Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ο κινέζικος κολοσσός «Saic» φαίνεται ότι κερδίζει το στοίχημα απέναντι στις άλλες κινέζικες εταιρίες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο το ισχυρό Brand της MG και έριξε το βάρος της ως κύρια αγορά, την Ευρώπη. Φέτος η MG κλείνει 100 χρόνια ισχυρής παρουσίας στο χώρο της αυτοκίνησης και οι Κινέζοι για να τιμήσουν την φίρμα που εκπροσωπούν έχουν προγραμματίσει μια μεγάλη γιορτή τον επόμενο μήνα στο Goodwood.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ελλάδα πριν από μερικές ώρες (20 Ιουνίου) η MG έκανε την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου MG3 Hybrid+ που αναμένεται να κυριαρχήσει στην B- Hatch κατηγορία.

Μία ημέρα πριν από την ελληνική παρουσίαση προσκεκλημένοι στη χώρα μας ήταν οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Η έκπληξη στην πρώτη παρουσίαση ήταν η παρουσία του “Stig”, δηλαδή του Μπεν Κόλινς, οδηγού της βρετανικής τηλεοπτικής εκπομπής, ο οποίος προλόγισε το νέο MG3 Hybrid+.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια γρήγορη βόλτα

Εξωτερικά το αυτοκίνητο μαγνητίζει χάρη στις «νευρώσεις» που σχηματίζονται στο καπό. Το μπροστινό τμήμα έχει δυναμισμό ενώ η φαρδιά μάσκα «παντρεύεται» με τα πολύ όμορφα Led φωτιστικά σώματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών είναι εύχρηστη ενώ διαφωτιστικός είναι και ψηφιακός πίνακας οργάνων με την  οθόνη 7 ιντσών που βρίσκεται μπροστά τα μάτια του οδηγού.

Τα μπροστινά καθίσματα έχουν καλό στήριγμα και βοηθούν τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και με απόλυτη σιγουριά. Βάζεις μπροστά πατώντας το κουμπί που βρίσκεται μπροστά και ξεκινάς για να ανεβάσεις λίγο την αδρεναλίνη σου.

Μια πρώτη γρήγορη γεύση από το αυτοκίνητο με τους 195 ίππους πήραμε οδηγώντας το από τη Σαρωνίδα μέχρι το Σούνιο. Το στήσιμο της υβριδικής έκδοσης είναι πολύ καλό. Η διαδρομή είχε συνεχόμενες ανοικτές στροφές που σε προδιαθέτουν να κινηθείς σβέλτα για να αξιοποιήσεις την ιπποδύναμη που σου προσφέρει το MG3 Hybrid+.

Στο δρόμο ο οδηγός -που ξέρει φυσικά που πρέπει να φρενάρει αλλά και πως να στρίψει- θα ευχαριστηθεί την επιτάχυνση αλλά και γενικότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το τιμόνι είναι υπάκουο και τα φρένα υποδειγματικά. Ίσως οι αναρτήσεις θα έπρεπε να είναι λίγο πιο σκληρές σε βάρος της άνεσης.

Η MG μέχρι σήμερα είχε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αλλά και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Τώρα στη γκάμα της πρόσθεσε και την υβριδική έκδοση που μόνο αδιάφορο δεν σε αφήνει. Περισσότερα όμως για τις διαστάσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά θα διαβάσετε μετά το μεγάλο τεστ που ήδη ξεκινήσαμε.

Σήμερα δεν θα σας πούμε ούτε για επιδόσεις αλλά ούτε για καταναλώσεις. Θα αρκεστούμε στις δελεαστικές τιμές.

Η αρχική τιμή του νέου MG3 Hybrid+ είναι 20.450 ευρώ, αλλά με την προωθητική ενέργεια που θα ισχύει για λίγες εβδομάδες θα είναι 19.950 ευρώ.

Ο Παναγιώτης Τορνάρος, Brand Director MG, ανακοίνωσε τις δελεαστικές τιμές της υβριδικής έκδοσης

Αναλυτικά οι τιμές:

Ο Γιάννης Καραβάς, διευθυντής μάρκετιγκ της MG, αναφέρθηκε στους στόχους του ομίλου για την προώθηση της υβριδικής έκδοσης που ξεχωρίζει σε όλα

Το νέο MG3 Hybrid+ είναι άμεσα διαθέσιμο. Συνοδεύεται από 7ετή εργοστασιακή εγγύηση/150.000 χλμ., έχει 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν στους ελέγχους του οχήματος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης