Αποστολή στη Γαλλία: Λουκάς Παπαλάμπρος

   



Εντυπωσιακή είσοδο στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών κάνει η γαλλική φίρμα, ενισχύοντας την παρουσία της στην αγορά με ένα μοντέλο που αναμφισβήτητα θα «κλέψει καρδιές». Ταξιδέψαμε ως το Παρίσι στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης του νέου Alaskan και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

Κάλιο αργά παρά ποτέ

Κατέχοντας την πρώτη θέση στις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Αφρική και πρωταγωνιστώντας σε Ν. Αμερική και Αυστραλία, το γεγονός πως η Στο Renault Alaskan υπάρχει περίπτωση να τοποθετήσουν και κινητήρα 1.600 κ.εκ. είναι σίγουρο πως θα κάνει τΤο Alaskan Renault δεν είχε στην γκάμα της ένα pick-up ήταν τουλάχιστον έκπληξη.

Από το 2016 όμως, η γαλλική φίρμα θα εμπλουτίσει το στόλο της με ένα αυτοκίνητο που θα θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία. Ονομάζεται Alaskan και παρουσιάστηκε πριν από περίπου ένα 24ώρο στην Πόλη του Φωτός, παρουσία εκατοντάδων δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο.

Το Alaskan είναι ίσως ένα από τα πιο όμορφα και διασκεδαστικά pick-up που έχουμε δει. Περιγράφεται ως πρωτότυπο αλλά όπως δήλωσαν τα στελέχη της Renault είναι περισσότερο αυτοκίνητο προ-παραγωγής. Η τελική του μορφή θα είναι έτοιμη τους πρώτους μήνες του 2016, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά στα τέλη του ίδιου έτους ή στις αρχές του 2017.

Στενή συγγένεια

Εντυπωσιακό…
Παρότι βασίζεται στο Navara – στο πλαίσιο της συνεργασίας Renault και Nissan – έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Το Alaskan ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στην ευμεγέθη μάσκα, στα φώτα LED, σους τεράστιους τροχούς και στις ενσωματωμένες κάμερες στους εξωτερικούς καθρέπτες.  Ο χώρος φόρτωσης έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει από ποδήλατα, είδη κάμπινγκ και σανίδες του surf, έως βαριά αντικείμενα και εργαλεία.

Το ωφέλιμο φορτίο βάρος της έκδοσης παραγωγής θα είναι στα 1.000 κιλά, ικανοποιώντας τις προσδοκίες και τις ανάγκες των αγοραστών. Ο χώρος φόρτωσης διαθέτει τρεις διαμήκεις προεξοχές για πρόσδεση φορτίου, ενώ υπάρχουν επιπλέον χώροι αποθήκευσης στα πλευρά της καρότσας για την προστασία του εξοπλισμού.

Αν και δεν δόθηκαν αναλυτικές πληροφορίες για την καμπίνα, είναι βέβαιο πως θα θυμίζει τα πιο πολυτελή επιβατικά της γκάμας Renault, συνδυάζοντας την ποιότητα με την άνεση, την πολυτέλεια με την κομψότητα και την πρακτικότητα με την εργονομία. Επιπλέον η οικογένεια του μοντέλου δεν θα περιορίζεται μόνο στη διπλοκάμπινη εκδοχή πέντε θέσεων, αλλά θα υπάρξει πλήρη γκάμα αμαξωμάτων και επιλογών.

Με 1.600άρη turbo κινητήρα

Συμπεριφορά επιβατικού
Κάτω από το καπό θα δούμε τον τετρακύλινδρο twin turbo diesel κινητήρα – πιθανότατα 1.600 κ.εκ. – προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και κορυφαία οικονομία καυσίμου με αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Η Renault υπόσχεται εξαιρετική οδική συμπεριφορά, ευελιξία και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, κάνοντας λόγο για ένα όχημα που καλύπτει τις απαιτήσεις τριών διαφορετικών κόσμων: επαγγελματική χρήση, διασκέδαση και καθημερινή χρήση.