Φωτογραφίες : Γιώργος Καραγιωργάκης
Video: Χρήστος Καραγιωργάκης
Στους δύο, τρίτος δεν χωρεί αλλά όπως φαίνεται στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων αυτό θεωρείται κανόνας. Audi, BMW και Mercedes θεωρούνται οι τρεις κορυφαίοι και για να σε… παίξουν πρέπει να κάνεις πράματα και θάματα. Τελικά όπως αποδεικνύεται στους τρεις χωρά και… τέταρτος, κάτι που αρκετοί δεν θα περίμεναν.
Στην περίπτωση του τέταρτου μιλάμε για την Volvo η οποία πλέον… άλλαξε. Η αρχή γίνεται με τη νέα γενιά του XC90, ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας των οχημάτων ελευθέρου χρόνου ή SUV, που ήδη κυκλοφορεί και στην Ελλάδα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί τη νέα γενιά του XC90 και ταυτόχρονα αντικατοπτρίζει τη νέα φιλοσοφία της μάρκας τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.
Ευρωπαική μάρκα!
Ήδη κυκλοφορούν στην χώρα μας πέντε νέα XC90 και το zougla.gr είχε την ευκαιρία να πάρει μία πρώτη γεύση από το σουηδικό μοντέλο. Εδώ να ξεκαθαρίσουμε και το θέμα των… Κινέζων που
Το πλεονέκτημα των κινητήρων με χωρητικότητα 2.0 λίτρα θα παίξει το ρόλο του στην Ελλάδαακούγεται συχνά. Πράγματι, η Volvo ανήκει στην κινεζική Geely, αλλά οι άνθρωποι της στον μοναδικό τομέα που… επηρεάζουν είναι στα χρήματα που μπαίνουν στα ταμία (πλέον… βγαίνουν, καθώς τα κέρδη είναι πολλά). Με λίγα λόγια είναι επενδυτές που αποφάσισαν να αποκτήσουν μία ευρωπαϊκή μάρκα και να την εκτοξεύσουν πολύ ψηλά.Με τη νέα γενιά αυτό είναι που φαίνεται και στον ορίζοντα.
Δεν χρειάζεται να περάσει πολύ ώρα και παρατηρώντας την σχεδίαση διαπιστώνεις πόσο σύγχρονο είναι το νέο XC90. Καθαρές γραμμές, φώτα LED, μεγάλες και όμορφες ζάντες αλουμινίου,μεγάλος όγκος αμαξώματος και μία μεγάλη μάσκα με το σήμα της μάρκας. Στο εσωτερικό είναι που απλά συνειδητοποιείς ότι πολλά έχουν αλλάξει.
Ένα… tablet κάνει τη διαφορά
Πλέον ξεχνάς αυτά που ξέρεις για οποιοδήποτε Volvo κυκλοφορεί και κοιτάς ένα τεχνολογικά σύγχρονο αυτοκίνητο. Με το.. καλημέρα, αίσθηση κάνει η οθόνη – tablet στην κεντρική κονσόλα. Αν και περιέχει χιλιάδες λειτουργίες χρειάζεσαι ελάχιστα λεπτά για να εξοικειωθείς μαζί της! Πως γίνεται αυτό; Πολύ απλά. Οι Σουηδοί μετέφεραν τον τρόπο λειτουργίας ενός κανονικού tablet, που λίγο πολύ όλοι έχουν,
Το νέο XC90 δεν έχει… βιβλίο κατασκευαστή καθώς οι επιβάτες μπορούν βρουν τα πάντα κάνοντας αναζήτηση στο… tablet της κεντρικής κονσόλαςκαι το προσάρμοσαν στην πραγματικότητα του XC90. Πολύ απλά λοιπόν ξεκινώντας την περιήγηση έχεις και την αίσθηση ότι ξέρεις που θα βρεις, τι και πως. Μεγάλη αλλαγή υπάρχει και στον πίνακα οργάνων που είναι πλέον ψηφιακός, στοιχείο που έχουμε δει σε μοντέλα όπως, Lamborghini Huracan και Audi TT. Στην βασική έκδοση η οθόνη είναι 8 ιντσών και προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Από εκεί και πέρα η προσαρμογή των υλικών δείχνει και το επίπεδο του αυτοκινήτου.
Παρακολουθήστε το video με τη νέα γενιά του Volvo XC90 που έχει κάνει τεράστια βήματα εμπρός…
Πολυτέλεια στο.. φουλ
Από πλευράς χώρων, η 7θέσια έκδοση έχει ακόμα και χώρο αποσκευών που μεγαλώνει αρκετά με το πέσιμο της τρίτης σειράς καθισμάτων. Η πολυτέλεια περισσεύει απλά και μόνο με την αίσθηση που σου μεταδίδουν τα δερμάτινα καθίσματα, η μεγάλη ηλιοροφή που καλύπτει σχεδόν όλο τον ουρανό ακόμα και το ξύλο σημύδας που καλύπτει αρκετές επιφάνειες (ανάλογα με την έκδοση). Από το εσωτερικό καταλαβαίνεις πως η Volvo άλλαξε και μπαίνει στα βαθιά όχι για να κολυμπήσει αλλά για να πρωταγωνιστήσει.
Κινητήρες 2.0 λίτρων με 400 άλογα!
Πέρα από την σχεδίαση, την χρηστικότητα, την πολυτέλεια και την τεχνολογία που κουβαλά το σουηδικό SUV, διαθέτει και ένα στοιχείο που θα λατρέψουν οι υποψήφιοι πελάτες ιδίως στην Ελλάδα. Οι εκδόσεις των κινητήρων και η χωρητικότητα των 2.0 λίτρων είτε βενζίνης είτε diesel είναι κάτι που στη χώρα μας
Ο κινητήρας diesel όχι μόνο δεν ακούγεται για diesel αλλά αποδίδει και πολλά άλογα για.. dieselθα παίξει καθοριστικό ρόλο. Ωστόσο, αν και φαντάζουν μικροί για ένα όχημα με βάρος 2+ τόνων, στην πραγματικότητα μπορούν να σε κινήσουν ακόμα και γρήγορα, ανάλογα και με την έκδοση. Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση diesel με τους 225 ίππους η οποία εφοδιάζεται και με αερανάρτηση. Αυτή παίζει το ρόλο της στο mode που θα επιλέξει ο οδηγός (άνετο, σπορ κ.λπ.) και προσαρμόζει το ύψος του αυτοκινήτου για μέγιστη απόδοση είτε εντός είτε εκτός δρόμου.
Παρά τον όγκο, το XC90 στρίβει σαν επιβατικό και πλασάρεται όμορφα στις στροφές χωρίς να φοβίζει τους επιβάτες. Στις ρεπρίζ ωστόσο, λίγα περισσότερα άλογα θα ήταν ιδανικά χωρίς αυτό να σημαίνει πως για έναν μέσο οδηγό δεν είναι και… υπεραρκετά! Χαμηλή έδειξε να είναι και η κατανάλωση καυσίμου κάτι που θα δούμε όταν θα πραγματοποιήσουμε και κανονική δοκιμή ενώ.
Στο δια ταύτα, το.. καταλάβαμε από πρώτο χέρι πως μιλάμε για μία νέα Volvo που αλλάζει προς το καλύτερο. Την αρχή κάνει το XC90 και όπως φαίνεται έπεται και συνέχεια.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΙΣΧΥΣ – ΡΟΠΗ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΣH
ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΤΙΜΕΣ