayStation 4 (Νοέμβριο και Δεκέμβριο αντίστοιχα) θα έχουμε πολλά ακόμη να δούμε!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης