Την ώρα που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες καταργούν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, στρέφοντας όλο το ενδιαφέρον τους στα crossover και τα SUV, η Hyundai συνεχίζει να επενδύει στο i10.
Η κίνησή της αποδεικνύεται εξαιρετική επιτυχημένη, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο με εκπληκτικά ταλέντα που σε αφήνει άναυδο από τα πρώτα λεπτά.
Πολυτάλαντο
Οδηγήσαμε τη νέα γενιά του i10 μέσα στο καλοκαίρι. Αυτό σημαίνει διαδρομές από το σπίτι στο γραφείο, από το σπίτι στην παραλία, ακόμη και στην επαρχία. Κι όλα αυτά με τέσσερις επιβάτες και τον κλιματισμό πάντα ενεργό λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Ξεκινώντας από τα βασικά, το λιλιπούτειο city car διαθέτει έναν σύγχρονο και κομψό σχεδιασμό, γεγονός που του δίνει επιπλέον πόντους. Η εμφάνιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο κατά την επιλογή ενός νέου μοντέλου και εδώ οι Κορεάτες πέτυχαν διάνα.
Ζωηρά χρώματα, όμορφες ζάντες, φαρδιά μάσκα με έντονες γωνίες, μεγάλη γρίλια που φιλοξενεί τους προβολείς ομίχλης, διαφορετικής απόχρωσης οροφή και πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης.
Απλό αλλά τόσο λειτουργικό
Το εσωτερικό δεν έχει κάτι εξεζητημένο από πλευράς σχεδίασης. Είναι όμως τόσο χαριτωμένο, λειτουργικό και πρακτικό που δεν χρειάζεσαι το κάτι παραπάνω. Διαθέτει μεγάλη οθόνη αφής με πληθώρα λειτουργιών και εφαρμογών για να συνδέεις εύκολα και γρήγορα το smartphone, στην πλουσιότερη έκδοση φέρει ακόμη και σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου.
Το 3D κυψελοειδές μοτίβο στο ταμπλό και τα πάνελ θυρών χαρίζουν μία σπορ νότα, ενώ ο πίνακας οργάνων με την LCD οθόνη παρέχει όλες τις πληροφορίες στον οδηγό σχετικά με την κατανάλωση, την αυτονομία και τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης.
Όσο για τους χώρους, δεν υπάρχει συναγωνισμός. Το i10 μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες ή δύο παιδικά καθίσματα καλύτερα κι από supermini. Το πορτμπαγκάζ από την άλλη έχει χωρητικότητα 252 λίτρων, καλύπτοντας τις απαιτήσεις για ένα τριήμερο.
Στον δρόμο
Το i10 εφοδιάζεται με δύο βενζινοκίνητα σύνολα, τον τρικύλινδρο 1.0 MPi των 67 ίππων και τον 1.200άρη με τους 84 ίππους και τα 118 Nm ροπής. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας το ισχυρότερο μοτέρ, το οποίο συνδυαζόταν με το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο.
Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις, κινείται με ευελιξία μέσα στην πόλη, περνά από τα στενά δρομάκια θαρρείς και πρόκειται για αυτοκινητόδρομο και παρκάρει με δύο κινήσεις. Η ανάρτηση είναι λίγο σκληρή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ενοχλεί τους επιβάτες.
Αντίθετα, η επιλογή της Hyundai είχε ως αποτέλεσμα να βελτιωθεί το πάτημα του αυτοκινήτου και να το κάνει πιο σταθερό κυρίως στην εθνική οδό και σε διαδρομές με συνεχόμενες στροφές. Με απλά λόγια, με το i10 δεν χρειάζεται να ανησυχείς αν θέλεις να κάνεις μια ολιγοήμερη εξόρμηση ή να φύγεις αυθημερόν για ένα ταξίδι 300 χιλιομέτρων.
Τα έχει όλα και συμφέρει
Τo i10 είναι μια από τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, ποιοτικό, σύγχρονο τεχνολογικά και ευκολοδήγητο. Επίσης, είναι ασφαλέστερο από ποτέ, με την κορεατική φίρμα να το προικίζει από τη βασική έκδοση με το πακέτο S-10, το οποίο περιλαμβάνει από υποβοήθηση αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με ανίχνευση πεζού, έως προειδοποίηση ορίου ταχύτητας, ανίχνευση τυχαίας απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα 7 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Η τιμή για την έκδοση με τους 84 ίππους ξεκινά από 11.890 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο και από 12.590 ευρώ για το αυτόματο. Προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 5 χρόνια οδική βοήθεια και 5 χρόνια φροντίδας με οπτικούς τεχνικούς ελέγχους καλής λειτουργίας.
Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του i10
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai 1.2 MPi | |
Κυβισμός (cc) | 1.197 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 84/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 118/4.200 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 12,6 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 171 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,7 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 105 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 102,9€ |
Μήκος (μέτρα) | 3.675 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.680 |
Ύψος (μέτρα) | 1.483 |
Βάρος (κιλά) | 1.002 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 252 |
Τιμή (από…) |
11.890€ |