Η Tecmo Koei αναγνωρίζει το χάσμα Ανατολής και Δύσης

Το ότι «είμαστε διαφορετικοί» από τους Ιάπωνες είναι κάτι που οι περισσότεροι το υποπτευόμασταν. Τώρα, η Tecmo Koei και, για την ακρίβεια, ο localisation producer της, Peter Garza, έρχεται να επιβεβαιώσει τις, μέχρι πρόσφατα… αβέβαιες υποψίες μας. «Σίγουρα βλέπω ένα χάσμα ανάμεσα στους τυπικούς Ιάπωνες developers και τους Δυτικούς developers. (…) Είναι δύσκολο για αυτούς να καταφέρουν να αφομοιωθούν απόλυτα. Το να βλέπω και να ακούω και τις δυο πλευρές με κάνει ορισμένες φορές να αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσε να κλείσει αυτό το χάσμα. Τα παιχνίδια στην Ιαπωνία βρίσκονται σε ένα διαφορετικό ψυχαγωγικό σημείο από ότι στη Δύση. Τα παιχνίδια στη Δύση προσπαθούν να προσεγγίσουν περισσότερο την κινηματογραφική εμπειρία. Τα παιχνίδια στην Ιαπωνία συγκρίνονται περισσότερο με τα παιχνιδάκια (Σημ.: το εννοεί όπως λέμε «κουκλάκια», «tamagochi», «μικρο-μου-πόνυ» κλπ)».

Όπως επεσήμανε, οι Ιάπωνες developers είναι συνειδητοποιημένοι απέναντι στο τι παίζουν «οι Δυτικοί» αλλά και πώς κατασκευάζονται τα παιχνίδια που απευθύνονται σε αυτούς. Εξήγησε πως, για παράδειγμα, ο διευθυντής και ο παραγωγός (του Ninja Gaiden 3) έχουν παίξει τίτλους όπως τα Dead Space και Portal 1 και 2 και «τα καταλαβαίνουν», συχνά συζητώντας για τις… λαμπρές στιγμές της GlaDos. Και έχοντας συνείδηση του «τι λειτουργεί και τι όχι» όσον αφορά στους «Δυτικούς» τίτλους, έθεσαν ως έναν από τους στόχους του επερχόμενου Ninja Gaiden 3 να είναι μια εξίσου εθιστική εμπειρία, στον κόσμο της οποίας να μπορείς να «χαθείς».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: byteme.gr

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης