Η νέα ναυαρχίδα της Mazda, το ολοκαίνουργιο SUV Mazda CX-60 ξεκίνησε την παραγωγή του στο εργοστάσιο Hofu Plant No. 2 στο νομό Yamaguchi. Και η Mazda Motor Corporation πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή τελετή έναρξης.Κατά τη διάρκεια της τελετής στο εργοστάσιο Hofu, που παραβρεθήκαν 100 άτομα που εμπλέκονται στην παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων εργαζομένων του εργοστασίου Hofu,ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Akira Marumoto, και ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδικάτου Εργαζομένων Mazda, Satoru Harada, αναφέρθηκαν κυρίως στις  ποιοτικές προδιαγραφές που τηρεί η εταιρεία. 

Η μαζική παραγωγή του ευρωπαϊκού CX-60 ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και το πλοίο που μεταφέρει το πρώτο φορτίο CX-60 αναμένεται να αναχωρήσει για την Ευρώπη από το λιμάνι Nakanoseki στις 26 Απριλίου. Στην Ελλάδα το περιμένουμε το φθινόπωρο.
Το CX-60 αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει τα τελευταία δέκα χρόνια η Ιαπωνική μάρκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα ναυαρχίδα της Mazda αντιπροσωπεύει όλα όσα η εταιρεία έχει ενσωματώσει στο DNA της στην αιωνόβια δραστηριότητά της, από την εξαιρετική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση μέχρι την εκλεπτυσμένη ιαπωνική δεξιοτεχνία, τις τελευταίες καινοτομίες στις ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες και τον προηγμένο κινητήρα.
Το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 PHEV εισάγει για πρώτη φορά την plug-in hybrid τεχνολογία της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά SUV.

Το σύστημα κίνησής του συνδυάζει ένα Skyactiv-G 2.5, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με έναν ηλεκτροκινητήρα 129 kW, ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων και μια μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355V,  17.8 kWh. 
Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα και μοτέρ αποδίδει συνολική ισχύ συστήματος 327 PS/241 kW και άφθονη ροπή 500 Nm, καθιστώντας το ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Επιπλέον, το νέο Mazda PHEV επιδεικνύει εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά. Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά WLTP είναι μόλις 1,5 l/100 km και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 κατά WLTP μόλις 33 g/km.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης