Ο Guillermo Del Toro αναφέρθηκε στις εμπειρίες που έχει συλλέξει ως –εσχάτως- game designer και δεν δίστασε να παρομοιάσει τη νέα του δουλειά με μια παρτίδα σκάκι! Συγκεκριμένα, ο Del Toro εξήγησε πως είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να λάβει ένας σχεδιαστής υπ’ όψιν του, που καλείται στην ουσία να προβλέψει κάθε πιθανή κίνηση του «αντιπάλου» του, δηλαδή του παίκτη.
«Πάντα αναρωτιέμαι, τι θα έκανε ένας κόπανος, παίζοντας το παιχνίδι. Δηλαδή δημιουργούμε κάτι που δείχνει πλήρες και καλοζυγισμένο και στο οποίο ο παίκτης πρέπει να πάει από το σημείο Α στο Β κι από ‘κει στο Γ, βγαίνοντας από τις σχετικές εξόδους. Ναι, αλλά αν είμαι εγώ ο κόπανος; Θα το σαμποτάρω», ανέφερε ο Del Toro, εξηγώντας πως η δουλειά των game designers είναι να προβλέπουν τη συμπεριφορά ακόμα και τέτοιων… κόπανων! Εδώ εντόπισε και μια βασική διαφορά της δημιουργίας videogames σε σχέση με αυτή των κόμικς αφού στα πρώτα ο παίκτης είναι αυτός που έχει τον έλεγχο ενώ στα δεύτερα απλά παίρνει κάτι ολοκληρωμένο δίχως να έχει δυνατότητα παρέμβασης.
«Δουλεύουμε πάνω στο inSANE εδώ και μήνες, αλλά μιλάμε για πραγματική δουλειά. Δεν βάζω απλά το όνομά μου και περιμένω να το δω τελειωμένο. Σηκώνουμε τα μανίκια και δουλεύουμε στο design, τα χρώματα, την ιστορία, τα πάντα», είπε στη συνέχεια αναφερόμενος στο project που έχει αναλάβει για λογαριασμό της THQ. «Το βρίσκω συναρπαστικό, αναζωογονητικό και σπουδαίο. Είναι φοβερή εμπειρία για εμένα, ως αφηγητής να γνωρίζω αυτό το νέο Μέσο και να βυθίζομαι σε έναν φανταστικό, καινούργιο κόσμο. Τα videogames διανύουν ακόμα την παιδική τους ηλικία και ήδη έχουμε δει αριστουργήματα όπως το BioShock», κατέληξε ο Del Toro.
Πηγή: byteme.gr