Η Lexus πάντα πίστευε ότι οι αγώνες GT είναι μία ιδανική παγκόσμια πλατφόρμα μέσα από την οποία μπορούν να ενισχυθούν το πάθος, οι υψηλές επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, που ενυπάρχουν ως έμφυτα στοιχεία στη μάρκα. Συνδυάζοντας τεχνολογίες αιχμής με την υπέρτατη αξιοπιστία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση όχι μόνο της απαράμιλλης ποιότητας και αντοχής που χαρακτηρίζουν όλα τα Lexus, αλλά και των τεχνικών ικανοτήτων του προσωπικού της εταιρείας που ασχολείται με την εξέλιξη των οχημάτων παραγωγής. Για τον σκοπό αυτό, το αγωνιστικό πρόγραμμα της Lexus για το 2010 περιλαμβάνει τη συμμετοχή του εντυπωσιακού LFA supercar στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring και την υποστήριξη των τίτλων της στις ιαπωνικές αγωνιστικές κατηγορίες Super GT 500 και GT 300.

Το LFA παραγωγής στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring
Η 38ή διεξαγωγή του σκληρού αγώνα αντοχής 24 Hours Nurburgring σηματοδοτεί την τρίτη συνεχόμενη συμμετοχή του Lexus LFA και το σημαντικότερο, την πρώτη συμμετοχή του αυτοκινήτου σε στάνταρ έκδοση παραγωγής. Με δύο αγωνιστικών προδιαγραφών LFA, η αγωνιστική ομάδα 2010 GAZOO θα κάνει την τέταρτη εμφάνισή της στο Nurburgring 24 Hours.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας επικεφαλής τον κορυφαίο οδηγό δοκιμών της TMC Hiromu Naruse, η ομάδα GAZOO θα περιλαμβάνει τέσσερις Ιάπωνες και τρεις Γερμανούς οδηγούς με εξαιρετικά διαπιστευτήρια στους αγώνες αντοχής και κατηγορίας GT. Ο Takayuki Kinoshita είναι έξι φορές Πρωταθλητής Αντοχής Super Taikyu και έχει συμμετάσχει περισσότερες φορές στο 24 Hours Nurburgring, τερματίζοντας ψηλότερα (5η θέση γενικής κατάταξης) από οποιονδήποτε άλλο Ιάπωνα οδηγό. Ο Akira Iida είναι ο νικητής του αγώνα 2007 Tokachi 24 Hours για το 1995 και 2007, ενώ οι Juichi Wakisaka και Kazuya Oshima σημειώνουν συνεχείς επιτυχίες στις αγωνιστικές κατηγορίες Super GT 500 και GT 300.

Από τη Γερμανία, ο Armin Hahne είναι ο νικητής του αγώνα Total 24 Hours of Spa το 1982 και 1983. Ο Jochen Krumbach τερμάτισε δεύτερος γενικής κατάταξης στον αγώνα 2008 24 Hours Nurburgring, ενώ ο Andre Lotterer ήταν πρωταθλητής στην κατηγορία Super GT 500 το 2006 και 2009.
Ο 38ος 24ωρος αγώνας αντοχής του Nurburgring θα πραγματοποιηθεί στο Σιρκουί του Nurburgring, από 13 μέχρι 16 Μαΐου.

SC 430 και IS 350 στα Super GT 500 και GT 300
Εξαιρετικά ανταγωνιστική και άκρως δημοφιλής, η Super GT είναι η κορυφαία αγωνιστική κατηγορία της Ιαπωνίας. Το 2009, η Lexus αγωνίστηκε στην κατηγορία Super GT 500 με SC 430 με κινητήρα V8 3.4-λίτρων και κέρδισε τα δύο πρωταθλήματα οδηγών και ομάδων. Το Lexus IS 350, με κινητήρα 3.0 V8, αγωνίστηκε επίσης και κέρδισε στις κατηγορίες των οδηγών και των ομάδων πέρυσι στην κατηγορία GT 300.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέτος, τα SC 430 και IS 350 θα αγωνιστούν και πάλι στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Με οδηγούς από Ιαπωνία, Γερμανία, Σουηδία, Πορτογαλία και Β. Ιρλανδία, πέντε ομάδες θα αγωνιστούν στην κατηγορία GT 500 με το Lexus SC 430. Η Lexus Team Petronas Tom’s με το αυτοκίνητο No.1, η Lexus Team Le Mans Eneos, αυτοκίνητο No.6, η Lexus Team Kraft, No. 35, Lexus Team Zent Cerumo, No. 38, και η Lexus Team Sard, No.93. Μία ομάδα θα αγωνιστεί στην κατηγορία GT 300 με το Lexus IS 350, η Racing Project Bandoh, με το αυτοκίνητο No. 19.

Το LFA είναι ένα αυτοκίνητο με πολλές πρωτιές στην κατηγορία. Είναι το πρώτο supercar που δημιούργησε η Lexus, για να ξεπεράσει τα υπάρχοντα πρότυπα της εταιρείας, και είναι το πρώτο supercar που προσφέρει μία δυναμική και συναρπαστική εμπειρία όχι μόνο στο Nürburgring Nordschleife αλλά και σε ορεινές διαδρομές με στροφές. Υιοθετώντας προηγμένη τεχνολογία ανθρακονημάτων, έναν υψηλόστροφον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα 4.8 λίτρων 412kW/560DIN hp και πίσω τοποθετημένο εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο, το LFA με κινητήρα στο κέντρο συνδυάζει ελαφριά δομή και ιδανική ισορροπία πλαισίου για συναρπαστική και ωφέλιμη ισχύ που το οδηγεί στην τελική ταχύτητα των 325km/h.
Μόνο 500 οχήματα LFA προγραμματίζονται για παραγωγή, τα οποία θα συναρμολογηθούν από τα χέρια έμπειρων τεχνικών σε ρυθμό 20 αυτοκινήτων τον μήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης