ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΗΠΑ – 1923 – 74 – Ασπρόμαυρη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σκηνοθεσία των Φρεντ Νιουμέγιερ και Σαμ Τέιλορ

«Ο Χάρολντ Λόιντ στα καλύτερά του»
Film Snobbery

«Συνδυάζει την καρδιά του Τσάπλιν με την επιδεξιότητα και την τόλμη του Κίτον»
Old School Reviews

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Χάρισε στον Λόιντ το παρατσούκλι “Ο βασιλιάς της ριψοκίνδυνης κωμωδίας”»
Tim Dirks’ The Greatest Films

«Η καλύτερη ταινία του Λόιντ από την εποχή του βωβού κινηματογράφου»
Ozus’ World Movie Reviews

«Υπέροχη η αναρρίχηση στον ουρανοξύστη!»
Mountain Xpress

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και σκηνοθετημένη από τους Φρεντ Νιουμέγιερ και Σαμ Τέιλορ, η ταινία αποτελεί σύλληψη του ιδιοφυούς ηθοποιού Χάρολντ Λόιντ. Η ιστορία του «Μωρέ, κουράγιο!» αφορά σε ένα χωριατόπαιδο που προσπαθεί να «πιάσει την καλή» στη μεγαλούπολη. Το Αγόρι (Λόιντ) αφήνει την αγαπημένη του, το Κορίτσι, (Μίλντρεντ Ντέιβις), για να κάνει την τύχη του στη μητρόπολη. Βρίσκει δουλειά ως κλητήρας στο κατάστημα του DeVore, ενώ προσπαθεί να αποδείξει στη μνηστή του ότι έχει αναλάβει τη θέση του διευθυντή και ότι ξοδεύει το μισθό του σε πλούσια δώρα. Ο συγκάτοικος του Αγοριού, το Φιλαράκι, (Μπιλ Στρόθερ) βγάζει λεφτά κάνοντας εντυπωσιακά ακροβατικά στο δρόμο. Ο πραγματικός διευθυντής του DeVore υπόσχεται 1.000 δολάρια στο Αγόρι, αν επινοήσει κάποιον έξυπνο διαφημιστικό τρόπο για το κατάστημα. Το Αγόρι πείθει το φίλο του να σκαρφαλώσει στο 12όροφο κτίριο και να μοιραστούν την αμοιβή. Την ημέρα της παράστασης, όμως, το Φιλαράκι προσπαθεί να αποφύγει τον Νόμο (Νόα Γιανγκ) και το Αγόρι αναγκάζεται να πάρει τη θέση του. Αποφεύγοντας μια σειρά από εμπόδια, το Αγόρι σκαρφαλώνει ολοένα και πιο ψηλά, φτάνοντας στο τέλος να κρεμαστεί από το ρολόι του κτιρίου, σε μια από τις πιο εντυπωσιακές σκηνές της ταινίας.

Σκηνοθεσία: Fred C. Newmeyer, Sam Taylor
Παραγωγός: Hal Roach
Σενάριο: Tim Whelan, Sam Taylor, H.M. Walker, Jean Havez
Φωτογραφία: Walter Lundin
Σχεδιασμός παραγωγής: Fred Guiol
Καστ: Harold Lloyd, Mildred Davis, Bill Strothers, Noah Young, Westcott Clarke

Επιμέλεια: Νικόλας Αρώνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης