Oδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Η ιαπωνική μάρκα κάνει δυναμικό come back στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, με ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για την ποιότητα, την ευρυχωρία και φυσικά τον εντυπωσιακό πετρελαιοκινητήρα των 1.461 κ.εκ. με τους 110 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον παλμό της εποχής

Αιχμηρό εμπρός τμήμα

Το Qashqai κατά κύριο λόγο και το Juke κατά δεύτερο, είναι τα μοντέλα που έχουν εκτοξεύσει την εμπορική αξία της Nissan. Η επιτυχία τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία και οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα προϊόντα της εταιρείας. Η κατηγορία των crossover φαίνεται να ανήκει στους Ιάπωνες, όμως ήταν φανερό ότι κάτι έλειπε από την γκάμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με περισσότερες από 5 εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως στην Ευρώπη, τα μικρομεσαία μοντέλα είναι αυτά που έχουν τη μερίδα του λέοντος. Η Nissan απουσίαζε για πολλά χρόνια από την πλέον δημοφιλή κατηγορία, αλλά τώρα ήρθε η ώρα για τη μεγάλη επιστροφή.

Ακολουθεί το Qashqai

Έχει από τη βασική έκδοση πλούσιο εξοπλισμό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ολοκαίνουργιο Pulsar θαρρείς και βαδίζει πάνω στο δρόμο που χάραξε του Qashqai. Έχει την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, πατά πάνω σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα του μεσαίου crossover, υιοθετώντας τους κινητήρες και τις τεχνολογίες.

Σχεδιαστικά το Pulsar διακρίνεται για τις δυναμικές γραμμές του αμαξώματος και την κομψή εμφάνισή του. Σίγουρα δεν είναι το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο από άποψη design, ούτε τόσο ιδιαίτερο όσο το Juke. Οι Ιάπωνες κράτησαν μια λιγότερο τολμηρή στάση πάνω σε αυτό το μοντέλο, παρότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές δίνουν ιδιαίτερη σημασία στον συγκεκριμένο τομέα. Όπως και να έχει, η εικόνα ενός αυτοκινήτου είναι θέμα γούστου και σίγουρα μόνο ο χρόνος και οι πωλήσεις θα δείξουν αν πέτυχαν με την επιλογής τους.

Πόσο πιο μεγάλο πια!

Καλοφτιαγμένο και εργονομικό το εσωτερικό

Το εσωτερικό είναι λιτό, προσεγμένο, με μαλακά πλαστικά στο επάνω μέρος του ταμπλό και σκληρότερα πιο κάτω. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και προβάλει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσω μια μικρής κεντρικής οθόνης. Κουμπιά και διακόπτες είναι σε τέλεια θέση ώστε να μην ταλαιπωρούν τον οδηγό, θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτήρια υπάρχουν παντού, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι από τα πλέον εύκολα στη λειτουργία τους.

Με μεταξόνιο 2,7 μέτρων – το μεγαλύτερο της κατηγορίας  – το Pulsar μπορεί να υπερηφανεύεται ότι διαθέτει την πιο ευρύχωρη καμπίνα. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι εντυπωσιακοί, καθώς ακόμα και τρεις ενήλικες θα βολευτούν χωρίς καμία παραχώρηση. Σε αυτό το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να παραπονεθείς για τα πόδια και το κεφάλι, ακόμα και αν ξεπερνάς σε ύψος το 1.90! Σε ανάλογο επίπεδο είναι το πορτμπαγκάζ, με τα 385 λίτρα χωρητικότητας να ικανοποιούν τις ανάγκες μιας τετραμελής οικογένειας.

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση Energy, αλλά αν επιλέξετε κάποια από τις επόμενες (Acenta ή Techna) έχετε στη διάθεσή σας ορισμένα από τα πιο προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, τα οποία συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.

Ιδανικός σύντροφος

Διαθέτει πακέτο «Safety Shield» με πλειάδα συστημάτων

Ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi των 110 ίππων και 260 Nm ροπής, ταιριάζει ιδανικά στο Pulsar, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις και οικονομία. Από τις χαμηλές κιόλας στροφές δείχνει τη δύναμή του, με την απόδοση στις μεσαίες και υψηλές να είναι αξιοσημείωτη. Το εξάρι μηχανικό κιβώτιο έχει μακριά κλιμάκωση, με το σύστημα start/stop να έχει γρήγορη και άμεση απόκριση στο σβήσε/ξεκίνα, χωρίς να ενοχλεί τον οδηγό. Η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο και με ενεργοποιημένο το cruise control μπορείς να πετύχεις ακόμα και την τιμή που δίνει η εταιρεία.

Πατάει γερά στην άσφαλτο

Στο δρόμο δίνει προτεραιότητα στην άνεση και την ασφάλεια

Το ιαπωνικό hatchback έχει κατασκευαστεί για να σε μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια. Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, είναι σταθερό και σίγουρο στο δρόμο και εύκολο στην οδήγησή του. Στην εθνική οδό ταξιδεύει ευχάριστα, με την ανάρτηση να είναι υποδειγματική. Δεν πρόκειται να προσφέρει συγκινήσεις σε πιο απαιτητικές διαδρομές και ούτε έχει σπορ συμπεριφορά. Το αμάξωμα εμφανίζει κλίση αν πιεστεί περισσότερο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνουμε στην άνεση των καθισμάτων. Κατά τη δοκιμή καλύψαμε σχεδόν 1.000 χιλιόμετρα στην εθνική οδό και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, χωρίς να νιώσουμε την παραμικρή ενόχληση. 

Αξίζει τα λεφτά του

Αναμφισβήτητα το Pulsar είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πεντάθυρα hatchback. Διαθέτει όλα όσα ζητάει ο σύγχρονος οδηγός και κυρίως ο οικογενειάρχης. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, άνετο στα ταξίδια, οικονομικό, ευρύχωρο όσο δεν φαντάζεστε και κυρίως ασφαλές. Όσο για την τιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, ξεκινά από 17.290 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  Nissan Pulsar 1.5 dCi
Κυβισμός (cc) 1.461 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 260/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11,5
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 3,6
Εκπομπές Ρύπων CO2 94 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4.387
Πλάτος (μέτρα) 1.768
Ύψος (μέτρα) 1.520
Βάρος (κιλά) 1.307
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 385
Τιμή (από…) 17.290

Άλλο ένα ενδιάφερον μοντέλο από την Nissan

Προσφέρεται και με κινητήρα βενζίνης 1.2 DIG-T

Εντυπωσιακά ευρύχωρη καμπίνα

Μεγάλο πορτμπαγκάζ με βάθος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης