Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Το Forester είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Subaru. Οι χιλιάδες πωλήσεις στην Ελλάδα και οι ικανοποιημένοι πελάτες μαρτυρούν γιατί είναι τόσο αγαπητό στο κοινό. Ωστόσο, η φορολογία τα To Subaru Forester είναι ένα ξεχωριστό όχημα ελευθέρου χρόνου με μεγάλες δυνατότητες…. τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στους φίλους της μάρκας καθώς τα πολλά κυβικά επιβαρύνονται ανάλογα…
Αυτό ισχύει και με το Forester αφού ο κινητήρας των 2.0 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται δημιουργεί προβληματισμό και επιβαρύνει το κόστος χρήσης του.
Παρ’ όλα αυτά, η ανανεωμένη γενιά κυκλοφορεί στη χώρα μας και προσπαθεί να πείσει για την καταγωγή, τις ικανότητες και την χρηστικότητα της.
Τετρακίνηση για… μη γνώστες!
Την έκδοση diesel των 2.0 λίτρων με τους 148 ίππους είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή προκειμένου να Και να μην γνωρίζεις πολλά από οδήγηση εκτός δρόμου δεν θα αντιμετωπίσεις μεγάλο πρόβλημα δούμε πόσο καλό είναι το ανανεωμένο ιαπωνικό όχημα ελευθέρου χρόνου. Ένα χαρακτηριστικό κομμάτι του Forester είναι ο επίπεδος κινητήρας boxer που παράγει υψηλή ροπή (350 Nm) σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις.
Στην πράξη λοιπόν, το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 188 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστικό στοιχείο η κλασική τετρακίνηση με την ονομασία AWD που κατανέμει ηλεκτρονικά την δύναμη στους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες και δίνει τη δυνατότητα ακόμα και σε οδηγούς που δεν γνωρίζουν πολλά πολλά από 4×4 να κινηθούν σε δύσκολα εκτός δρόμους κομμάτια.
Original… δοκιμή
Στο τελευταίας γενιάς Forester αυτό που εντυπωσιάζει είναι οι άπλετοι χώροι στην καμπίνα των Με το αυτόματο κιβώτιο θα μπορείτε να κινηθείτε πολύ πιο εύκολα και άνετα εκτός δρόμου επιβατών, ο κινητήρας που δείχνει πιο δυνατός από ό,τι είναι στα χαρτιά και φυσικά οι δυνατότητες που έχει εκτός δρόμου. Για να το καταλάβουμε αυτό, επισκεφτήκαμε την πίστα 4×4, “Αttart Off Road Park” στην Κερατέα και υποβάλλαμε το ιαπωνικό μοντέλο σε σκληρές δοκιμασίες.
Μαζί μας είχαμε και τον εκπαιδευτή 4×4 οχημάτων Στέφανο Αττάρτ με τον οποίο οδηγήσαμε το αυτοκίνητο και σε μέρη που σε καμία περίπτωση δεν είχαμε φανταστεί.
Παρακολουθήστε το… test drive που κάναμε με τον ειδικό στα 4×4 Στέφανο Αττάρτ (επιμέλεια video: Φραγκίσκος Πενίδης)
Όλα είναι δρόμος…
Συμπερασματικά το εν λόγω μοντέλο είναι αυτό που θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον ιδιοκτήτη του όταν Με το Forester μπορείς να κινηθείς ακόμα και σε… οργωμένο χωράφι!!! πραγματικά το χρειαστεί σε… δύσκολες συνθήκες. Όπως θα δείτε στο σχετικό video, το Forester προσπερνά με απίστευτη ευκολία τη λάσπη, τις πέτρες, τα νεροφαγώματα, ακόμα και… οργωμένα χωράφια που αν δεν το δεις με τα μάτια σου δεν μπορείς να το πιστέψεις.
Επιπλέον, είναι αυτό που δεν θα κουράσει στο δρόμο εντός και εκτός πόλης (το αντίθετο μάλιστα) και δεν θα επιβαρύνει με πολλά έξοδα καυσίμου λόγω χαμηλής κατανάλωσης.
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις…
Είναι σίγουρο πως αν δεν υπήρχε φορολογία στα αυτοκίνητα με κινητήρες 2.0 λίτρων και άνω, το Forester θα «πέταγε» από πλευράς πωλήσεων (κάτι που βλέπαμε τα προηγούμενα έτη).
Από εκεί και πέρα, η τιμή του μπορεί να είναι τσιμπημένη όμως είναι και γνωστή η ποιότητα στα προϊόντα της μάρκας που ισοσκελίζει το υψηλό τίμημα. Με λίγα λόγια αν δεν σας προβληματίζει το θέμα των φόρων, μία δοκιμή θα σας πείσει για το τι είναι το Subaru Forester.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Subaru Forester 2.0 diesel CVT |
Κυβισμός | 1.998 κ.εκ. |
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 148/3.600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 350/1.600-2.400 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 9.9 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 188 |
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 6.3 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 163 |
Τέλη Κυκλοφορίας | 301.55 |
Μήκος (μέτρα) | 4.595 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.795 |
Ύψος (μέτρα) | 1.735 |
Βάρος (κιλά) | 1.622 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 505 |
Τιμή (από…) | 40.650 |
Για να διαβάσετε και να δείτε και άλλα TEST DRIVE πατήστε ΕΔΩ