Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτογραφίες: Φραγκίσκος Πενίδης

Η γερμανική εταιρεία επέστρεψε με τυμπανοκρουσίες στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών SUV, με ένα αυτοκίνητο που καλύπτει κάθε απαίτηση του σύγχρονου καταναλωτή και μπορεί να κινηθεί σε οποιαδήποτε επιφάνεια με χαρακτηριστική άνεση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπορ εμπρός τμήμα και δυναμικές γραμμές

Ακαταμάχητη γοητεία

Σε αντίθεση με την απερχόμενη GLK, η οποία δεν κατάφερε ποτέ να προσελκύσει το ενδιαφέρον των απαιτητικών Ευρωπαίων οδηγών, η GLC κερδίζει από την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις. Το νέο δημιούργημα των Γερμανών περπατά πάνω σε νέα μονοπάτια, έχει αποβάλει τις όποιες συντηρητικές σχεδιαστικές καταβολές του παρελθόντος και το τετραγωνισμένο σχήμα του μοντέλου που αντικαθιστά, αποκτώντας πλούσιες καμπύλες και δυναμικές γραμμές. Το πιο όμορφο και ικανό SUV της Mercedes

Παρότι είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από την GLK, κρύβει με αριστοτεχνικό τρόπο τον όγκο της και συγχρόνως προβάλλει μια macho εικόνα. Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα από τα πιο ελκυστικά σε εμφάνιση SUV που κυκλοφορούν στους δρόμους, με κορυφαία αεροδυναμική και μειωμένο βάρος έως 50 κιλά, γεγονός που ωφελεί σημαντικά τόσο την οδική συμπεριφορά όσο και την κατανάλωση καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τέτοια καμπίνα τα ταξίδια γίνονται απόλαυση

Premium προσανατολισμός

Το εσωτερικό της GLC προέρχεται αυτούσιο από τη C-Class, αναδεικνύοντας τη γερμανική υπεροχή στον συγκεκριμένο τομέα. Η καμπίνα του αυτοκινήτου δεν επιδέχεται κριτική, με την ποιότητα κατασκευής να κυμαίνεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα, την εργονομία να είναι εξαιρετική παρά την πληθώρα τεχνολογιών και την πρακτικότητα άνευ προηγουμένου. Όπως στο μεσαίο sedan, έτσι και εδώ, η κεντρική κονσόλα είναι ενιαία, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη οθόνη στο πάνω τμήμα που θυμίζει touchpad. Όλα ελέγχονται μέσω ενός χειριστηρίου στη δεξιά πλευρά του οδηγού ή από τον μοχλό που υπάρχει ακριβώς από κάτω.

Στο πίσω κάθισμα, ακόμα και τρεις ενήλικες δεν θα προβληματιστούν ιδιαίτερα, με τον χώρο αποσκευών να ξεκινά από τα 550 λίτρα χωρητικότητας και να φθάνει στα 1.600 λίτρα. Ο εξοπλισμός είναι υπερ-πλούσιος από τη βασική έκδοση, διαθέτοντας ανάρτηση AGILITY CONTROL με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης, διζωνικό κλιματισμό, αυτόματο κιβώτιο 9 G-TRONIC, ενεργό cruise control, σύστημα DYNAMIC SELECT με πέντε προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) και πολλά ακόμα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Μαζεύει τα χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία

Πλεόνασμα ισχύος

Κάτω από το μυώδες καπό βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας βενζίνης απόδοσης 211 ίππων και 350 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, εξασφαλίζοντας ανέλπιστα καλές επιδόσεις και ταχύτατες αντιδράσεις σε κάθε περίπτωση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης -όπως αναφέραμε παραπάνω-, αλλάζοντας ρύθμιση όποτε κρίνει αυτός, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες λίγο κάτω από τα 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Βέβαια, στον ανοικτό δρόμο και με ενεργοποιημένο το cruise control μπορείς να πετύχεις ακόμα και 7,5 λτ.

Το χώμα για την GLC είναι παιχνιδάκι

Πληθωρική προσωπικότητα

Στον δρόμο η GLC είναι «ατσαλάκωτη». Κινείται τόσο ομαλά, άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια, εντυπωσιάζοντας από τα πρώτα χιλιόμετρα τον οδηγό. Η ανάρτηση έχει υποδειγματική λειτουργία, η ποιότητα κύλισης χωρίς υπερβολές είναι αψεγάδιαστη και η ησυχία που επικρατεί μέσα στην καμπίνα ακόμα και σε απαγορευμένα από τον K.O.K. χιλιόμετρα αξιομνημόνευτη. Επιτέλους, η Mercedes κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κοντράρει την BMW X3 και ίσως να την ξεπεράσει σε ορισμένους τομείς, όπως για παράδειγμα σε off-road καταστάσεις.Εντυπωσιακές δυνατότητες σε κάθε επιφάνεια

Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή έφερε τις έξτρα ζάντες 20 ιντσών της AMG. Παρότι τα θηριώδη ελαστικά έθεταν τα όρια σε εκτός δρόμου διαδρομές, η GLC -με το προαιρετικό πακέτο Off-Road Engineering Package- κινούνταν με θράσος στο χώμα και ξεπερνούσε οποιοδήποτε εμπόδιο βρισκόταν στο διάβα της.

Απ΄όπου και αν περνάει μαγνητίζει τα βλέμματα

Στην κορυφή

Η νέα GLC 250 4MATIC είναι ίσως ένα από τα κορυφαία SUV που έχει κατασκευάσει η γερμανική φίρμα. Οι ικανότητές της ξεπερνούν τα όρια που μπορεί να έχει θέσει αρχικά ο οδηγός, ενώ η ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο και η οδική συμπεριφορά είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, όπως και το τεχνολογικό υπόβαθρο. Η τιμή των 46.050 ευρώ κρίνεται απολύτως δικαιολογημένη, καθώς, όπως λέει και ο σοφός λαός, «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις». 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes GLC 250 4MATIC
Κυβισμός (cc) 1.991 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 211/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.200
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 7,3
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 223
Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,5
Εκπομπές Ρύπων CO2 152 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ) 281,20
Μήκος (μέτρα) 4.656
Πλάτος (μέτρα) 1.890
Ύψος (μέτρα) 1.639
Βάρος (κιλά) 1.735
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 550
 Τιμή (από…) 46.050 €*

 * με το όφελος της απόσυρσης

 Παρά τις 20αρες ζάντες έχει εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητες
Κομψό και όμορφο το πίσω τμήμα με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης
Στην καρδιά βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας των 211 ίππων
Ευρύχωρο και πρακτικό το πορτμπαγκάζ
Εντυπωσιακές ζάντες 20 ιντσών της AMG
Πάνω στο κρύσταλλο του παρμπρίζ υπάρχει η υπογραφή της Daimler

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης