Το μικρομεσαίο hatchback απέκτησε έναν ισχυρότατο 1.6 turbo κινητήρα που το «εκτοξεύει» στον δρόμο, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική ευρυχωρία, την άνεση και την πρακτικότητα.
Το γρήγορο οικογενειακό
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις Pulsar, το 1.6 DiG-T δεν έχει καμία σχεδιαστική διαφορά, ακολουθώντας μια εντελώς διαφορετική αισθητική προσέγγιση από τα υπόλοιπα hot hatch της αγοράς. Είναι ένα ταχύτατο αυτοκίνητο με λιτό και συμβατικό προφίλ, που απευθύνεται σε όσους επιζητούν τις επιδόσεις, χωρίς όμως να δίνουν δικαιώματα.
Η κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση του μοντέλου πατά πάνω σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα του Qashqai, εξοπλίζεται με πεντάκτινες ζάντες 17 ή 18 ιντσών και διακρίνεται για την κομψή εικόνα της. Σίγουρα, δεν είναι το πιο εντυπωσιακό από άποψη design αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί, τουλάχιστον σχεδιαστικά, με τo Peugeot 308 GT ή τα υπόλοιπα turbo 1.600άρια.
Η διακριτικότητα είναι αρετή
Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το εσωτερικό, με τους Ιάπωνες να έχουν επιλέξει την απλή οδό, δίνοντας βάση στην άνεση των επιβατών και την εργονομία. Κάποιες επιπλέον επενδύσεις προσδίδουν έναν σπορ τόνο, αλλά μέχρις εκεί. Ούτε ημιμπάκετ καθίσματα, ούτε flat bottom τιμόνι, ούτε καν αλουμινένια πεντάλ. Με απλά λόγια, κανείς δεν θα καταλάβει ότι πρόκειται για αυτοκίνητο που κρύβει κάτω από το καπό του 190 ίππους.
Από την άλλη, οι χώροι είναι εκπληκτικοί. Πέντε ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν με άνεση στο σαλόνι του Pulsar, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να καλύπτει χωρίς παραχωρήσεις τις απαιτήσεις τους. Εξαιρετικός είναι και ο εξοπλισμός, περιλαμβάνοντας τεχνολογίες που συναντώνται σε οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 5,8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, το πακέτο ασφάλειας Nissan Safety Shield, την κάμερα οπισθοπορείας, τον αυτόματο κλιματισμό, τις περιφερειακές κάμερες Around View Monitor, τους αισθητήρες βροχής και φωτός, το cruise control, τον υπολογιστή ταξιδίου και πολλά, πολλά ακόμα.
Δεν είναι GTI αλλά πάει… καλά
Ο 1.6 DiG-T κινητήρας με διπλό μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό αποδίδει 190 ίππους και 240 Nm ροπής, έχοντας δύναμη από τις 1.600 σ.α.λ. Το μοτέρ δεν έχει «αγριάδα» ούτε συνδυάζεται με κάποιο σπορ σύστημα εξάτμισης που σε συνεπαίρνει, ωστόσο μόλις πατήσεις το γκάζι, αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για ένα ισχυρό σύνολο με ικανοποιητικές επιδόσεις.
Η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση σε σχέση με τα μικρότερου κυβισμού Pulsar, αλλά σκληρή δεν μπορεί να την πεις, το τιμόνι θα το θέλαμε λίγο πιο γρήγορο για να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό σε φιδίσιες διαδρομές και τα καθίσματα να έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη.
Κάτι διαφορετικό
Το Pulsar 1.6 DiG-T είναι ένα ισχυρό και ταχύτατο αυτοκίνητο, όχι όμως καθαρόαιμο σπορ. Διακρίνεται για τους εκπληκτικούς χώρους, είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις και άνετα ταξίδια, εκφράζει τη φιλοσοφία της Nissan για ανώτερη ποιότητα και ασφάλεια, διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό και φυσικά προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Nissan Pulsar 1.6 DiG-T |
Κυβισμός (cc) | 1.618 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 190/5.600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 240/2.000 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 7,7 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 217 |
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) | 5,9 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 138 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 151,8 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.387 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.768 |
Ύψος (μέτρα) | 1.520 |
Βάρος (κιλά) | 1.307 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 385 |
Τιμή (από…) | 21.870 |
Aνακαλύψτε όλες τις εκδόσεις του Pulsar