Συνδυάζοντας τις αρετές του κλασικού πεντάθυρου Golf στην άσφαλτο, με τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός crossover και την ευρυχωρία ενός station wagon, η νέα πρόταση της γερμανικής φίρμας καλύπτει οτιδήποτε επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός.
Τρία σε ένα
Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα υπερυψωμένα μικρομεσαία station, το νέο Golf Alltrack είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο, τόσο από πλευράς αισθητικής, όσο και ικανοτήτων. Τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι ασημί ράγες οροφής, οι νέοι προφυλακτήρες και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή και δυναμική εμφάνιση.
Ποιοτικό και πρακτικό
Το εσωτερικό δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf. Η ποιότητα κατασκευής Το εσωτερικό θυμίζει την κλασική έκδοση Golf παραμένει σε κορυφαία επίπεδα, η εργονομία είναι ιδανική, με την αισθητική να είναι σύγχρονη. Το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 6,5 ιντσών, οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα με το λογότυπο της έκδοσης στην πλάτη, ο φωτισμός LED και ο πλουσιότερος εξοπλισμός, προσφέρουν το κάτι παραπάνω.
Οι χώροι είναι υπέρ-αρκετοί για μια παρέα φίλων ή μια πενταμελή οικογένεια, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 605 λίτρων, καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες των επιβατών σε ένα πολύωρο ταξίδι. Αν μάλιστα, ο κάτοχος θέλει να μεταφέρει μεγαλύτερα σε όγκο αντικείμενα, δεν έχει παρά να ρίξει τα καθίσματα.
Κινείται αθόρυβα και οικονομικά
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI. Το μοτέρ είναι προδιαγραφών Η κατανάλωση κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 6 λίτρα… Euro6, αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Μέσα στην πόλη, κινεί με σχετική άνεση το αμάξωμα, έχοντας δύναμη από τις χαμηλές στροφές.
Διατηρεί χωρίς πρόβλημα υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, αλλά σε πιο απαιτητικές διαδρομές υστερεί κάπως, λόγω της περιορισμένης ισχύς. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες λίγο πάνω από τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή εξαιρετική αν αναλογιστούμε ότι είναι τετρακίνητο. Οι εκπομπές ρύπων είναι στα 124 γρ/χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, στα 136,40 ευρώ.
Εντός και εκτός δρόμου
Στην πράξη, το Golf Alltrack έχει έως ένα σημείο τα χαρίσματα της πεντάθυρης έκδοσης, προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον ανοικτό δρόμο και αίσθησης ασφάλειας στις υψηλές Σε off road καταστάσεις είναι ανέλπιστα εντυπωσιακό… ταχύτητες. Δεν έχει όμως τη σταθερότητα του 5d στον επαρχιακό δρόμο, ούτε τις επιδόσεις. Αυτά όμως καλύπτονται από τις δυνατότητες σε off-road καταστάσεις. Η παρουσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού (Haldex 5ης γενιάς) και του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (EDL), εξασφαλίζει τη μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, κάνοντας την κίνηση στο χώμα, τη λάσπη και το χιόνι, παιχνιδάκι.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Driving Profile με δυνατότητα τριών επιλογών (Normal, Sport και Individual). Η ανάρτηση φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν αντιδρά ξερά σε εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που θα εκτιμήσουν οι επιβάτες και ειδικά αυτοί των πίσω καθισμάτων.
Συμπέρασμα
Αν ξέρεις ακριβώς τι ζητάς, τότε το Alltrack μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σου. Δεν είναι απλά ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά ένα all-around όχημα με πολλές δυνατότητες και οικονομικό κινητήρα. Η τιμή του είναι λιγάκι τσιμπημένη, αλλά αυτό δικαιολογείται έως ένα βαθμό από τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | VW Golf Alltrack 1.6 TDI 4Motion |
Κυβισμός (cc) | 1.598 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 110/3.250 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.500 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 12,1 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 187 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,7 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 124 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ) | 136,40 |
Μήκος (μέτρα) | 4.578 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.799 |
Ύψος (μέτρα) | 1.515 |
Βάρος (κιλά) | 1.490 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 605 |
Τιμή (από…) | 26.820 €* |
* με το όφελος της απόσυρσης