Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Η γαλλική εταιρεία έκανε στροφή 180 μοιρών σε ό,τι αφορά το μικρό αυτοκίνητο πόλης της γκάμας της, δημιουργώντας ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας. Το νέο Twingo, σε αντίθεση με τους προκατόχους του, έχει κινητήρα πίσω, κίνηση στους πίσω τροχούς και πεντάθυρο αμάξωμα.
Μαθήματα lifestyle
Οι προτάσεις των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών στην κατηγορία των μίνι, είναι πολλές και ελκυστικές. Από τη μία η τριάδα των VW up!, Seat Mii και Skoda Citigo, από την άλλη αυτή των νεότερων Toyota Aygo, Citroen C1 και Peugeot 108 και ανάμεσα τους τα Hyundai i10 και Fiat 500. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και στη Renault γνώριζαν πως έπρεπε να βγάλουν έναν «κρυφό άσο» από το μανίκι τους, αν θέλουν να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο από την πίτα.
Το στιλ του θα μπορούσε να πούμε πως συναντάται μόνο στο 500άρακι, με το αμάξωμα να αποπνέει αέρα φρεσκάδας και να προσφέρεται με πλήθος επιλογών εξατομίκευσης, καλύπτοντας όλα τα γούστα των υποψήφιων αγοραστών.
Τόσο μικρό και συνάμα τόσο ευρύχωρο
Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια μοντέρνα φιλοσοφία, με τους έντονους χρωματικούς συνδυασμούς σε καθίσματα, ταμπλό, πόρτες, τιμόνι και αεραγωγούς, να τονίζουν τη νεανικότητα και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Τα πλαστικά ως συνήθως είναι σκληρά, αλλά έχουν καλή συναρμογή, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες για αντικείμενα και μεγάλα ποτήρια ή μπουκάλια.
Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Στρίβει στο τετραγωνικό
Με κατανομή βάρους 45/55, το Twingo είναι σωστά ζυγισμένο, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη και ευχάριστο. Ο οδηγός κάθεται αρκετά ψηλά, έχοντας άριστη ορατότητα περιμετρικά, με την ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη βάσει της κίνησης στα αστικά κέντρα. Με κύκλο στροφής μόλις 8,6 μέτρα, στρίβει και παρκάρει με απίστευτη ευκολία, έχοντας την τέλεια ευελιξία. Στον ανοικτό δρόμο και με ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα, δείχνει μια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους, ενώ και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι αισθητοί. Φυσικά, δεν πρόκειται να προβληματιστεί σ’ ένα ταξίδι 2 ωρών, ούτε σε δρόμο με συνεχείς στροφές, με την συμπεριφορά του να είναι προβλέψιμη ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.
Από 9.490 ευρώ
Το νέο Twingo , είναι ένα mini αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση, ικανοποιητικούς χώρους και μοντέρνα καμπίνα. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, πολύ εύκολο στην οδήγηση και αρκετά οικονομικό. Στην έκδοση S/S με το σύστημα start/stop δεν πληρώνει τέλη, έχει ένα πολύ καλό πακέτο εξοπλισμού και ανταγωνιστική τιμή.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Renault Twingo 1.0 SCe S/S |
Κυβισμός (cc) | 999 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 70/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 91/2.850 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 14,5 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 151 |
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) | 4,2 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 95 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 3.595 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.646 |
Ύψος (μέτρα) | 1.554 |
Βάρος (κιλά) | 885 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 181 |
Τιμή (από…) | 9.490 |