Ο CEO της CD Projekt, Marcin Iwinski, παραχώρησε συνέντευξη στο PC Gamer στην οποία κατέθεσε τη γνώμη του για το πώς η πειρατεία επηρέασε το The Witcher 2. Ο Iwinski ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει ακριβής τρόπος προσδιορισμού του αριθμού των παράνομων «κατεβασμάτων» του τίτλου, ωστόσο επιχείρησε μια συντηρητική «μαντεψιά» κάνοντας λόγο για 4,5 εκατομμύρια! Ναι, πειρατικά αντίτυπα…

«Ήλεγχα τακτικά τα downloads σε κάποια torrent sites και τις πρώτες έξι με οκτώ εβδομάδες κυκλοφορίας του τίτλου, υπήρχαν 20-30.000 χρήστες που κατέβαζαν το παιχνίδι την ίδια στιγμή», ξεκίνησε ο Iwinski. «Ας πούμε ότι ο μέσος όρος ήταν 20.000 για έξι βδομάδες. Με τα 14GB του παιχνιδιού, ας υποθέσουμε ότι το κατέβασμα σε μία όχι πάρα πολύ γρήγορη σύνδεση θα πάρει ένα εξάωρο. Οι έξι εβδομάδες έχουν 1.344 ώρες που αντιστοιχούν σε 224 downloads, αριθμός που πολλαπλασιάζεται με τους 20.000 χρήστες που κατέβαζαν ταυτόχρονα το παιχνίδι», συνέχισε τον συλλογισμό του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι βασικοί μας ανταγωνιστές από την αρχή ήταν οι πειρατές. Πειραματιστήκαμε με κάθε διαθέσιμο DRM και τρόπο προστασίας αλλά τίποτα δεν έδειξε να δουλεύει. Ότι χρησιμοποιήσαμε, “έσπαγε” σε μια-δυο μέρες και διατίθετο κανονικά από ‘κει κι ύστερα», πρόσθεσε ο Iwinski, αναλύοντας τη στρατηγική της CD Projekt όσον αφορά την πειρατεία: «Δεν παραιτηθήκαμε αλλά σκεφτήκαμε κάτι διαφορετικό: να προσδώσουμε έξτρα αξία στο προϊόν, όπως συλλεκτικά αντικείμενα τύπου soundtracks, making-of DVD, βιβλία κλπ. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ενημέρωση των παικτών σχετικά με τον αντίκτυπο που θα έχει για τους ίδιους η στήριξη της βιομηχανίας με την αγορά αυθεντικών τίτλων, δούλεψε και σήμερα, αντιμετωπίζουμε μια υγιή αγορά».

Πηγή: byteme.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης