ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχουν ορισμένα αυτοκίνητα που δεν χρειάζονται συστάσεις. Είναι τόσο αναγνωρίσιμα, που αρκεί η εικόνα της σιλουέτας του αμαξώματος για να καταλάβει οποιοσδήποτε σε ποιο αναφερόμαστε.

Κυρίες και κύριοι, η νέα 911. Ένα sportcar που έχει συνδέσει το όνομά του με τα όνειρα εκατομμυρίων οδηγών σε όλο τον κόσμο. Ένα sportcar που μπορεί να προκαλέσει μοναδικές στιγμές απόλαυσης στον οδηγό, να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη του στα ύψη και να καλύψει κάθε ψήγμα της ματαιοδοξίας του.

Σεβασμός

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέσιμη σε coupe και cabrio, με κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς

Η Porsche έχει καταφέρει κάτι μοναδικό στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Εκτός του ότι έχει δημιουργήσει έναν θρύλο γύρω από το εμβληματικότερο sportcar, σε κάθε γενιά του διάσημου μοντέλου προσφέρει ολοένα και περισσότερες εκπλήξεις.

Η 911 είχε πάντοτε το ταλέντο να προκαλεί το «εγώ» του ανθρώπου που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Μαγνήτιζε τα βλέμματα με έναν απίστευτο τρόπο και έδινε την αίσθηση ότι μαζί της όλα είναι πιθανά. 

Στην τελευταία γενιά με την κωδική ονομασία 992 ωστόσο, το αδύνατο έχει γίνει δυνατό. Δεν είναι μόνο οι εκπληκτικές καμπύλες της.

Δεν είναι αυτό το υπέροχο πίσω τμήμα που δεν χορταίνεις να κοιτάς, ούτε η προσεγμένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια καμπίνα και τα σεμιναριακού επιπέδου καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα.

Είναι ο πολύπλευρος χαρακτήρας, το γεγονός ότι με την περιστροφή ενός διακόπτη από το τιμόνι μπορεί να μετατραπεί από ένα αυτοκίνητο touring σε ένα «εκρηκτικό», ένα ατίθασο, καθαρόαιμο sportcar, έτοιμο να «καταπιεί» οτιδήποτε βρεθεί στο διάβα του.

Οι μηχανικοί στο Τσούφενχαουζεν της Στουτγάρδης ανέπτυξαν και τελειοποίησαν ένα πραγματικά εξαίσιο τετράτροχο, λαμβάνοντας δικαίως την αναγνώριση και τον σεβασμό όλων.

Εκθαμβωτική

Σε αυτό το αυτοκίνητο απολαμβάνεις κάθε δευτερόλεπτο

Η Porsche μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την ολοκαίνουργια 911 στην ελληνική πρωτεύουσα, να πάρουμε μια γεύση των δυνατοτήτων τόσο της Carrera S όσο και της 4S, στα αμαξώματα coupe και cabrio.

Το αυτοκίνητο πατά σε νέο αλουμινένιο δάπεδο προς όφελος της καλύτερης κατανομής βάρους και της Μπορεί να μετατραπεί από ένα αυτοκίνητο touring σε ένα ατίθασο sportcarακαμψίας, είναι φαρδύτερο κατά 45 χλστ. και πιο μακρύ χάρη στον επιμηκυμένο εμπρός πρόβολο. Πίσω, τα φώτα ενώνονται με μία LED λωρίδα, με τους αεραγωγούς στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα και τις μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης να προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό και να αναδεικνύουν το ξεχωριστό στυλ του αμαξώματος.

Για πρώτη φορά, η 911 πατά σε διαφορετικής διάστασης τροχούς (20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω) προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη κατανομή βάρους.

Ένα με τον οδηγό

Αν υπάρχει ένα σαλόνι που ποθεί κάθε άνδρας, αυτό είναι της 911

Πλήρως αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό, με την οθόνη αφής 10,9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και τον high-tech ψηφιακό πίνακα οργάνων με το αναλογικό στροφόμετρο στη μέση να κλέβουν την παράσταση. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν πέντε διακόπτες, ενώ μπροστά από τον μοχλό ταχυτήτων βρίσκονται τα κουμπιά ελέγχου του συστήματος κλιματισμού.

Τα καθίσματα προσφέρουν άριστη στήριξη στο σώμα του οδηγού και του συνοδηγού, με την Porsche να έχει εξοπλίσει την 911 με κάθε λογής σύστημα υποβοήθησης. Ξεχωρίζει το πρωτοποριακό «Wet Mode», το οποίο είναι στάνταρ και ανιχνεύει το νερό στον δρόμο και σε κλάσματα του δευτερολέπτου προσαρμόζει ανάλογα τα συστήματα ελέγχου. 

Ασυγκράτητη

Σημαδεύεις τη στροφή, πατάς το γκάζι και στρίβεις. Τόσο απλά

Στην «καρδιά» τόσο της S όσο και της 4S βρίσκεται ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας 3.0 λίτρων. Το μοτέρ έχει βελτιωθεί σε κάθε σημείο σε σχέση με το απερχόμενο, αποδίδοντας 450 ίππους και 530 Nm ροπής.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Sport Plus και Individual), καθώς και το Wet που αναφέραμε παραπάνω. Στο normal, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται απίστευτα ομαλά, η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι θα μπορούσε να το χειριστεί με άνεση ακόμη και ένας μη έμπειρος.

Επιλέγοντας το Sport ή το Sport Plus, τα πράγματα αλλάζουν άρδην. Τιμόνι, κιβώτιο, αναρτήσεις, σύστημα εξάτμισης και απόκριση γκαζιού γίνονται πιο σκληρά και άμεσα. 

Σε κάθε βύθισμα του δεξιού ποδιού στο πεντάλ του γκαζιού, ένας απίστευτος καταρράκτης ήχων ξεχύνεται από τις εξατμίσεις. Ο κινητήρας ουρλιάζει, ένα ρίγος διαπερνά το κορμί σου και η 911 τραντάζεται στην άσφαλτο, έτοιμη να ξεπεταχθεί εμπρός σαν άγριο άτι. Τίποτα δεν μπορεί να τη συγκρατήσει.

Η βελόνα στο στροφόμετρο ανεβαίνει με καταιγιστικούς ρυθμούς, το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων είναι τόσο γρήγορο στις αλλαγές και τόσο άμεσο, που νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αγωνιστικό όχημα. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα κιβώτια, αν όχι το καλύτερο που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην αγορά.

Ο παράδεισος και η κόλαση μαζί 

Αυτά τα φρένα!!!! Λες και ρίχνουν άγκυρες στην άσφαλτο μόλις τα πατάς

Η πισωκίνητη Carrera καλύπτει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τετρακίνητη σε 3,6΄΄, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 308 και 306 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Για όσους επιθυμούν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Package.

Βέβαια, αυτό που λατρέψαμε στην νέα 911 είναι το πώς στρίβει. Το αυτοκίνητο θαρρείς και πατάει πάνω σε Υποκλινόμαστε σε αυτήν την κιβωτιάρα PDK των 8 σχέσεων ράγες, με τις ρόδες να είναι «καρφωμένες» στην πίσσα και τα φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τις τετραπίστονες εμπρός να είναι έτοιμα ανά πάσα στιγμή.

Η 911 είναι τόσο ευθύβολη στις ευθείες, που όλοι οι υπόλοιποι το μόνο που χαζεύουν είναι αυτά τα υπέροχα οπίσθιά της. Εκεί που θα νιώσει τη μεγαλύτερη απόλαυση ο οδηγός όμως είναι στις κλειστές διαδρομές. Αυτό το όχημα αναζητεί τα στροφιλίκια, τα επιδιώκει ξανά και ξανά σαν τον παθιασμένο εραστή την ερωμένη του. Και κάθε φορά είναι όλο και πιο απολαυστικό. Ένα αριστούργημα των τεσσάρων τροχών.

Για παχιά πορτοφόλια

Για όσους ενδιαφέρονται, να αναφέρουμε ότι οι τιμές για την 911 S Coupe ξεκινούν από €178.000 και για την 4S από €189.700. Η S Cabriolet κοστίζει €199.100 και η 4S Cabriolet €210.600.

Είχαμε στη διάθεσή μας όλες τις εκδόσεις της 911 και σε διαφορετικά χρώματα

Αχ αυτή η cabrio... πόσο πλανεύτρα μπορεί να γίνει

Πραγματικά δεν χορταίνεις να την οδηγείς

Αμφιβάλλουμε αν υπάρχει καλύτερο κιβώτιο από το PDK αυτήν τη στιγμή στην αγορά

Από αυτόν τον περιστρεφόμενο διακόπτη στο τιμόνι επιλέγεις τη λειτουργία που θες να κινηθείς

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης