Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Peugeot διαθέτει από τις μεγαλύτερες και πιο πλούσιες γκάμες στον πλανήτη. Κάθε μοντέλο της διατίθεται με διάφορα κινητήρια σύνολα, ώστε ο αγοραστής να επιλέξει αυτό που τον εξυπηρετεί περισσότερο. Έτσι δεν είναι τυχαίο που σήμερα η γαλλική φίρμα αποκάλυψε την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του εντυπωσιακού 408, το οποίο μέχρι τώρα προσφερόταν ως ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό.

Το νέο E-408 είναι διαθέσιμο μόνο με ένα σύστημα κίνησης, τουλάχιστον κατά το λανσάρισμα του το οποίο αποτελείται από έναν ενιαίο ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς, καθιστώντας το E-408 πιο δυναμικό από το μικρό αδελφό του E-308.

Η μπαταρία με την οποία εξοπλίζεται είναι χωρητικότητας 58.2 kWh προσφέροντας αυτονομία 453χλμ. σύμφωνα με το πλέον ρεαλιστικό και αυστηρό τρόπο μέτρηση WLTP.

Με μία τέτοια μπαταρία η Peugeot κρατάει χαμηλά το βάρος του μοντέλου, προσφέρει ταχύτερους χρόνους φόρτισης ενώ στηρίζεται στο γεγονός πως οι οδηγοί διανύουν καθημερινά λιγότερο από 45χλμ. οπότε με μία φόρτιση μπορούν να οδηγούν μία ολόκληρη εβδομάδα με μία φόρτιση.

Η φόρτιση από 20 στο 80% διαρκεί 30 λεπτά, με την Peugeot να συνοδεύει το E-408 με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW για σύνδεση με εναλλασσόμενο ρεύμα.

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν το E-408 στην έκδοση Allure ή στην πιο φανταχτερή έκδοση GT. Η δεύτερη προσθέτει προβολείς LED matrix, ηλεκτρική πίσω πόρτα hands-free, ambient φωτισμό και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Αλλά και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν εντυπωσιακή κοινή λίστα εξοπλισμού όπως ασύρματο κλιματισμό διπλής ζώνης, Apple CarPlay και αντλία θερμότητας, καθώς και έναν προγραμματιστή ταξιδιού ενσωματωμένο στο σύστημα πλοήγησης και εφαρμογή φόρτισης smartphone για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την μπαταρία του.

Πλέον το 408 διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που έρχεται να σταθεί δίπλα στην ήπια υβριδική και την Plug-in υβριδική.