Αποστολή στο Αμβούργο
Λουκάς Παπαλάμπρος
Δυνατότητες εκτός δρόμου, άνετο στο πολύωρο ταξίδι, με ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό και τεχνολογίες που συναντώνται μόνο σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Το νέο Mokka αποτελεί τη νέα πρόταση της Opel στα μικρά SUV, είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα, με τις τιμές να ξεκινούν από 21.950 ευρώ.
Όλα σε ένα!
Στη βόρεια πλευρά του Αμβούργου και πιο συγκεκριμένα στο St. Peter-Ording, έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου μοντέλου της Opel. Βρεθήκαμε εκεί, καλεσμένοι της γερμανικής φίρμας και οδηγήσαμε τις πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις, την 1,4 turbo των 140 ίππων και την 1,7 CDTI των 130 ίππων.
Το νέο Mokka είναι ένα ιδιαίτερα ελκυστικό μοντέλο και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ήδη οι παραγγελίες έχουν φθάσει τις 40.000. Η Opel στηρίζει πολλά πάνω του και όχι άδικα, αφού προσφέρει στον ιδιοκτήτη πλειάδα χαρακτηριστικών. Κομψή εμφάνιση και ποιότητα κατασκευής, υψηλά επίπεδα πρακτικότητας στη καμπίνα,
Ανοίγοντας την πόρτα του Mokka, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι η λιτή αλλά εργονομική σχεδίαση, τα ποιοτικά υλικά, οι 19 διαφορετικές θήκες για μικροαντικείμενα και η κεντρική κονσόλα με τα δεκάδες κουμπιά. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις, ο οδηγός θα εντυπωσιαστεί από το συνδυασμό χρωμάτων και τα εργονομικά καθίσματα AGR, τα οποία είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν ανατομική στήριξη στο σώμα. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να χωρέσουν με σχετική άνεση τρεις ενήλικες, με το χώρο αποσκευών να ξεκινά από 356 λίτρα και να φθάνει τα 1.372 με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Πληθώρα τεχνολογιών
Από τη βασική κιόλας έκδοση το Mokka περιλαμβάνει πλειάδα συστημάτων, όπως τα ESP, Traction Control, Hill Start Assist και Hill Descent Control, καθώς και το σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού με προβολείς Bi-xenon τρίτης γενιάς. Η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye αποτελεί τη βάση για τις
Δυο κινητήρες στη χώρα μας
Στο βροχερό Αμβούργο, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Mokka και με τα δύο μηχανικά σύνολα, με τα οποία είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Ο 1.4 Turbo των 140 ίππων, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Έχει μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 149 γρ./χλμ.
Ο diesel 1.7 CDTI με απόδοση 130 ίππων και 300 Nm ροπής, είναι διαθέσιμος τόσο με μηχανικό κιβώτιο όσο και με αυτόματο, σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση. Στην πρώτη έχει μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και 120 γρ. CO2 και στη δεύτερη 4,9 λτ. και 129 γρ. CO2, αντίστοιχα.
Οδηγικά το γερμανικό μοντέλο, χαρακτηρίζεται από τη στιβαρή αίσθηση στο δρόμο, τη σφιχτή ανάρτηση και την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας. Σε ανοικτό δρόμο κινείται ιδανικά και είναι κατάλληλο για μακρινά ταξίδια, ωστόσο μέσα στην πόλη δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις και το πλέον ευέλικτο. Ο 1,4 turbo κινητήρας είναι ο πλέον ιδανικός για την ελληνική αγορά, με τον diesel ωστόσο να προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.
Το Mokka είναι διαθέσιμο στις εξοπλιστικές εκδόσεις Edition και Cosmo, με τις τετρακίνητες εκδόσεις του 1.4 Turbo ECOTEC να ξεκινούν από 21.950 ευρώ, τις δικίνητες του 1.7 CDTI ecoFLEX από 24.250 ευρώ και τις τετρακίνητες του ίδιου κινητήρα από 26.650 ευρώ.
Δείτε εδώ φωτογραφίες του νέου Mokka από την παρουσίαση στο St. Peter Ording