Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Χωρίς δεύτερη… κουβέντα κάτι που αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις στην Ελλάδα, το Daihatsu Terios είναι ένα από τα πιο αγαπητά 4×4 που κυκλοφορούν στους δρόμους αλλά και… εκτός δρόμου. Όμορφο στην σχεδίαση και με δυνατότητες που λίγα τετρακίνητα διαθέτουν, η τελευταία γενιά που κυκλοφορεί από το 2006, έχει… ξεπουλήσει έχοντας ικανοποιημένους ιδιοκτήτες.
Αυτή τη φορά δεν είχαμε στα χέρια μας την έκδοση που κυκλοφορεί στους δρόμους με τον κινητήρα
Για τις ανάγκες της δοκιμής επισκεφτήκαμε και τον Στέφανο Αττάρτ προκειμένου να… γκαζώσουμε τόσο στην πίστα 4×4 που διαθέτει στην περιοχή της Κερατέας όσο και εκτός δρόμου. Με το πόδι στο πάτωμα το αγωνιστικό Terios έδειξε να μη «μασάει» τόσο σε κομμάτια με ταχύτητα όσο και σε
Γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα, ο ήχος σε προδιαθέτει για μία γρήγορη βόλτα. Δένεις τη ζώνη τεσσάρων σημείων και ξεκινάς για να απολαύσεις και να ζήσεις κάτι διαφορετικό από τη μίζερη καθημερινότητα. Τα γρήγορα περάσματα σε δύσκολα κομμάτια του δρόμου χωρίς να σε απασχολεί σου δίνει και την αίσθηση ότι πρόκειται για κάτι μοναδικό. Το ρόλο τους παίζουν και τα ειδικά χωμάτινα ελαστικά που προσφέρουν πρόσφυση και κρατούν το αυτοκίνητο δρόμο.
Εν κατακλείδι το Terios είτε το μετατρέψεις σε… αγωνιστικό είτε όχι, είναι οικονομικό (χαμηλή κατανάλωση και λίγα τέλη κυκλοφορίας), παιχνιδιάρικο, σκαρφαλώνει παντού αλλά και βολικό για εκδρομές. Από τα πλέον ιδανικά γι΄ αυτούς που θέλουν να ζουν ξεχωριστές στιγμές χωρίς να έχουν το… φόβο της Κυβέρνησης και των φόρων. Τέλος να σημειώσουμε πως μία τέτοια μετατροπή κοστίζει 6.000 – 7.000 ευρώ.
Δείτε το video με το αγωνιστικό Daihatsu Terios
Πατήστε για να δείτε εικόνες από το Terios