Η εταιρία που έχει αναλάβει την προώθηση των rally θέλει να δημιουργήσει ακαδημία για οδηγούς rally. Πώς έχει δηλαδή η F1 το καρτ έτσι να μπορούν παιδιά από 7 χρονών και πάνω να οδηγούν σε «ρυθμούς ράλλυ». Με τον τρόπο αυτό λένε θα καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα φυτώριο από το οποίο το WRC θα προμηθεύεται οδηγούς.

Το Pirelli Star ήδη προετοιμάζει 5 οδηγούς που θα μπορέσουν να ενταχθούν σε ομάδας, αλλά αυτό φαίνεται δεν φτάνει. Και μιας και τα ράλλυ έχουν μπλέξει με ανθρώπους άσχετους με τη φιλοσοφία τους θα δούμε και άλλες κακές αντιγραφές της F1 λες και είναι ίδιο να τρέχεις σε πίστες και ίδιο στα βουνά.

Αντί να κάτσουν κάτω εκεί στο Μόντε Κάρλο που έχουν μαζευτεί για να συζητήσουν για το καλό του σπορ και να δουν πώς θα ενισχύσουν τα εθνικά πρωταθλήματα από όπου έβγαιναν παγκόσμιοι πρωταθλητές ασχολούνται με τα φρου φρου και τα αρώματα. Καλό είναι και η ακαδημία να ιδρυθεί και το ότι οδηγοί σαν τον Raikkonen ή τον αμερικανό σταρ Ken Block και τον Rossi συμμετέχουν στο WRC είτε σε όλο το πρωτάθλημα είτε σε μεμονωμένους αγώνες, αλλά αν το σπορ δεν έχει ισχυρά εθνικά πρωταθλήματα αυτό που θα γίνει είναι να ιδρυθεί ακόμα μια μεγάλη τρύπα στο νερό. Γιατί οι προαναφερθέντες είναι εξαιρετικοί για το κερασάκι στην τούρτα. Το πρόβλημα με τα ράλλυ είναι ότι δεν έχουμε τούρτα.

Οδηγοί υπάρχουν ομάδες δεν υπάρχουν που θα τους αναδείξουν. Το σύστημα βαθμολογίας – τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών- είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει και να καταργηθεί δια παντός το αντιαθλητικό super rally. Tότε μόνο οι ομάδες θα αναγκαστούν να στηρίξουν και να εντάξουν περισσότερους από δυο οδηγούς και έτσι να αναδειχθούν τα πραγματικά ταλέντα. Αυτό γινόταν χρόνια τώρα μέχρι που κάποιοι ανεγκέφαλοι promoter το κατάργησαν για να κάνουν τα ράλλυ εφάμιλλα της F1 και κατάντησαν τα ράλλυ σκιά του εαυτού τους. Να δανείζεται δηλαδή οδηγούς για να επιβιώσει…