Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Σε μια από τις πιο δύσκολες και ανταγωνιστικές κατηγορίες, αυτή των μικρών αυτοκινήτων, η γαλλική φίρμα επανήλθε με ένα από τα πιο ευχάριστα αισθητικά, ευκολοδήγητα και ποιοτικά μοντέλα. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου 208, όμως, το εκτινάσσει στην κορυφή, κάνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις πιο οικονομικές από ποτέ.
Το Peugeot που θέλουν όλοι
Η Peugeot αναμφισβήτητα έχει αφήσει εποχή στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Από το 1983 και το 205, το 206 15 χρόνια αργότερα και το πιο πρόσφατο 207, η γαλλική φίρμα καθιερώθηκε στις συνειδήσεις όλων ως η κορυφαία μάρκα στα mini μοντέλα, με περισσότερες από 15 εκατομμύρια πωλήσεις.
Και τα τρία προαναφερθέντα αυτοκίνητα έδωσαν το κάτι διαφορετικό, ωστόσο κανένα δεν ήταν τόσο ολοκληρωμένο, όσο το νέο 208. Αυτό είναι μοντέρνο, σύγχρονο, με νεανικό χαρακτήρα, εύκολο στην οδήγηση, άνετο στον δρόμο, ευρύχωρο, με καλό φινίρισμα στο εσωτερικό και έναν κινητήρα που «ταιριάζει γάντι» στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, είναι και το πρώτο παγκοσμίως που έχει ανακυκλούμενο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και πλαίσιο και ανεμιστήρα ψυγείου (!), όντας ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα.
Φρέσκος αέρας
Από όποια πλευρά κι αν παρατηρήσεις το νέο 208, αντικατοπτρίζεται η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας. Καμπύλες γραμμές, δυναμικό αμάξωμα, νεανικός χαρακτήρας. Τα πιο σημαντικά στοιχεία του, όμως, είναι το μειωμένο βάρος και ο καλύτερος αεροδυναμικός συντελεστής, τα οποία, εκτός από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζουν, ωφελούν σημαντικά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά. Το εσωτερικό του είναι
Οι επιβάτες, ειδικά των πίσω θέσεων, έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους, με τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να κυμαίνεται από 285 έως 1.076 λίτρα, με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Με στόχο την οικονομία
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του 208 με τον 1,4 HDI κινητήρα των 68 ίππων είναι ιδανική για την ελληνική αγορά, καθώς, εκτός από οικονομία καυσίμου, έχει και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων, γεγονός που του επιτρέπει την ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Το μοτέρ, παρότι δεν βάζει «φωτιά στην άσφαλτο», έχει δύναμη στις μεσαίες στροφές, με το άμεσο και καλό σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα μέσα στην πόλη.
Στον δρόμο, το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο κερδίζει σε όλα τα σημεία. Από την πρώτη επαφή διαπιστώνεις ότι έχει
Συμπερασματικά
Το νέο 208 στην πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος. Το αυτοκίνητο ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της μόδας, έχοντας νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και η οδική του συμπεριφορά από τις καλύτερες που θα συναντήσει κανείς στην κατηγορία. Ο κινητήρας των 68 ίππων μπορεί να μην έχει τη μεγάλη ισχύ, αλλά είναι από τους πλέον οικονομικούς, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό τις εποχές που ζούμε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (cc) | 1.397 |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 68/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 162/1.750 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 13,5 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 163 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,8 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 98 γρ./χλμ |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 3,962 |
Πλάτος (μέτρα) | 1,739 |
Ύψος (μέτρα) | 1,460 |
Βάρος (κιλά) | 1.221 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 284 |
Τιμή (από…)* | 14.750 ευρώ |