Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ένα ζευγάρι από τη Σκωτία δεν μπορούσε να πιστέψει στα αυτιά του, όταν η Tesla, τους ζήτησε 20.000 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας που προέκυψε λόγω βροχής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Johnny Bacigalupo και Rob Hussey δήλωσαν ότι το πρόβλημα ξεκίνησε αφού βγήκαν για φαγητό νωρίτερα αυτό το μήνα στο Εδιμβούργο, μία ιδιαίτερα βροχερή ημέρα. Πηγαίνοντας στο εστιατόριο, το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα σημάδι βλάβης. Όταν όμως πήγαν να το βάλουν μπροστά για να φύγουν, εκείνο ήταν «νεκρό».

Κάλεσαν το τμήμα εξυπηρέτησης οδικής βοήθειας της Tesla, με τον γερανό να φτάνει μετά από πέντε ώρες για την παραλαβή του οχήματος.

Ο ιδιοκτήτης του Tesla δηλώνει πως δέχτηκε τηλεφώνημα από το service της Tesla, το οποίο τον ενημέρωνε ότι η μπαταρία είχε υποστεί ζημιά λόγω εισροής νερού και ότι δυστυχώς δεν καλύπτεται από την 8ετή εγγύηση της μπαταρίας και έτσι η επισκευή θα ήταν περίπου 17.500 λίρες (20.000 ευρώ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ίδιος δήλωσε «Μου είπαν στο τηλέφωνο, ότι είχε νερό μέσα λόγω του γεγονότος ότι ο καιρός στη Σκωτία ήταν τόσο κακός εκείνη την ημέρα. Αυτό ήταν το πρόβλημα. Είπαν ότι δεν είναι απαραίτητα δικό μου λάθος, αλλά δεν είναι της Tesla να πληρώσει στο πλαίσιο της εγγύησης. Να πω την αλήθεια, Αν ήξερα ότι η εξυπηρέτηση πελατών θα ήταν τόσο κακή, δεν είμαι σίγουρος ότι θα είχα μπει στον κόπο να αγοράσω το αυτοκίνητο».

Αν και το ζευγάρι παραδέχεται ότι σε ορισμένα μέρη της Σκωτίας ίσχυε ειδική μετεωρολογική οδηγία την περασμένη εβδομάδα, λένε ότι η βροχή στο Εδιμβούργο δεν ήταν ασυνήθιστη για την περιοχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη ο οποίος έσπευσε να μοιραστεί την ιστορία του στο ίντερνετ, η οποία έγινε αμέσως viral.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης