Θυμάμαι να ‘χω «επενδύσει» κάμποσα κατοστάρικα στo House of the Dead ως πιτσιρικάς οπότε οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί στα πλαίσια του εν λόγω franchise από τη SEGA, ε, όσο να ‘ναι την προσοχή μου την αποσπά, έστω και για λίγο. Το αρχικό House of the Dead: Overkill στο Wii παραήταν budget παραγωγή, ακόμα και για τα δεδομένα μιας… budget παραγωγής με αποτέλεσμα εμένα προσωπικά τουλάχιστον να μη μου κάνει αίσθηση. Όταν έφτασε λοιπόν στο byteme ο preview κώδικας του HD remake του στο PS3, ήμουν ο πρώτος που είχα απορία να δω τι έχουν διορθώσει στη SEGA –αν είχαν φυσικά διορθώσει τίποτα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ζόμπι Θριντί και Εϊτσντί!

Αν μπορούν να βγουν κάποια συμπεράσματα από το hands-on playthrough μου λοιπόν με το House of the Dead: Overkill – Extended Cut (αυτό είναι το πλήρες όνομα της έκδοσης), τότε πρώτα απ’ όλα πάνε αυτά που αφορούν τα γραφικά. Εμφανώς βελτιωμένα, σε υψηλότερη ανάλυση και φυσικά με υποστήριξη στερεοσκοπικού 3D αν έχετε την κατάλληλη τηλεόραση, κάνουν την φουκαριάρα την έκδοση του Wii να μοιάζει όχι απλά παρωχημένη αλλά περασμένης γενιάς –το αν είναι ή όχι, αφήνω να το συζητήσουμε κάποια άλλη φορά. Τα πάντα στο παιχνίδι είναι ξανασχεδιασμένα, από τα μοντέλα των ζόμπι (που αν δεν σας έκαναν τόση ζημιά, θα ήταν σχεδόν θεμιτό να τα αφήνατε να σας πλησιάσουν!) μέχρι τα περιβάλλοντα, τα μενού, τις cut-scenes, τα πάντα λέμε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο χειρισμός ήταν κι αυτός σε γενικές γραμμές με την υποστήριξη Move να προβάλλεται ως ένα από τα «selling points» του τίτλου. Βέβαια προσωπικά δεν βολεύτηκα σε καμία περίπτωση –ίσως να έφταιγε και το lag που συχνά-πυκνά έκανε την εμφάνισή του απρόσκλητο- και έτσι με δεδομένο ότι δεν διαθέτω το σχετικό αξεσουάρ-όπλο (αν ακούει κανείς στη Sony, ας κάνει μια καλή πράξη), γρήγορα επέστρεψα στο πιστό DualShock 3 μου, οι αναλογικοί μοχλοί του οποίου με κάλυψαν πλήρως. Βέβαια καθ’ ότι το παιχνίδι παραμένει on-rails, εσείς το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε, είναι να στοχεύσετε προσεκτικά, κατά προτίμηση τα κεφάλια των αντιπάλων σας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παναγιά μου ένα παιδί, ζόμπι, ζόμπι, ζόμπι, μπι!

Κατά τα άλλα η… campaign του παιχνιδιού αποτελείται από επίπεδα στα οποία παίζει ρόλο το σκορ σας αν θέλετε φυσικά στο φινάλε να μπείτε στα τοπικά ή διαδικτυακά leaderboards –που δεν βρίσκω τον λόγο να μη θέλετε κάτι τέτοιο δηλαδή, εφ’ όσον παίζετε το House of the Dead! Ο βαθμός δυσκολίας δεν ήταν κάτι το συγκλονιστικό εκ πρώτης όψεως, ωστόσο έχω την υποψία ότι χρειάζεται να χυθεί πολύς ιδρώτας για να βγουν τα combos, τα headshots να ακολουθούν το ένα το άλλο και γενικώς να μαζέψετε περισσότερους πόντους κι απ’ την Ιταλία στην τελευταία Γιουροβίζιον. Αρκετά όμως! Καλά ήταν για πρώτη γεύση, δεν νομίζετε; Υπομονή λοιπόν μερικές εβδομάδες και το House of the Dead: Overkill – Extended Cut θα βρίσκεται στις προθήκες των καταστημάτων. Το αν αξίζει ή όχι η αγορά του, θα το μάθετε μέσα από το review μας 🙂

 

Πηγή: byteme.gr

 


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης