ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποστολή στην Πορτογαλία: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Πιο δυναμικό εμφανισιακά, πιο αθόρυβο, καλύτερο στην οδήγηση, με υψηλής ποιότητας υλικά στο εσωτερικό, εξελιγμένα συστήματα, πλούσιες δυνατότητες συνδεσιμότητας και νέο υβριδικό σύνολο απόδοσης 184 ίππων.

Το C-HR ανανεώθηκε σε όλα τα σημεία και είναι έτοιμο να συνεχίσει ακόμη πιο δυναμικά την εμπορική του πορεία στην αγορά. Το οδηγούμε στην Πορτογαλία στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μοντερνισμός

Το ξεχωρίζεις από την πρώτη ματιά

Όταν η Toyota παρουσίασε το C-HR το 2016, προκάλεσε αίσθηση στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή. Οι Ιάπωνες έκαναν την υπέρβαση όσον αφορά στο design, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά crossover, το οποίο δεν ακροβατούσε μεταξύ του φουτουριστικού και του επαναστατικού.

Έχει πουλήσει 400.000 μονάδες μόνο στην ΕυρώπηΤο αυτοκίνητο δίχασε κοινό και κριτικούς, ωστόσο η επιλογή των ανθρώπων της ιαπωνικής μάρκας αποδείχθηκε 100% επιτυχημένη. 400.000 πουλήθηκαν στην Ευρώπη σε μόλις τρία χρόνια, με το 80% αυτών να είναι υβριδικά.

Το C-HR εξελίχθηκε σε best seller. Η πρόσφατη ανανέωσή του δεν θα μπορούσε να είναι ριζική. Οι σχεδιαστές του κέντρου της εταιρείας στην Ευρώπη επέλεξαν να ανασχεδιάσουν τη μάσκα, να τοποθετήσουν νέα φώτα τεχνολογίας LED και προβολείς ομίχλης, καθώς και νέου σχεδιασμού ζάντες, τονίζοντας περαιτέρω τη δυναμική του εικόνα.

Η διχρωμία, οι τρεις καινούργιες αποχρώσεις στο αμάξωμα και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης, προσφέρουν τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές να «φτιάξουν» το crossover σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.

Πιο ποιοτικό και high-tech

Υψηλής αισθητικής καμπίνα με τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακές υπηρεσίες

Στο εσωτερικό, η πρώτη θετική εντύπωση έρχεται από τα καθίσματα. Είναι πιο σπορτίφ, προσφέρουν τη βέλτιστη στήριξη στο σώμα και άνεση στα ταξίδια. Τα μαλακά υλικά στις επιφάνειες του ταμπλό, οι επενδύσεις στο πλάι των θυρών και τα διακοσμητικά προσδίδουν έναν premium τόνο. Η συναρμογή αγγίζει το άριστα, όχι όμως και η πρακτικότητα, καθώς θα θέλαμε περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα και μπουκάλια.

Το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνει πληθώρα εφαρμογών. Χάρη στη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, την κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης με αναβάθμισης των χαρτών over-the-air, είσαι πάντοτε συνδεδεμένος και κινείσαι σε άγνωστους δρόμους με ασφάλεια.

Το πακέτο «Toyota Sense» διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας από αυτόματο φρενάρισμα μέχρι ενεργό Cruise Control, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα έξυπνης εκκίνησης, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και άλλα.

Η υβριδική τεχνολογία σε ρόλο πρωταγωνιστή

Ασφαλές, οικονομικό και εύκολο στην οδήγηση

Το C-HR θα συνεχίσει να πωλείται με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα των 116 ίππων, όμως το ενδιαφέρον εστιάζεται στον 1.8 hybrid με τους 112 ίππους και στον νέο 2.0 hybrid απόδοσης 184 ίππων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Toyota, τα υβριδικά σύνολα θα καλύψουν το 95% της αγοράς.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στην Πορτογαλία, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μόνον την κορυφαία έκδοση του μοντέλου.

Το δίλιτρο υβριδικό σύνολο των 184 ίππων και 190 Nm ροπής διακρίνεται για τη δύναμη, τις επιδόσεις και την οικονομία.

Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, επιτρέποντας τις σβέλτες μετακινήσεις σε διαδρομές με συνεχόμενες στροφές και τη διατήρηση υψηλών ταχυτήτων στον αυτοκινητόδρομο.

Το αυτόματο κιβώτιο έχει βελτιωθεί, με την ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης να είναι πιο σφιχτή.

Η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει, όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας. Χάρη στις ενισχύσεις που έγιναν σε 11 σημεία, ο θόρυβος μειώθηκε σημαντικά και οι επιβάτες απολαμβάνουν το ταξίδι.

Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 5 έως 6 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες, όπως διαπιστώσαμε κατά τη σύντομη οδηγική επαφή στην τουριστική περιοχή του Cascais, η οποία διακρίνεται για τα πολυτελή συγκροτήματα και τις εκπληκτικές παραλίες με τα πελώρια κύματα, τα οποία επιχειρούν να δαμάσουν οι θαρραλέοι σέρφερ.

Το υβριδικό σύνολο είναι πιο αποδοτικό μέσα στην πόλη, με την Toyota να υποστηρίζει πως το 80% των μετακινήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί με ηλεκτρική λειτουργία, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Τιμές

Ένας κινητήρας βενζίνης και δύο υβριδικά σύνολα

Το ανανεωμένο C-HR είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στη χώρα μας, με τις τιμές για την έκδοση 1.2Τ να ξεκινούν από 21.270 ευρώ, για την 1.8 Hybrid Synergy Drive από €24.070 και για την 2.0 Hybrid Dynamic από €29.050.

Τα ανανεωμένα C-HR μας περιμένουν για την πρώτη δοκιμή

Το crossover ιαπωνικό μοντέλο προσφέρεται σε τρία νέα χρώματα με μαύρη ή γκρι οροφή

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και εντυπωσιακή ηχομόνωση

Στα πίσω καθίσματα χωράνε με άνεση δύο ενήλικες επιβάτες

Τα υβριδικά σύνολα είναι πρώτα στις προτιμήσεις των αγοραστών

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης