Αυτοκίνητα Nissan υπάρχουν πολλά. GT-R όμως… ένα. Δεν θα υπερβάλλω καθώς είναι κάτι που γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με το αυτοκίνητο καθώς το συγκεκριμένο είναι ένα από τα κορυφαία Το Nissan GT-R ΜΥ2017 είναι ένα απίστευτα γρήγορο αυτοκίνητο, πολύ εύκολο και άνετο στην οδήγηση… οδηγικά… εργαλεία μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Super car με όλη τη σημασία της λέξης. Τόσο από σχεδιαστικής φιλοσοφίας όσο και από πλευράς επιδόσεων που κόβουν την ανάσα και τρομάζουν όσους δεν μπορούν να φανταστούν τι σημαίνουν 570 άλογα κάτω από το καπό ενός καλοστημένου αυτοκινήτου.
Το GT-R κυκλοφορεί χρόνια στην αγορά, όμως εδώ και λίγους μήνες που έχει δεχτεί την επιπλέον φροντίδα των μηχανικών της Nissan έχει βελτιωθεί σε αρκετά σημεία για να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε αυτούς που πραγματικά ξέρουν τι θέλουν από ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Άλλωστε η λεπτομέρεια είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και αυτό το ξέρουν όσοι εργάζονται στο project GT-R που συνεχώς έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει και μάλιστα εκεί που δεν το περιμένεις.
Απολαύστε το Nissan GT-R MY2017 στο αυτοκινητοδρόμιο της πόλης των Μεγάρων
Οδήγηση στην πίστα…
Το… θωρηκτό λοιπόν GT-R MY2017 είχαμε την ευκαιρία σαν zougla.gr να οδηγήσουμε στο αυτοκινητοδρόμιο της πόλης των Μεγάρων. Μία απλή πίστα που όμως σου δίνει τη δυνατότητα να Είναι μέγιστη ικανοποίηση να μπορείς να οδηγείς με το γκάζι τέρμα…διαπιστώσεις τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου με το γκάζι τέρμα στο πάτωμα χωρίς να έχεις βεβαίως το άγχος με πόσα χιλιόμετρα πηγαίνεις!
Έχοντας λάβει την πρόσκληση από το γραφείο Τύπου της εισαγωγικής εταιρείας Nissan, βρεθήκαμε στα Μέγαρα για ένα ξεχωριστό απόγευμα. Ενημερωθήκαμε για το αυτοκίνητο, συνομιλήσαμε με στελέχη της μάρκας και καθίσαμε στο αριστερό μπάκετ έχοντας δίπλα μας τον καταξιωμένο και έμπειρο οδηγό αγώνων, Παναγιώτη Χαλάτση.
Η σωστή θέση οδήγησης
Με την ολοκλήρωση των διαδικαστικών και με την αγωνία στο κατακόρυφο ξεκινάς την… τελετουργία. Κάνεις τις ρυθμίσεις σου και ετοιμάζεσαι για άλλα… κόλπα!Φοράς το προστατευτικό κράνος και ρυθμίζεις κάθισμα – τιμόνι για να το φέρεις στα μέτρα σου. Μία κίνηση πολύ σημαντική για να σε κάνει να νοιώσεις οικεία με το περιβάλλον, τα πεντάλ, το κιβώτιο.
Στην προκείμενη περίπτωση το αυτόματο κιβώτιο με τα paddles αποδείχτηκαν ιδανικά ενώ στην πράξη προσφέρουν το κάτι παραπάνω από ένα αντίστοιχο μηχανικό κιβώτιο. Για όσους θεωρούν το τελευταίο κιβώτιο καλύτερο από ένα αυτόματο θα έλεγα πως είναι θέμα συνήθειας και πρακτικής καθώς στις μετρήσεις ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ρίχνει σημαντικά τους χρόνους…
Το πάρτι αρχίζει
Έχοντας λοιπόν βρει τη θέση σου, πατάς το κόκκινο (της… φωτιάς) κουμπί έναρξης του κινητήρα. Ακούς το μουγκρητό από το μηχανικό σύνολο twin-turbo των 3.8 λίτρων και καταλαβαίνεις τι… έρχεται.
Ο συνοδηγός σου αναφέρει τις οδηγικές επιλογές που έχεις και διαλέγεις την πιο ευχάριστη. Στην πίστα είσαι ρε γαμώτο! Αν δεν βάλεις εκεί τις σπορ ρυθμίσεις πού θα το κάνεις;
Μιλάμε για πολύ δύναμη
Αρχικά ξεκινάς με οδηγίες και ακολουθείς το Nissan Juke Nismo των 220 ίππων. Βρίσκεις τις σωστές γραμμές, πατάς στα κερμπ, αλλάζεις ταχύτητες και αυξομειώνεις το γκάζι για να διαπιστώσεις πως τα Έχει απίστευτη δύναμη αλλά είναι τόσο φιλικό που δεν το καταλαβαίνεις…637Nm ροπής είναι πολλά, τα… άτιμα! Καλύπτεις τρεις δοκιμαστικούς γύρους με συμβουλές και οδηγικές προτάσεις από τον Πάνο Χαλάτση. Περνώντας και πάλι την γραμμή εκκίνησης συνεχίζεις χωρίς το Juke μπροστά σου, οπότε καταλαβαίνεις πως το… πάρτι αρχίζει. Πάρτι, γιατί η οδήγηση με το γκάζι τέρμα σε ένα GT-R θα έλεγα πως είναι ακόμα καλύτερο από οποιοδήποτε πάρτι!
Στους γύρους που ακολουθούν, με την αδρεναλίνη να χτυπά κόκκινο, φρενάρεις τέρμα, πατάς το γκάζι με μανία και αλλάζεις με απίστευτη ευκολία τις ταχύτητες με τα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι. Είναι τέτοιο το «στήσιμο» που έχει γίνει στο GT-R MY2017 που ακόμα και όταν το πίσω μέρος αρχίζει να πλαγιολισθαίνει, διορθώνεις με το γκάζι που είναι άφθονο και ατελείωτο.
Καθημερινό αμάξι…
Με την ολοκλήρωση των γύρων καταλαβαίνεις και τι είχαν στο μυαλό τους οι Ιάπωνες με τη νέα έκδοση. Να δημιουργήσουν το απόλυτο super car που δεν θα σε κουράζει ακόμα και όταν το χρησιμοποιείς στην καθημερινή σου βόλτα.
Από την άλλη σου προφέρει ατελείωτη… ηδονή (δεν υπάρχει άλλη λέξη να χαρακτηρίσεις) και σου δίνει γι΄ ακόμα μία φορά να συνειδητοποιήσεις γιατί δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία αλλά και η μεγάλη δόση λατρείας των απανταχού φίλων της ταχύτητας.
Το παίρνεις με κλειστά μάτια
Το GT-R γι’ αυτό που είναι, δεν έχει αρνητικά… Το παίρνεις γιατί ξέρεις τι θέλεις από τη ζωή σου και Όταν σκεφτείς να πάρεις GT-R, δεν έχεις μάτια για άλλο!!!από το αυτοκίνητο. Θα το αγοράσεις γιατί δεν θες να πάρεις κάτι άλλο και δεν θα το αγόραζες γιατί είχες στο μυαλό του μία Ferrari ή μία Lamborghini. Είναι τόσο μοναδικό όσο και η συμβίωση μαζί του όση χρονική διάρκεια και να έχει αυτή.
Μπορείς να το… βελτιώσεις χωρίς το φόβο μην «σπάσει» και ταυτόχρονα να βελτιώνεσαι σαν οδηγός. Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά αλλά για όσους έχουν να διαθέσουν και το ποσό των 164.500 ευρώ…
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Nissan GT-R MY2017 |
Κυβισμός (cc) | 3.799 |
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 570/6.800 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 637/5.800 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 2.9 δευτ. (όχι επίσημο στοιχείο) |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 315 |
Μέση Κατανάλωση | 9 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 275 |
Τέλη Κυκλοφορίας | 1.023 ευρώ |
Μήκος (μέτρα) | 4.710 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.895 |
Ύψος (μέτρα) | 1.370 |
Βάρος (κιλά) | 1.752 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 315 |
Τιμή (από…) | 164.500 ευρώ |