Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ο πόλεμος των εταιρειών που θέλουν να κατασκευάσουν το καλύτερο αυτοκίνητο, ακόμα και στην μικρή κατηγορία, καλά κρατεί. Και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν συνεχώς οι εταιρείες και «προβληματίζουν»  ακόμα και εμάς που βρισκόμαστε συνεχώς πίσω από το τιμόνι νέων αυτοκινήτων.

Στο παιχνίδι αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει και η Peugeot που καταφέρνει να εντυπωσιάζει με τα νέα Το Peugeot 108 θα αλλάξει τη γνώμη σε πολύ κόσμο που θέλει να αποκτήσει καινούργιο αυτοκίνητο της μοντέλα. Το 308 είναι ένα από αυτά και όπως έχουμε γράψει, για να καταλάβεις το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι, πρέπει σίγουρα να το οδηγήσεις. Αφήνοντας όμως την κατηγορία αυτή κατεβαίνουμε λίγο πιο… κάτω και συγκεκριμένα, σε αυτή των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Μία κατηγορία που παρουσιάζει τον τελευταίο καιρό άνθηση και ιδίως στην Ελλάδα, που το αγοραστικό κοινό είναι μαζεμένο και δεν έχει τη δυνατότητα να ξοδέψει πολλά χρήματα. Παράλληλα αναζητά όλο και περισσότερα άρα είναι, δύσκολο να παρουσιάσεις ένα αυτοκίνητο μικρό, προσιτό, με πολλά καλούδια και φυσικά να αρέσει!

Το 108 θα δημιουργήσει μία νέα τάση για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου στην Ελλάδα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα νούμερο και όλα… αλλάζουν!
Αυτή την άποψη μπορεί να την στηρίζαμε με αποδείξεις πριν από μερικά χρόνια όμως η σημερινή εποχή δείχνει άλλη τάση. Έχοντας στα χέρια μας το νέο Peugeot 108, καταλάβαμε με το… καλημέρα πως ένα νούμερο κάνει τελικά τεράστια διαφορά. Έτσι, από το 107 περάσαμε στο 108 και όλα… άλλαξαν. Από την εξωτερική σχεδίαση μέχρι την εσωτερική αλλά και την γενικότερη εικόνα στο σύνολό Η απλότητα και η λειτουργικότητα είναι σήμα κατατεθέν του νέου γαλλικού μοντέλου της.

Σαφώς και το 108 δείχνει πιο νεανικό και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την έκφραση, πιο αυτοκίνητο. Μία κατηγορία πάνω θα μπορούσαμε να πούμε και αυτό είναι που σου βγαίνει όταν το κοιτάζεις από οποιαδήποτε πλευρά. Χαρακτηριστική εικόνα τα φωτιστικά σώματα και ιδίως τα πίσω. Εκ των έσω, οι καθαρές γραμμές είναι αυτές που αφήνουν το στίγμα τους ενώ η εργονομία και γενικότερα η σύγχρονη εικόνα σίγουρα θα ικανοποιήσει. Οι χώροι για οδηγό και συνοδηγό είναι ικανοποιητικοί, ωστόσο στην έκδοση με τις τρεις πόρτες ο αντίστοιχος χώρος είναι περιορισμένος κυρίως για ενήλικες. Μία λεπτομέρεια και συγκρίνοντας το απερχόμενο μοντέλο με το σημερινό, είναι ο διακόπτης για τα παράθυρα που βρίσκεται πλέον στο σωστό σημείο. Έτσι ο οδηγός απλά πατάει το κουμπί για να ανοίξει το παράθυρο και του συνοδηγού και δεν σκύβει για να μπορέσει να φτάσει το διακόπτη που βρισκόταν παλαιότερα μόνο στην πόρτα του συνοδηγού.

Απλές, σύγχρονες γραμμές με έμφαση στην εργονομία...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Άνετο και οικονομικό

Πολύ θετική εικόνα η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα όπως και οι θέσεις για μικροαντικείμενα. Από πλευράς χώρου αποσκευών η χωρητικότητα των 227 λίτρων είναι ιδανική για.. εντός πόλης όχι όμως για ταξίδι. Μην ξεχνάμε άλλωστε και την χρήση του αυτοκινήτου που είναι για μέσα στην πόλη. Αυτό ωστόσο δεν λέει και… κάτι, καθώς το 108 μπορεί να κινηθεί άνετα και ξεκούραστα ακόμα και εκτός αστικού κύκλου. στα 120-130 χλμ./ώρα ο οδηγός αισθάνεται ασφάλεια ενώ οι 68 ίπποι από το βενζινοκίνητο μηχανικό σύνολο του 1.0 λίτρου κινούν το αυτοκίνητο χωρίς κόπο και οικονομικά με την πραγματική μέτρηση να κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 6.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σημαντικό ρόλο σε όλα αυτά παίζει και το βάρος των 840 κιλών ενώ δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας…

Σε γενικές γραμμές το Peugeot 108 είναι ένα αυτοκίνητο που θα βγάλει πολύ κόσμο από τη σκέψη να αγοράσει ένα μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σβέλτο, όμορφο και οικονομικό και δείχνει να αλλάζει τα δεδομένα. Αντίπαλοί του, είναι τα Toyota Aygo και Citroen C1, κάτι που άλλωστε είχε συναντήσει και στις προηγούμενες γενιές.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Peugeot 108 3 door
Κυβισμός (cc) 998 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 68/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 90/4.800
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 14.3
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 157
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4.1
Εκπομπές Ρύπων CO2 95 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 3.475
Πλάτος (μέτρα) 1.615
Ύψος (μέτρα) 1.460
Βάρος (κιλά) 840
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 227
 Τιμή (από…) 10.240* (συμπ. η απόσυρση)

*με άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα

Η σχεδίαση του 108 δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη...

Κουμπιά πάνω στο τιμόνι για άνεση και ασφάλεια...
Το λιοντάρι δεσπόζει πάνω στο εμπρός καπό...
Νέα σχεδίαση για τα πίσω φωτιστικά σώματα...
Το 108 είναι διαθέσιμο και με μεγάλη οροφή που ανοίγει και αλλάζει τον χαρακτήρα...
Ο πίνακας οργάνων...
Η οθόνη αφής είναι κάτι που θα αρέσει σίγουρα σε οδηγό - συνοδηγό
Αν θέλεις μεγαλύτερο χώρο αποσκευών τα καθίσματα πέφτουν και τα.. λίτρα ανεβαίνουν!
Το 108 όταν ήταν ακόμα στα χαρτιά...
Το εσωτερικό του 108 στα... χαρτιά!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης