Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή πεντάθυρα hatchback της αγοράς. Ποιοτικό, άνετο, ασφαλές και πλέον πιο αποδοτικό και οικονομικό, χάρη στον καινούργιο diesel κινητήρα 1.6 CDTI των 110 ίππων. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του για ένα σχεδόν μήνα, κάναμε περίπου 3.000 χιλιόμετρα και διαπιστώσαμε ό,τι είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις και ταξίδια.
Το αναμόρφωσε
Αν κάτι έλειπε από το Astra για να ισχυροποιήσει τη θέση του στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία, ήταν ένα προηγμένο μοτέρ που συνδυάζει τη δύναμη με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Η Opel το γνώριζε αυτό και τοποθέτησε τον ολοκαίνουργιο 1.6 CDTi, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 110 και 136 ίππους.
Το φορτώσαμε μέχρι την… οροφή και το πιέσαμε στα όρια στους «υπέροχους» ελληνικούς δρόμους, με το Astra να ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε απαίτηση ή τουλάχιστον στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Υψηλές προδιαγραφές
Η απουσία θορύβων και κραδασμών, τα καθίσματα με την πολύ καλή στήριξη, το στιβαρό πλαίσιο και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που θα εκτιμήσει ο οδηγός και οι επιβάτες. Σε συνθήκες πίεσης, η κλίση του αμαξώματος είναι περιορισμένη, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Προσεγμένη η καμπίνα αλλά χρειάζεται το κάτι παραπάνω
Το εσωτερικό του πεντάθυρου Astra διακρίνεται για την ποιότητα και τη συναρμογή, με την κεντρική κονσόλα να χρειάζεται εξοικείωση, λόγω των πολυάριθμων διακοπτών για το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, την πλοήγηση και τις υπόλοιπες λειτουργίες. Ο κρυφός φωτισμός σε όλη την καμπίνα δίνει μια ευχάριστη νότα, με τις θήκες για μικροαντικείμενα και ποτήρια να κάνουν πιο άνετη τη ζωή των επιβατών. Στα πίσω καθίσματα δύο ενήλικες θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις, με το πορτμπαγκάζ να είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ένας οικογενειάρχης με παιδιά, ίσως να δυσκολευτεί να χωρέσει τις βαλίτσες και τα διάφορά άλλα πράγματα, καθώς τα 370 λίτρα όγκου δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχός του. Οπότε με δύο βαλιτσούλες των πιτσιρικάδων, ένα καρότσι και μια XXL αποσκευή της γυναίκας του, ίσως χρειαστεί να αφήσει πίσω τη δική του!
Σε καλύπτει
Το Astra 1.6 CDTi με τους 110 ίππους, διαθέτει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ο σύγχρονος καταναλωτής, είναι οικονομικό από άποψη κατανάλωση καυσίμου, δεν πληρώνει τέλη, έχει καλό εξοπλισμό, είναι ευχάριστο, ξεκούραστο και απόλυτα ασφαλές στην οδήγηση. Με το όφελος της απόσυρσης, η τιμή της βασικής έκδοσης ξεκινά από τα 18.490 ευρώ, ενώ η Opel δίνει στα 2 χρόνια της αρχικής εργοστασιακής εγγύησης αλλά 4 και το service προβλέπεται κάθε 30.000 χιλιόμετρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Opel Astra 1.6 CDTi 110hp |
Κυβισμός (cc) | 1.598 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 110/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/2.000 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 12 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 184 |
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) | 3,77 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 97 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.420 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.810 |
Ύψος (μέτρα) | 1.510 |
Βάρος (κιλά) | 1.490 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 370 |
Τιμή (από…) | 18.490 |