Πιο δυναμικό εμφανισιακά, πιο αθόρυβο, καλύτερο στην οδήγηση, με υψηλής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό, εξελιγμένα συστήματα, πλούσιες δυνατότητες συνδεσιμότητας και νέο υβριδικό σύνολο απόδοσης 184 ίππων.
Το C-HR ανανεώθηκε σε όλα τα σημεία και είναι έτοιμο να συνεχίσει ακόμη πιο δυναμικά την εμπορική του πορεία στην αγορά. Το οδηγούμε στην Πορτογαλία στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Μοντερνισμός
Όταν η Toyota παρουσίασε το C-HR το 2016, προκάλεσε αίσθηση στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή. Οι Ιάπωνες έκαναν την υπέρβαση όσον αφορά στο design, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά crossover, το οποίο δεν ακροβατούσε μεταξύ του φουτουριστικού και του επαναστατικού.
Έχει πουλήσει 400.000 μονάδες μόνο στην ΕυρώπηΤο αυτοκίνητο δίχασε κοινό και κριτικούς, ωστόσο η επιλογή των ανθρώπων της ιαπωνικής μάρκας αποδείχθηκε 100% επιτυχημένη. 400.000 πουλήθηκαν στην Ευρώπη σε μόλις τρία χρόνια, με το 80% αυτών να είναι υβριδικά.
Το C-HR εξελίχθηκε σε best seller. Η πρόσφατη ανανέωσή του δεν θα μπορούσε να είναι ριζική. Οι σχεδιαστές του κέντρου της εταιρείας στην Ευρώπη επέλεξαν να ανασχεδιάσουν τη μάσκα, να τοποθετήσουν νέα φώτα τεχνολογίας LED και προβολείς ομίχλης, καθώς και νέου σχεδιασμού ζάντες, τονίζοντας περαιτέρω τη δυναμική του εικόνα.
Η διχρωμία, οι τρεις καινούργιες αποχρώσεις στο αμάξωμα και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης, προσφέρουν τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές να «φτιάξουν» το crossover σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.
Πιο ποιοτικό και high-tech
Στο εσωτερικό, η πρώτη θετική εντύπωση έρχεται από τα καθίσματα. Είναι πιο σπορτίφ, προσφέρουν τη βέλτιστη στήριξη στο σώμα και άνεση στα ταξίδια. Τα μαλακά υλικά στις επιφάνειες του ταμπλό, οι επενδύσεις στο πλάι των θυρών και τα διακοσμητικά προσδίδουν έναν premium τόνο. Η συναρμογή αγγίζει το άριστα, όχι όμως και η πρακτικότητα, καθώς θα θέλαμε περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα και μπουκάλια.
Το πακέτο «Toyota Sense» διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας από αυτόματο φρενάρισμα μέχρι ενεργό Cruise Control, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα έξυπνης εκκίνησης, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και άλλα.
Η υβριδική τεχνολογία σε ρόλο πρωταγωνιστή
Το C-HR θα συνεχίσει να πωλείται με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα των 116 ίππων, όμως το ενδιαφέρον εστιάζεται στον 1.8 hybrid με τους 112 ίππους και στον νέο 2.0 hybrid απόδοσης 184 ίππων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Toyota, τα υβριδικά σύνολα θα καλύψουν το 95% της αγοράς.
Το δίλιτρο υβριδικό σύνολο των 184 ίππων και 190 Nm ροπής διακρίνεται για τη δύναμη, τις επιδόσεις και την οικονομία.
Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, επιτρέποντας τις σβέλτες μετακινήσεις σε διαδρομές με συνεχόμενες στροφές και τη διατήρηση υψηλών ταχυτήτων στον αυτοκινητόδρομο.
Το αυτόματο κιβώτιο έχει βελτιωθεί, με την ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης να είναι πιο σφιχτή.
Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 5 έως 6 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες, όπως διαπιστώσαμε κατά τη σύντομη οδηγική επαφή στην τουριστική περιοχή του Cascais, η οποία διακρίνεται για τα πολυτελή συγκροτήματα και τις εκπληκτικές παραλίες με τα πελώρια κύματα, τα οποία επιχειρούν να δαμάσουν οι θαρραλέοι σέρφερ.
Το υβριδικό σύνολο είναι πιο αποδοτικό μέσα στην πόλη, με την Toyota να υποστηρίζει πως το 80% των μετακινήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί με ηλεκτρική λειτουργία, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
Τιμές
Το ανανεωμένο C-HR είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στη χώρα μας, με τις τιμές για την έκδοση 1.2Τ να ξεκινούν από 21.270 ευρώ, για την 1.8 Hybrid Synergy Drive από €24.070 και για την 2.0 Hybrid Dynamic από €29.050.