Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Polygon το Xbox One θα μπορεί να “μιλάει” στους κατόχους του μέσω του Kinect 2.0  αν και αυτό δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα. Το  δημοσίευμα αναφέρει ότι το Kinect 2.0 θα σαρώνει τα πρόσωπα των χρηστών και θα σταματάει αν εντοπίσει κάποιον που δεν αναγνωρίζει.

Θα ακολουθεί φωνητική προειδοποίηση στον ιδιοκτήτη της κονσόλας ότι υπήρχε ένα νέο πρόσωπο στο δωμάτιο και θα ζητάει από τον ξένο να δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες και στη συνέχεια θα τις αποθηκεύει. Επίσης, το Xbox One θα διαθέτει τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου του παιχνιδιού. Ένας παίκτης θα μπορεί να ζητήσει από κάποιον άλλο χρήστη μέσω Skype το να αναλάβει π.χ να βοηθήσει σε ένα δύσκολο μέρος του παιχνιδιού. Μόλις συμβεί αυτό, οποιοσδήποτε παίκτης θελήσει θα μπορεί να τερματίσει την συγκεκριμένη λειτουργία με το πάτημα ενός κουμπιού.

Δεν είναι σαφές εάν ο δεύτερος παίκτης θα χρειάζεται να έχει στην κατοχή του το παιχνίδι ή πόση ώρα θα μπορούσε να διαρκέσει ο απομακρυσμένος έλεγχος του παιχνιδιού. Η ίδια λειτουργία θα παρέχεται και στο PlayStation 4 της Sony μέσω της τεχνολογίας Remote Play της Gaikai. Μήπως άραγε αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά η Microsoft θα εφαρμόσει κι αυτή με τη σειρά της cloud gaming ώστε να παίζουν οι κάτοχοι του Xbox One τα παλιότερα games; Μέχρι στιγμής πάντως το cloud gaming δεν φαίνεται να συγκαταλέγεται στα άμεσα σχέδια της Microsoft.

Για ακόμα περισσότερες πληροφορίες, δείτε αναλυτικά την παρουσίαση του Xbox One από την Microsoft.