Τα 2D games αποχώρησαν από το προσκήνιο πριν την ώρα τους λόγω των νέων τεχνολογιών που εμφανίζονταν καθημερινά. Η απορία που άφησε πίσω της η ξαφνική αυτή εξαφάνιση ήταν το πώς θα ήταν τα παιχνίδια δύο διαστάσεων εάν χρησιμοποιούσαν καλύτερη τεχνολογία. Μια πολύ καλή απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει το Dust: An Elysian Tail, το οποίο όχι μόνο αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα, αλλά και μία πρωτοτυπία για τον τρόπο ανάπτυξής του.

Με εξαίρεση το voice acting, το soundtrack και κάποια στοιχεία της ιστορίας, το Dust: An Elysian Tail σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου και μόνο από ένα άτομο, τον Dean Dodrill. Ο Dodrill (αλλιώς γνωστός ως Noggy) είχε μια προϋπηρεσία στο χώρο του game design, αλλά γρήγορα αποχώρησε από τις προγενέστερες δουλειές του, διότι θέλησε να προχωρήσει στη δημιουργία κάτι δικού του. Η ανάπτυξή του Dust αρχικά ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει τρεις μήνες, αλλά στην πραγματικότητα χρειάστηκαν πάνω από τρία και κάτι χρόνια. Παρότι ξεκίνησε σαν ένα 8-bitο game, παρόμοιο με τις αρχικές προσθήκες της σειράς Castlevania, γρήγορα άλλαξε και ακολούθησε άλλη πορεία. Οι επιρροές για το τελικό αποτέλεσμα ήρθαν από Metroid, Golden Axe, YS I και II, τα οποία ο Dodrill ξεχωρίζει και ως αγαπημένα του.

Αρχικά το Dust ήταν προγραμματισμένο να γίνει διαθέσιμο στο κανάλι του Xbox Live για τα Indie games, όμως το 2009 κέρδισε το διαγωνισμό Build.Play Challenge της Microsoft, όπου και απέκτησε ένα συμβόλαιο για το Xbox Live Arcade. Με την κυκλοφορία του το 2012, δέχθηκε πολύ καλές κρητικές και έγινε αμέσως αποδεκτό από την κοινότητα του Xbox Live, με αρκετά downloads το πρώτο διάστημα. Ο δημιουργός δεν έχει ανακοινώσει κάποιo expansion, αλλά προς το παρόν δουλεύει για τη δημιουργία μιας animated σειράς με θέμα τον κόσμο του Dust: An Elysian Tail.

Καλωσορίσατε στην Falana
Το Dust: An Elysian Tail διαδραματίζεται στον κόσμο της Falana, ο οποίος κατοικείται από ανθρωπόμορφα ζώα και βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής. Η ιστορία ξεκινά με τον κεντρικό ήρωα τον Dust να ξυπνάει σε ένα σκοτεινό δάσος χωρίς καμία ανάμνηση από το παρελθόν του. Νευρικός και φοβισμένος προσπαθεί να επαναφέρει στην μνήμη του ποιος είναι και πώς βρέθηκε εκεί, αλλά μάταια, δεν τα καταφέρνει. Στην ατυχία του, όμως, συναντά τον Ahrah, ένα μυστηριώδες σπαθί που μιλά και την ιπτάμενη, χαριτωμένη προστάτιδά του, την Fidget. O Ahrah θα εξηγήσει στον Dust ότι πρέπει να αναζητήσει την πραγματική του ταυτότητα, προκειμένου να έρθει αντιμέτωπος με τα λάθη που έκανε στο παρελθόν. Για να μπορέσει όμως να το κάνει αυτό, θα πρέπει να ξεκινήσει μια περιπέτεια, με τελικό προορισμό την αυτογνωσία.

Παρότι το Dust ξεκινά σαν μια ιστορία που έχει ξαναειπωθεί, γρήγορα θα νιώσετε έναν συναισθηματικό δεσμό ανάμεσα σε σας και τον κεντρικό ήρωα. Είναι μια ιστορία λύτρωσης και ολοκλήρωσης, ειπωμένη με έναν απλό και κατανοητό τρόπο. Συγκεκριμένα, θα υπάρξουν στιγμές όπου θα αισθανθείτε καταβεβλημένοι από τα γεγονότα και ίσως λίγο θλιμμένοι. Συναισθήματα τα οποία αρκετά RPG games δεν είναι σε θέση να σας προσφέρουν. Μπροστά στα μάτια σας, ο Dust θα γίνει από ένας μικρός, χαμένος στην σκέψη του χαρακτήρας, σε έναν γεμάτο δύναμη και πίστη ήρωα.

Let’s get started
Το παιχνίδι ξεκινάει ακριβώς όπως η ιστορία, με τον Dust να ξυπνάει μέσα σε ένα δάσος και την γρήγορη γνωριμία του με τον Ahrah και την Fidget. Το gameplay θα σας εισάγει σχεδόν αμέσως στους μηχανισμούς και τις βασικές λειτουργίες μάχης. Ο δρόμος όμως δεν είναι ομαλός και στρωμένος με ροδοπέταλα. Από την πρώτη στιγμή θα πρέπει να έρθετε αντιμέτωποι με εχθρούς και προκλήσεις, αλλά και τι είναι αυτό από το οποίο πρέπει να σώσετε τον κόσμο της Falana. Ότι και να είναι, γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι χρειάζεται κουράγιο και υπομονή.

Όλα τα καλά μαζεμένα
Το Dust: An Elysian Tail είναι ένα 2D Hack ’n’ slash, με RPG και Platform στοιχεία. Σίγουρα θα σας θυμίσει κάτι από εποχές Medroid και Castlevania, αλλά προσαρμοσμένο στη σύγχρονη εποχή. Καθ’ όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς σας θα βρεθείτε μέσα σε έναν κόσμο γεμάτο από τέρατα, ίντριγκα, διαβολικά φυτά, θησαυρούς και μυστικά. Βέβαια τον περισσότερο χρόνο σας, θα τον καταναλώσετε στο να πολεμάτε κύματα από εχθρούς, χρησιμοποιώντας τις μαχητικές σας ικανότητες και όχι μόνο.

Ο σχεδιασμός των levels είναι αρκετά απλοϊκός και προσφέρει γρίφους, συνομιλίες και διαφορετικές περιπέτειες, που δε θα αφήσουν το gameplay να γίνει μονότονο και βαρετό. Το περιβάλλον περιέχει κινδύνους, περιοχές γεμάτες βόμβες, πάντα έτοιμες να εκραγούν και φυτά τα οποία είναι έτοιμα να ρίξουν το δηλητήριό τους πάνω σας. Ένας κόσμος γεμάτος από ζωή και έτοιμος να σας υποδεχθεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Πώς όμως θα ξεπεράσετε την κάθε δυσκολία; Μα φυσικά, με την υπεροχή σας, αλλά και την πληθώρα των ικανοτήτων που θα αποκτήσετε εξελίσσοντας την ιστορία.

Battle system
Ο κεντρικός πυρήνας που κάνει το Dust τόσο απολαυστικό είναι η ποιότητα και η αμεσότητα των μαχών. Όπως σε κάθε κλασικό hack ’n’ slash παιχνίδι, έτσι και εδώ, θα ξεκινήσετε με κάποιες βασικές ικανότητες, όπως το να πετάτε εχθρούς στον αέρα, να μεταφέρεστε γρήγορα πίσω από τους αντιπάλους σας για αιφνιδιασμό και βασικές επιθέσεις με το σπαθί σας. Γρήγορα όμως θα μάθετε την κεντρική επίθεση του χαρακτήρα σας, το Dust Storm, το οποίο και θα σας ανταμείψει με πολλές στιγμές καταστροφικής… ευχαρίστησης.

Όταν θα ενεργοποιείτε το Dust Storm, την στιγμή εκείνη το πανίσχυρο σπαθί σας (Blade of Ahrah), θα πραγματοποιεί μια δίνη, η οποία θα καταστρέφει ότι βρεθεί στο πέρασμά της. Με την ικανότητα αυτή θα έχετε την δυνατότητα να προκαλέσετε απανωτά χτυπήματα σε πολλούς εχθρούς. Πρόκειται λοιπόν για μια αρκετά ισχυρή κίνηση που μπορεί να γίνει καλύτερη, καθώς η σύντροφός σας, Fidget, δεν αποτελεί μόνο μια πηγή χιούμορ και χαλάρωσης, αλλά και ισχυρής βοήθειας. Η Fidget λοιπόν θα ενισχύει το Dust Storm πετώντας μικρά βλήματα, τα οποία θα μεγαλώνουν το εύρος και το μέγεθος των χτυπημάτων που προκαλείτε. Δεν πρέπει όμως να ενθουσιαστείτε και να το παρακάνετε, διότι κάθε φορά που ζητάτε την βοήθειά της, η μαγεία σας θα πέφτει με γοργούς ρυθμούς.

Ένα πράγμα για το οποίο δεν πρέπει σίγουρα να ανησυχείτε είναι ο χειρισμός. Το σύστημα μάχης δουλεύει με τέσσερα κουμπιά, τα οποία σας διδάσκονται από το tutorial ευθύς εξαρχής, χωρίς κανένα πρόβλημα. Από πλευράς ανταπόκρισης, δε θα συναντήσετε κανένα εμπόδιο, καθώς δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση. Τα πάντα κυλούν υπερβολικά ομαλά.

Με την βοήθεια όλων των παραπάνω και με μερικά ακόμη που θα μάθετε στην πορεία της ιστορίας, θα καταφέρετε να κάνετε μοναδικά, αλλά και συνεχόμενα combos. Τα combos θα σας ανταμείβουν με xp, με το οποίο θα ανεβάζετε το level του κεντρικού ήρωα. Το συνεχόμενο level up του Dust θα σας κάνει να αισθάνεστε ότι γίνεστε συνεχόμενα πιο δυνατοί, ακόμα και μέχρι το τελευταίο λεπτό της περιπέτειάς σας. Θα υπάρξουν στιγμές αγανάκτησης όμως, όχι από πλευράς χειρισμού, αλλά από πλευράς αδυναμίας του χαρακτήρα να επανέλθει γρήγορα μετά από κάποιο δυνατό χτύπημα.

Γέμισε ο τόπος εχθρούς
Κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας, θα έρθετε αντιμέτωποι με εκατοντάδες εχθρούς, αλλά και βασικούς για την ιστορία αντιπάλους. Οι βασικοί σας εχθροί δεν αποτελούν κάτι το φανταστικό και κυρίως θα σας εμποδίζουν τον δρόμο, χωρίς κάποια ιδιαίτερη αντίσταση. Χωρίζονται σε λίγες κατηγορίες, τις οποίες θα μάθετε αρκετά γρήγορα μετά από μια μικρή ενασχόλησή σας με το παιχνίδι. Οι απλοί αντίπαλοί σας είναι κυρίως τέρατα, τα οποία δεν έχουν κάποια τρομερή επίθεση και μπορείτε να τα απωθήσετε με τις βασικές σας ικανότητες.

Θα συναντήσετε τερατόμορφα φυτά, τα οποία θα σας χτυπούν με τα κλαδιά τους και θα σας ακινητοποιούν προσωρινά. Θα μπορείτε να σταματήσετε την επίθεσή τους πολύ απλά, εάν καταφέρετε να πατήσετε το κουμπί B λίγο πριν την κίνησή τους. Τέλος, θα πρέπει να αντιμετωπίσετε τρία είδη ιπτάμενων εχθρών. Το πρώτο είδος παραμένει στάσιμο στον αέρα, αλλά με το που πλησιάσετε θα ανατινάσσεται. Το δεύτερο είδος θα πραγματοποιεί επιθέσεις από ψηλά και αρκετά γρήγορα. Τέλος, το τρίτο είδος πραγματοποιεί μικρές κινήσεις στον αέρα, αλλά η επαφή μαζί τους θα σας εκτινάσσει αρκετά μακριά. Βέβαια οι εχθροί δεν παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον, με αποτέλεσμα να κάνουν τις μάχες αρκετά επαναλαμβανόμενες και μετά από ένα σημείο κουραστικές.

Επιπλέον, όπως σε κάθε καλό RPG τέτοιου είδους, πρέπει να υπάρχουν και κάποια boss fights. Δυστυχώς, στο Dust: An Elysian Tail έχει γίνει κακή δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Οι κεντρικοί αντίπαλοι δεν αποτελούν κάτι το τρομακτικό και δύσκολο. Οι περισσότεροι θα σας επιτίθενται με τρεις κινήσεις, τις οποίες εάν απομνημονεύσετε θα μπορείτε πολύ εύκολα να τις αποφύγετε και να τους χτυπήσετε. Το αποτέλεσμα; Πολύ μικρά σε διάρκεια boss fights και σίγουρα απογοητευτικά, καθώς δεν θα είστε σε θέση να νιώσετε το μέγεθος των δυνάμεών σας, αλλά και να αισθανθείτε μια μικρή έστω πρόκληση.

Ώρα για μερικές δοκιμές
Πέρα των μαχητικών σας ικανοτήτων, θα έχετε στη διάθεσή σας όλους τους κλασικούς μηχανισμούς ενός RPG. Θα έχετε δηλαδή τη δυνατότητα να ανεβείτε level και να μοιράσετε skill points όπως επιθυμείτε ή να εξοπλιστείτε για παράδειγμα με διαφορετική πανοπλία και αντικείμενα. Με κάθε skill point που θα χρησιμοποιείτε, θα ανεβάζετε την μαγεία σας, την αντοχή σας στα χτυπήματα ή οτιδήποτε άλλο σχετικά με τον χαρακτήρα σας. Όσο για τα αντικείμενα, καθετί που αποκτάτε και το έχετε ορίσει ως ενεργό, θα έχει διαφορετική αλληλεπίδραση στον ήρωά σας. Σημαντικό επίσης στοιχείο -για όσους το αποζητούν- είναι η αλληλεπίδραση που έχετε με τους NPC. Επιλέγοντας τις ερωτήσεις που θα τους θέσετε, καθορίζετε την έκβαση των συζητήσεων μαζί τους κι έτσι κερδίζετε χρήσιμες πληροφορίες και quests. Απ’ την άλλη λόγω της μεγάλης έκτασης των διαλόγων, έχετε το ελεύθερο να τους παρακάμψετε, πάντοτε με δική σας ευθύνη.

Οι επιδράσεις κάθε αντικειμένου στο Dust είναι διαφορετικές. Κάποιο μπορεί για παράδειγμα να αναπληρώνει τη χαμένη ζωή και μαγεία πιο γρήγορα ή να κάνει τα χτυπήματά σας πιο δυνατά ανά εχθρό. Φυσικά όλα αυτά έρχονται με κάποιο αντίτιμο. Το upgrade οποιουδήποτε status, σημαίνει τη μείωση κάποιου άλλου. Οι επιλογές σας θα πρέπει να γίνονται σοβαρά και με προσοχή, εάν θέλετε να δημιουργήσετε έναν σπουδαίο πολεμιστή.

Το γενικότερο σύστημα εξοπλισμού κάνει ακόμα ένα βήμα παραπέρα, αφήνοντάς σας να αγοράσετε ή να κατασκευάσετε τα δικά σας αντικείμενα. Τα items τα οποία είναι κατασκευασμένα από εσάς είναι φυσικά καλύτερα από εκείνα που μπορείτε να βρείτε ή να αγοράσετε στον κόσμο της Falana. Αρχικά, θα έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε αντικείμενα, αλλά για να το κάνετε αυτό χρειάζεστε χρήματα που αποκτάτε είτε από εχθρούς που κατατροπώνετε, είτε από θησαυρούς διάσπαρτους στο περιβάλλον. Φυσικά όπως σε όλα τα καλά RPG, τα πιο δυνατά και χρήσιμα items είναι και τα πιο… τσιμπημένα σε τιμή.

Crafting
Όταν αποκτήσετε τις κατάλληλες γνώσεις κατασκευής αντικειμένων, θα μπείτε αμέσως στον πειρασμό να αρχίσετε να φτιάχνετε τα δικά σας καλούδια. Η εμπειρία όμως δεν είναι αρκετή για να ξεκινήσετε τη διαδικασία αυτή. Θα πρέπει πρώτα να βρείτε την κατάλληλη συνταγή του item που επιθυμείτε και στη συνέχεια τα υλικά για τη δημιουργία του. Τις συνταγές θα τις αποκτάτε είτε από χαρακτήρες, ως ανταμοιβή για κάποιο quest, είτε μέσα από κρυμμένα κιβώτια θησαυρών. Σε γενικές γραμμές, έχετε μπροστά σας ένα μεγάλο εύρος δυνατοτήτων και τρόπων προσέλευσης και ολοκλήρωσης της ιστορίας. Ένα εύρος που μπορεί να κάνει πολλά σύγχρονα games να ντρέπονται.

Τι είναι αυτό που κάνει κάποιον ήρωα; Το παρελθόν ή το μέλλον του;

Ψάξε, ψάξε… δεν θα το βρεις!
Οι ατελείωτες μάχες που θα πρέπει να φέρετε εις πέρας καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου. Το Dust: An Elysian Tail είναι γεμάτο από τοποθεσίες, θησαυρούς, μικρούς γρίφους και έξτρα quests. Όλα αυτά βρίσκονται καταχωνιασμένα στο κόσμο της Falana και σας περιμένουν για να τα ανακαλύψετε.

Θα ενθουσιαστείτε με τον πόσο χρόνο θα πρέπει να αφιερώσετε για να βρείτε μυστικά που έχετε χάσει ή δεν ήταν ακόμα προσβάσιμα. Θα πρέπει να γυρίσετε ξανά και ξανά περιοχές για να καταφέρετε να συλλέξετε και να ανακαλύψετε τα πάντα. Πιο συγκεκριμένα, οι θησαυροί που έχουν αναφερθεί και παραπάνω, θα σας παρέχουν τα περισσότερα υλικά που χρειάζεστε για να κατασκευάσετε ορισμένα items. Όταν θα βρίσκεστε κοντά σε κάποιο θησαυρό, η Fidget θα σας ειδοποιεί για την παρουσία του, επειδή όμως σας προειδοποιεί, δε σημαίνει ότι θα τον βρείτε και εύκολα. Στην περίπτωση όμως που τον ανακαλύψετε, θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας ένα ή και παραπάνω κλειδιά για να τον ανοίξετε.

Κρυμμένες περιοχές θα γίνονται προσβάσιμες μόνο όταν θα αποκτήσετε την ικανότητα να πραγματοποιείτε διπλά άλματα ή να γλιστράτε (slide) κάτω από μικρά ανοίγματα. Όταν όμως καταφέρετε να μπείτε σε αυτές τις κρυμμένες περιοχές, θα ανταμειφθείτε με κάποιο bonus, είτε υλικό είτε συναισθηματικό. Τα απτά δωράκια είναι συνήθως υλικά, κλειδιά για τους θησαυρούς ή χρήματα. Τα συναισθηματικά δώρα είναι διάφοροι χαρακτήρες από άλλα Xbox Live Arcade ή Indie games. Όταν τους συναντήσετε, θα εντυπωσιαστείτε από την λεπτομέρεια που έχει δοθεί για να είναι κοντά στο κόσμο στον οποίο αναφέρονται.

Για να καταφέρετε να προχωρήσετε παρακάτω την ιστορία, θα πρέπει ορισμένες φορές να επιλύσετε γρίφους που χρειάζονται ταχύτητα και γρήγορα αντανακλαστικά. Θα συναντήσετε σε αρκετές περιοχές φράγματα κατασκευασμένα από πέτρα, όπου ο μόνος τρόπος για να τα προσπεράσετε θα είναι η χρήση ενός φυτού-βόμβας. Αυτό το φυτό βρίσκεται πάντοτε εκεί κοντά, αλλά για την μεταφορά του από το σημείο Α στο σημείο Β, θα πρέπει να κινηθείτε σωστά και να αποδείξετε πόσο καλά έχετε κάνει master την ικανότητα του Dust Storm. Στην διάθεσή σας θα έχετε και έξτρα υποθέσεις ή προαιρετικά quests. Για να τα ενεργοποιήσετε θα πρέπει απλά να έρχεστε σε συνομιλία με διάφορους NPC ανά στον κόσμο.


Πέρα από τα διάφορα μυστικά και τα quests, το Dust: An Elysian Tail έχει τουλάχιστον 10 και παραπάνω ώρες καθαρής ιστορίας. Οπότε φροντίστε να έχετε χρόνο και διάθεση. Δεν διαθέτει κάποιο multiplayer mode, παρά μόνο κάποιας μορφής leaderboards.

Dust in my eyes
Η χρωματική παλέτα που χρησιμοποιείται στο Dust είναι εξαιρετική και αναδεικνύει το προφίλ ενός καρτουνίστικου κόσμου. Στα animations έχει γίνει πολύ προσεκτική δουλειά. Θα διακρίνετε ρούχα να κινούνται στον αέρα ή με απότομες κινήσεις, ομαλή μετάβαση και κίνηση του χαρακτήρα κατά την διάρκεια των μαχών, αλλά και ενός απλού άλματος. Μεγάλη βάση έχει δοθεί και στο περιβάλλον, καθώς το σκηνικό διαθέτει λεπτομέρεια και βάθος, με μεγάλη ποικιλομορφία στις τοποθεσίες. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στο τομέα των εφέ, με εξέχουσα θέση εκείνη των particle effects, καθώς κάθε χτύπημα δε συνοδεύεται από ένα απλό ηχητικό εφέ, αλλά από σπίθες μετάλλων που έρχονται σε επαφή με μεγάλη δύναμη. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα cutscenes και γενικά οι συνομιλίες του πρωταγωνιστή με τους NPC, που με την απλότητά τους προσδίδουν ξεχωριστά συναισθήματα.

Από πλευράς ήχου, το Dust: An Elysian Tail είναι ειλικρινά ικανοποιητικότατο. Κάθε μουσικό κομμάτι θα σας προκαλεί και ένα διαφορετικό συναίσθημα. Η μουσική υπόκρουση είναι κατάλληλη για την εκάστοτε στιγμή και το soundtrack ταιριαστό με το όλο σκηνικό και την υπόθεση του Dust. Το voice acting είναι ολοκληρωμένο για τους βασικούς ήρωες, με εξαιρετική δουλειά στον χαρακτήρα της Fidget, η οποία έχει έναν τόνο ειρωνικό και ταυτόχρονα χιουμοριστικό χαρακτήρα. Μεγάλη σημασία έχει δοθεί και στους NPC, με διακυμάνσεις στη φωνή και την χροιά. Τα sound effects είναι εξίσου λεπτομερή, ιδιαίτερα στις μάχες, αλλά θα μπορούσαν να γίνουν λιγότερο επαναλαμβανόμενα.

Εν ολίγοις
Το γεγονός ότι το Dust: An Elysian Tail είναι η δουλειά ενός μόνο ατόμου το κάνει παραπάνω από εντυπωσιακό, αλλά εάν βάλετε στην εξίσωση και αυτά που προσφέρει, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά φαντασμαγορικό. Η προσθήκη τόσων διαφορετικών στοιχείων σε ένα downloadable game είναι μια τολμηρή κίνηση. Το Dust όμως τα καταφέρνει πέρα για πέρα, με μεγάλη αυτοπεποίθηση, ψυχή και μεράκι. Το αποτέλεσμα είναι απλά ένα RPG με το οποίο αξίζει να ασχοληθείτε για πολλές ώρες. Εάν αγαπάτε λοιπόν τη δράση, σε συνδυασμό με τη δημιουργία αντικειμένων και την ανακάλυψη θησαυρών, τότε δε χρειάζεται να ψάξετε παραπάνω. Τα λίγα αρνητικά στοιχεία σίγουρα δεν είναι αρκετά ώστε να σας αποτρέψουν στην απόκτησή του και μάλιστα στη χαμηλή τιμή των 1,200 MS points (12€).

Θετικά:
– Δυναμικό σύστημα μάχης
– Τα RPG στοιχεία είναι πολύ καλά ενσωματωμένα
– Εξαιρετική χρωματική παλέτα
– Καλοσχεδιασμένα animations
– Όμορφο soundtrack

Αρνητικά:
– Επαναλαμβανόμενες μάχες
– Μικρή πρόκληση στα boss fights
– Η υπόθεση δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 8
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.6

Εάν νομίζατε ότι τα 2D games δεν έχουν ακόμα να προσφέρουν κάτι, τότε κάνετε λάθος.

Αναστάσης Δουμουλιάκας