Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Το Bulli της VW ήταν το αγαπημένο αυτοκίνητο των χίπηδων η παιδιών των λουλουδιών.Την εποχή του Woodstock τα περισσότερα van ήταν Bulli ζωγραφισμένα με λουλούδια και κιθάρες. Οι εποχές όμως άλλαξαν, ο άξονας της τεχνολογίας έγινε πιο απαιτητικός αλλά και πιο ακριβός. Το Bulli της VW ήταν το πιο ασφαλές αλλά και το φθηνό μέσο μεταφοράς.
Η Kosmocar που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα της VW στην Ελλάδα παρουσίασε αυτό το όμορφο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο ιστορικό κτίριο της Αθήνας, στο Ωδείο Αθηνών, που κατασκευάστηκε από το μεγάλο αρχιτέκτονα Ιωάννη Δεσποτόπουλο.
Στον τομέα της αυτοκίνησης όλα αλλάζουν με τόσο γρήγορους ρυθμούς που πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε να προσαρμοστούμε στις εξελίξεις.
Το ID. Buzz συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός πολυεργαλείου με ένα από τα πιο επιτυχημένα σχέδια όλων των εποχών. Το στυλ του μοντέλου είναι ξεκάθαρο και εξίσου δυναμικό όσο και φιλικό. Οι ακριβείς πρόβολοι του αεροδυναμικού αμαξώματος (Cd 0,29) αντιστοιχούν οπτικά με τα ευέλικτα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Η μπαταρία 77 kWh (καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα) που είναι ενσωματωμένη βαθιά στο δάπεδο του οχήματος χαμηλώνει το κέντρο βάρους και παρά το υπερυψωμένο αμάξωμα μειώνει τη στρέψη στο ελάχιστο.
Το ID. Buzz είναι πενταθέσιο, ευρύχωρο με τεράστιο χώρο για τις αποσκευές. Οι διαστάσεις είναι (μήκος 4,712 χλστ. πλάτος 1.985 χλστ. και ύψος αναλόγως των προδιαγραφών 1.927 και 1.951 χλστ. με μεταξόνιο 2.989 χλστ).
Τα μπροστινά ελαστικά είναι πάντα πιο στενά από τα πίσω, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία του οχήματος. Το ID. Buzz μπροστά έχει δισκόφρενα με διάμετρο έως και 382 χλστ. και πίσω ταμπούρα ανθεκτικά στη φθορά.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα κάθονται σε μεμονωμένα καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα πάγκου.
Οι δύο συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη μεγάλη πίσω πόρτα είναι – με πέντε επιβάτες – 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το επάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.
To ID. Buzz, made in Germany (κατασκευάζεται στο Ανόβερο) έχει καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης και θεωρείται από τα πιο προοδευτικά οχήματα της κατηγορίας του. Διαθέτει 15 ραντάρ μπροστά και 10 πίσω. Τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.
Για παράδειγμα, Car2X (χρησιμοποιεί swarm data για να επιτρέψει την παροχή προειδοποιήσεων για κινδύνους σε άμεση γειτνίαση), Front Assist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου με λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης). Διαθέτει σύστημα προστασίας επιβατών PreCrash (συμπεριλαμβανομένου του τεντώματος των ζωνών ασφαλείας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης) και στην περίπτωση του ID. Buzz Pro, Dynamic Road Sign Display και Lane Assist.
Στο εσωτερικό υπάρχει μια οθόνη 5.3 ιντσών που βρίσκεται μπροστά στον οδηγό και άλλη μία αφής που βρίσκεται στο μέσον του αυτοκινήτου 12 ιντσών. Περισσότερα για το ID.Buzz όταν το οδηγήσουμε.