Η γαλλική εταιρεία Nadeo έχει γίνει κυρίως γνωστή από τη σειρά TrackMania, ένα Racing που προσπάθησε να παρουσιάσει κάτι το διαφορετικό. Μετά από σχεδόν μια δεκαετία με πάμπολλες εκδόσεις και διάφορες συνέχειες, το TrackMania κατάφερε να γίνει αγαπητό από αρκετούς gamers. Χρησιμοποιώντας τα ίδια εργαλεία ανάπτυξης, οι Γάλλοι θέλουν να μας χαρίσουν ακόμα δύο αντιπροσωπευτικά video games, τα οποία αυτή τη φορά προέρχονται από διαφορετικά είδη και συγκεκριμένα ένα FPS και ένα RPG. Το πρώτο θα το εξετάσουμε σήμερα, ενώ το δεύτερο ονομάζεται QuestMania και αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή στο μέλλον. 

Το ShootMania Storm είναι διαθέσιμο από αυτό το μήνα και αποτελεί ένα Online First-Person Shooter. Μαζί με το TrackMania 2: Canyon, το QuestMania αλλά και τα TrackMania 2: Valley και TrackMania 2: Stadium που βρίσκονται σε beta στάδιο αποτελούν τα games της πλατφόρμας ManiaPlanet.com. Η Nadeo ονομάζει την υπηρεσία της «ένα ολοκληρωμένο gaming system». Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι η γαλλική εταιρεία δεν είναι ανεξάρτητη καθώς από το 2009 εξαγοράστηκε από την Ubisoft.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι είναι το ManiaPlanet;
Στα πρότυπα του Origin και του uPlay μέσω των οποίων οι Electronic Arts και η Ubisoft πωλούν τα games τους αντίστοιχα, η Nadeo δημιούργησε το δικό της online δίκτυο στο οποίο διαχειρίζεστε τα games που αγοράσατε. Ονομάζεται ManiaPlanet και έχει το ρόλο ενός υποτυπώδους λειτουργικού, καθώς περιλαμβάνει το interface για να παίξετε και να οργανώσετε τα games σας αλλά και να συμμετάσχετε ή να διαγωνισθείτε με άλλους παίκτες στο internet. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε τα δικά σας customized games, με έτοιμα εργαλεία σχεδιασμού τα οποία σας παρέχονται από την πλατφόρμα.

Τα εργαλεία σχεδιασμού τα χρησιμοποιεί ακόμα και η ίδια η Nadeo, καθώς με αυτά δημιούργησε το ShootMania Storm όπως και τα υπόλοιπα games που αναφέραμε προηγουμένως! Τα δημιουργήματα αυτά αποτελούν τα πρότυπα που παρέχει η εταιρεία στο κοινό, δηλαδή games που σας δίνουν την ευκαιρία να «πατήσετε» πάνω τους για να ξεκινήσετε τις δικές σας δημιουργίες. Όμως μη φανταστείτε πως το νέο αυτό online FPS αποτελεί απλά ένα «μπούσουλα» για να φτιάξετε το δικό σας video game πρώτου προσώπου. Πρόκειται για μια άκρως διασκεδαστική και ξεχωριστή multiplayer εμπειρία καθώς είναι απλό, ταχύτατο, με πολλή δράση, old-school αισθητική και απαιτεί ικανότητα και εξάσκηση από τους παίκτες. Ας του ρίξουμε όμως μια πιο αναλυτική ματιά για δούμε τι έχει να μας προσφέρει.

Η κληρονομιά των «παλαιών»
Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν στην επίδραση που είχαν το Unreal Tournament ή το Quake III Arena στο είδος των FPS και πιο συγκεκριμένα στο multiplayer στήσιμό τους. Το ταχύτατο, δυναμικό και «εξωπραγματικό» gameplay τους δημιούργησαν σχολή, απαιτώντας να έχετε γρήγορα αντανακλαστικά και άψογη αντίληψη του χώρου.

Τα πολύ ευχάριστα νέα για τους φίλους αυτού του είδους είναι πως σε παρόμοιο ύφος κινείται και το ShootMania Storm. Κάθε level μετατρέπεται σε μια αρένα επιβίωσης, όπου μέσα από έντονα matches με πολύ γρήγορους ρυθμούς δοκιμάζεται η ικανότητα, η ευστοχία και η σταθερότητά σας σε ένα FPS που μας γυρίζει σε παλιές εποχές και δικαιώνει τους πιο ταλαντούχους μαχητές (ή τους πιο προπονημένους!).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έρχεται καταιγίδα
Η δημιουργία της Nadeo περιλαμβάνει αμιγώς multiplayer περιεχόμενο, επομένως όπως αντιλαμβάνεστε δεν υπάρχει campaign ή κάποιο single-player mode. Μπαίνοντας στο κεντρικό μενού ίσως να εντυπωσιαστείτε από το στήσιμο, το οποίο είναι μοντέρνο και το user interface εκτείνεται πέραν της μίας οθόνης, θυμίζοντας κάπως εφαρμογή για smartphone. Από εδώ αποκτάτε πρόσβαση τόσο στο κύριο παιχνίδι όσο και στα διάφορα mods που είναι ήδη διαθέσιμα και σταδιακά θα γίνουν ακόμα περισσότερα.

Εάν επιλέξετε το βασικό προϊόν, δηλαδή το ShootMania Storm, τότε θα περάσετε στο μενού του. Εδώ το στήσιμο είναι πιο απλό και θυμίζει άπειρα multiplayer games. Παρόλα αυτά, σε γενικές γραμμές η Nadeo δεν εξηγεί πολύ καλά τις διαθέσιμες επιλογές της κεντρικής οθόνης και ίσως στην αρχή μπερδευτείτε με το τι είναι η καθεμία. Αυτό που αξίζει να θυμάστε πάντως είναι πως το “Strom” είναι το βασικό παιχνίδι και τα υπόλοιπα μέρη του (Elite, Joust, Royal κλπ.) αποτελούν διάφορα mods με κάποιους ξεχωριστούς κανονισμούς.

Για ικανούς παίκτες
To μεγάλο ατού του ShootMania Storm είναι αναμφίβολα η old-school (σχεδόν arcade-άδικη) αισθητική του. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα το βασικό όπλο που θα αποκτήσετε. Ονομάζεται Rocket Launcher, μόνο που δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα Rocket Launchers άλλων FPS! Χάρις σε αυτό όμως, η δημιουργία των Γάλλων θυμίζει μια μοντέρνα 3D εκδοχή κάποιου παλιού shooter όπως αυτά που παίζαμε στα «ουφάδικα».

Στο ShootMania Storm το συγκεκριμένο όπλο εκσφενδονίζει ένα βλήμα ενέργειας που πρέπει να πετύχει απευθείας το σώμα του αντιπάλου για να κάνει damage. Μοιάζει αρκετά με ρουκέτα καθότι έχει τη φιλοσοφία της, αλλά δεν μπορεί να χτυπήσει μια γενικότερη περιοχή με ωστικό κύμα. Ξεχάστε όπλα τύπου minigun ή assult rifle που βάλλουν με εκατοντάδες σφαίρες το λεπτό επιτρέποντάς σας να «γαζώσετε» τον γύρω χώρο ή shotguns με σκάγια διασποράς. Με το rocket launcher πρέπει να πετύχετε ακριβώς το στόχο σας με ένα συγκεκριμένο βλήμα.

Επίσης, όταν πυροβολήσετε μία φορά θα πρέπει να περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να φορτίσει ξανά το όπλο σας. Εάν περιμένετε παραπάνω, το rocket launcher μπορεί να φορτίσει πλήρως, επιτρέποντάς σας να ρίξετε μέχρι πέντε βλήματα μαζεμένα. Για αυτό το χτύπημα όμως απαιτείται αρκετός χρόνος που μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας ανάλογα με την περίσταση που θα βρεθείτε. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι πως κάθε ριπή σας θα πρέπει να είναι μελετημένη και με προοπτική, υπολογίζοντας το μέρος όπου θα συναντηθούν το βλήμα με το σώμα του αντιπάλου.

Do the math
Με την παραπάνω μέθοδο η ατομική ικανότητά σας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς αρκεί πρωτίστως να σημαδεύετε έχοντας έχοντας πλήρη αντίληψη του χώρου και των κινήσεων των αντιπάλων. Το damage που προκαλεί το rocket launcher, ο αριθμός των ριπών και οι χρόνοι reloading διαφέρουν λίγο στα διάφορα game modes, αλλά διέπονται από την ίδια φιλοσοφία. Επίσης, απαιτείται στρατηγική για το πώς θα κατανείμετε χρονικά τους πυροβολισμούς σας. Μπορεί για παράδειγμα να συμφέρει σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού να «κρατήσετε» το όπλο σας πλήρως recharged για μια δύσκολη στιγμή που θα το χρειαστείτε.

Το Rocket Launcher είναι το default όπλο, καθώς υπάρχουν δύο ακόμη «εργαλεία» στη διάθεσή σας, που όμως μπορούν να θεωρηθούν δευτερεύοντα καθώς αποκτώνται υπό προϋποθέσεις ή σε κάποια συγκεκριμένα modes. Το πρώτο είναι το Laser, που μοιάζει αρκετά με το Lightning Gun του Unreal Tournament, ρίχνει μια ευθεία ριπή ηλεκτρισμού και έχει τη δυνατότητα zoom. Το δεύτερο είναι το Nucleus, ένα είδος grenade launcher που πυροβολεί μια «μπάλα» συμπιεσμένης ενέργειας που κινείται αργά, προσκολλείται σε όποια επιφάνεια συναντήσει και εκρήγνυται μετά από μερικά δευτερόλεπτα, χτυπώντας οποιονδήποτε βρίσκεται σε ακτίνα περίπου ενός μέτρου.

Τα δύο παραπάνω τα αποκτάτε μόνο σε συγκεκριμένα σημεία σε κάθε χάρτη και τα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά εντός των (περιορισμένων ομολογουμένως) ορίων τους, κάτι που δυστυχώς τα καθιστά άχρηστα. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα όπλα δεν είναι ορατά στην οθόνη σας καθώς το μόνο που υποδεικνύει την ύπαρξή τους είναι το χαρακτηριστικό crosshair. Η λογική τους πάντως -και κυρίως του βασικού rocket launcher- ακολουθεί το εξής τρίπτυχο: απλά στη χρήση – δύσκολα στο να τα μάθετε απόλυτα – διασκεδαστικά με old-school αισθητική. Πρόκειται για τρεις αρχές που θα μπορούσαμε να πούμε ότι χαρακτηρίζουν γενικά όλο το παιχνίδι.

Κάθε χτύπημα που καταφέρνετε σε αντίπαλο στο ShootMania Storm αποτελεί μια μικρή νίκη. Back to the basics!

«Καταιγιστικό» gameplay
Στα περισσότερα στάνταρ modes του ShootMania Storm έχετε στη διάθεσή σας το rocket launcher που αναλύσαμε, δύο μπάρες health και μια μπάρα stamina. Αυτά και τίποτα περισσότερο. Δεν υπάρχουν customized παίκτες με εξοπλισμό που θα σας πάρει μήνες παιξίματος για να ξεκλειδώσετε, ούτε όπλα που μπορούν να ισοπεδώσουν μισό οικοδομικό τετράγωνο, ούτε περιπτώσεις όπου σας τελείωσαν τα πυρομαχικά και «ξεμείνατε» με το πιστόλι. Δεν θα συναντήσετε snipers που έχουν κάνει camp σε ένα σημείο ή ένα σωρό άλλα στοιχεία που έχετε δει άπειρες φορές σε άλλα FPS.

Η ομορφιά του ShootMania Storm βρίσκεται στην απλότητά του. Το παιχνίδι σας «πετάει» σε ένα χάρτη κι εκεί αρχίζει μια σειρά από μάχες σε ταχύτατους ρυθμούς, καθώς όλοι θα τρέχετε και θα χοροπηδάτε σε κάθε γωνιά του περιβάλλοντος προσπαθώντας να πετύχετε τους άλλους και να αποφύγετε οι ίδιοι να χτυπηθείτε. Κάτι σαν το Unreal Tournament δηλαδή. Η απλή αυτή λογική έρχεται σαν ευχάριστη αλλαγή στον πολύπλοκο κόσμο των σύγχρονων shooters και οδηγεί κάθε match σε μια επιβράβευση της ικανότητας και των αντανακλαστικών. Χαρακτηριστικό είναι πως σε κάθε kill που πετυχαίνετε θα νιώσετε πως καταφέρατε κάτι σημαντικό, αφού ο παράγοντας τύχη ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια είναι εξαιρετικά σπάνια και σε αυτό ακριβώς το αίσθημα επιβράβευσης κρύβεται το μεγαλείο του FPS της Nadeo.

Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο πως για να σκοτώσετε κάποιον ή να σκοτωθείτε απαιτούνται ένα ή δύο χτυπήματα το πολύ (εξού και οι δύο μπάρες health) ενώ χρησιμοποιώντας τη μπάρα stamina κάνετε ένα σύντομο σπριντ. Κατά τα άλλα, η μάχη είναι γρήγορη, απαιτεί συνεχή κίνηση και άλματα και διαθέτει καταιγιστικό gameplay στα χνάρια κλασικών παλιών τίτλων που αγάπησαν όλοι οι hardcore FPS gamers. Αντίστοιχα κλασικός είναι και ο χειρισμός, αφού προσαρμόζεται στα πρότυπα των PC, συνεπώς πλην ελαχίστων περιπτώσεων δεν θα αντιμετωπίσετε ιδιαίτερα προβλήματα.

Τα βοηθήματα
Διάσπαρτα στους χάρτες του παιχνιδιού βρίσκονται ορισμένα αντικείμενα που σας προσφέρουν κάποιες έξτρα δυνατότητες. Αποτελούν blocks τα οποία σας δίνουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσετε και στον map editor στον οποίο θα αναφερθούμε παρακάτω. Το JumpPad είναι αυτό που δηλώνει το όνομά του, δηλαδή μια εξέδρα που σας εκτοξεύει ψηλά σαν ένα τεράστιο ελατήριο. Το LaserPad αποτελεί τον χώρο στον οποίο γίνεται διαθέσιμο το Laser, ενώ τα Power Paths είναι μεταλλικές εξέδρες που σας επιτρέπουν ταχύτερη κίνηση και γρηγορότερους χρόνους reload.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα Grapples, από τα οποία πιάνεστε και αιωρείστε σαν τον Spiderman. Κινούμενοι στα χαρακτηριστικά ξύλινα Wooden blocks επιταχύνετε χωρίς να χαλάτε stamina, ενώ για να ολοκληρώσετε το θεαματικό momentum κάποιας ενέργειάς σας υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε wall jump, εμπλουτίζοντας το «parkour» ρεπερτόριό σας. Μόνη ένσταση αποτελεί ο κάπως αδέξιος χειρισμός του χαρακτήρα σας όταν βρίσκεται πάνω στα Power Paths και τα Wooden blocks και τη στιγμή εκείνη προσπαθείτε να επιταχύνετε.

Riders on the storm
Ας πούμε και λίγα λόγια για τα διαθέσιμα modes. Να σημειώσουμε πως το ShootMania Storm σας δίνει τη δυνατότητα να συνδεθείτε τόσο τοπικά μέσω LAN, όσο και online μέσω internet, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσετε και τον δικό σας custom server. Αρχικά λοιπόν υπάρχει η επιλογή Melee, που είναι το κλασικό Free-For-All mode που συναντάμε σε όλα σχεδόν τα FPS, με τους παίκτες να πολεμούν μεταξύ τους για την τελική κυριαρχία. Νικητής είναι όποιος φτάσει πρώτος στο όριο των πόντων που έχει τεθεί.

Ένα από τα πιο διασκεδαστικά modes είναι το Royal. Εδώ οι παίκτες μπαίνουν σε μια αρένα, στο κέντρο της οποίας υπάρχει ένας πυλώνας. Όταν αυτός γίνει capture από έναν από τους συμμετέχοντες (αυτό συμβαίνει ενώ βρίσκεστε πολύ κοντά του για μερικά δευτερόλεπτα) τότε μετά από λίγο εμφανίζεται ένας ανεμοστρόβιλος στα όρια του χάρτη που σιγά-σιγά «κλείνει» προς το κέντρο. Όποιος πέσει πάνω στον ανεμοστρόβιλο πεθαίνει αυτόματα και έτσι η δράση μεταφέρεται σταδιακά στο κέντρο γύρω από τον πυλώνα για το μεγάλο φινάλε. Νικητής είναι ο τελευταίος παίκτης που θα παραμείνει ζωντανός, ενώ συνήθως κάθε match καταλήγει σε μια ξέφρενη μονομαχία που μοιάζει με χορευτικό των δύο εναπομεινάντων παικτών γύρω από τον πυλώνα.

Περισσότερη δράση
Το Battle είναι ένα ομαδικό αυτή τη φορά mode που μοιάζει με το κλασικό Domination. Κάθε ομάδα θα πρέπει να κάνει capture τους πυλώνες των αντιπάλων της για να κερδίσει. Το ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι πως μόνο μία ομάδα μπορεί να κάνει capture ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και έτσι οι ρόλοι εναλλάσσονται σε επιτιθέμενους και αμυνόμενους κατά κάποιο τρόπο. Το Joust είναι μια παραλλαγή του παιχνιδιού και συγκεκριμένα μια μονομαχία δύο παικτών, με περιορισμένα πυρομαχικά και εναλλασσόμενα σημεία ανεφοδιασμού, αλλά δύσκολα θα βρείτε αντιπάλους να παίξετε καθώς δεν αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλές.

Υπάρχουν διάφορά ακόμη modes και mods, όπως το Elite που φέρνει αντιμέτωπους τρεις επιτιθέμενους με τρείς αμυνόμενους σε ένα ιδιότυπο κυνηγητό, το BattleWave που αποτελεί μια παραλλαγή του απλού Battle, το Siege αλλά και διάφορα άλλα με ενδιαφέρουσες παραλλαγές στους κανόνες για όλα τα γούστα. Βέβαια, οι επιλογές που αναφέραμε είναι οι πιο δημοφιλείς με τον περισσότερο κόσμο στους servers, οπότε είναι και αυτές που θα προτιμήσετε περισσότερο.

Little big…ManiaPlanet
Δύο στοιχεία που είναι φανερό πως προσπαθεί να προωθήσει η Ubisoft είναι αφενός η δυνατότητα να δημιουργήστε τους δικούς σας χάρτες και mods κι αφετέρου η ανταγωνιστική πλευρά του ShootMania Storm το όποιο θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο των e-Sports. Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι, πράγματι μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας ελεύθερη χρησιμοποιώντας τον in-game map editor, ο οποίος είναι εξαιρετικά εύχρηστος και από τους πιο εύκολους στην εκμάθηση που έχουμε δει.

Ήδη υπάρχει ένα αρκετά ισχυρό community που έχει εμπλουτίσει με δημιουργίες χρηστών το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Θα βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα mods όπως το Obstacle Course όπου συναγωνίζεστε για το ποιος θα περάσει σε λιγότερο χρόνο μια σειρά από εμπόδια με γρήγορες και περίτεχνες κινήσεις. Αντιλαμβάνεστε την ελευθερία που υπάρχει όσον αφορά το customization και το πόσο μπορεί να στηριχθεί το ShootMania στο μέλλον από τους οπαδούς του. Όσον αφορά το …αθλητικό κομμάτι, το δημιούργημα της Nadeo πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα όμορφο και ανταγωνιστικό θέαμα. Ήδη υπάρχει έντονη δραστηριότητα με διάφορα events και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το ψάξει περισσότερο.

Τεχνικές minimal
Ο οπτικός τομέας του ShootMania Storm είναι θα λέγαμε «ταπεινός», χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Οι χάρτες είναι σχεδιασμένοι απλά και λειτουργικά, περιλαμβάνοντας μόνο ότι χρειάζεται για να διεξαχθούν οι αγώνες και να μην υπάρχουν μεγάλοι χρόνοι loading, κολλήματα ή πτώσεις στο frame rate. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως μπορείτε να χαρείτε άφθονη δράση ανεξάρτητα από το PC σας.


Μέχρι και τα μοντέλα των παικτών είναι ουσιαστικά…το ίδιο μοντέλο, με μόνη παραλλαγή το διαχωρισμό αρσενικού και θηλυκού χαρακτήρα. Τα textures είναι αξιοπρεπή, ιδιαίτερα στην απεικόνιση του περιβάλλοντος, από την οποία ωστόσο απουσιάζουν τα όποια physics. Τα οπτικά εφέ είναι φτωχά από πλευράς ποιότητας, ενώ στα περιβάλλοντα υπάρχει έλλειψη αντικειμένων. Στα δε lighting effects, όπου υπάρχουν ακτίνες ήλιου το φως διαθλάται σωστά, ενώ στα σκιερά μέρη τα shadows είναι εκτός τύπου και χρόνου.

Όπως και να ‘χει, επειδή η φύση του ShootMania είναι τέτοια (απλή αισθητική και retro feeling), δε θα χαλαστείτε ιδιαίτερα. Ηχητικά δεν συναντάμε κάτι το ξεχωριστό. Η μουσική παραπέμπει εύστοχα σε κλίμα γνωστών FPS όπως το Unreal Tournament. Ξεχωρίζουν ακόμη τα εφέ των rocket launchers που φέρνουν στο νου μας τα χαρακτηριστικά «μπλιμπλίκια» μιας περασμένης εποχής.

“Fight on, grab on, Stormrider”
Το ShootMania Storm καταφέρνει ομολογουμένως κάτι το εντυπωσιακό. Επαναφέρει στο προσκήνιο βασικά στοιχεία από First-Person Shooters που είχαν να παρουσιαστούν χρόνια σε τόσο απλοϊκή μορφή. Αποδεικνύεται πάρα πολύ διασκεδαστικό και «λουκούμι» για τους έμπειρους, hardcore και ικανούς FPSάδες που θα νιώσουν ότι βρίσκονται στο στοιχείο τους. Η τιμή του ανέρχεται στα 20 ευρώ και κρίνεται οριακά ικανοποιητική για αυτά που προσφέρει, αν και θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα Online FPS εκεί έξω που μάλιστα παρέχονται ως free-to-play.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι το minimal περιεχόμενο ίσως δημιουργήσει κάποιο κορεσμό από ένα σημείο και ύστερα, αλλά η υποστήριξη από το community υπόσχεται αν μη τι άλλο να κρατήσει το ενδιαφέρον ακόμα και όσων δε νοιάζονται για την ανταγωνιστική πλευρά του (eSports). Όπως και να ‘χει, το ShootMania Storm έχει την πλάκα του και θα σας χαρίσει πολλές στιγμές αυθεντικής FPS διασκέδασης με μπόλικα «συγκινητικά» στιγμιότυπα!

Θετικά:
– Ταχύτατη δράση σε old-school «χνάρια»
– Απαιτεί και επιβραβεύει κυρίως την ικανότητα
– Πλούσιο περιεχόμενο με δυνατότητα modding
– Θεαματικά kills που θα τα χαρείτε ιδιαίτερα

Αρνητικά:
– Λιτά γραφικά και ήχος με βασικές ελλείψεις
– Μικρά προβλήματα στο χειρισμό σε ορισμένα σημεία
– Οι επιλογές των μενού δεν εξηγούνται επαρκώς
– Μερικές φορές δείχνει υπερβολικά απλό κάτι που θα ξενίσει τους ιδιαίτερα απαιτητικούς

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 6
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.3

Ένα FPS με απλούς και εγγυημένα διασκεδαστικούς μηχανισμούς που είχαν καιρό να πρωταγωνιστήσουν σε ένα τέτοιο video game.

Γρηγόρης Βούλγαρης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης