Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Με το απαράμιλλο ιταλικό στιλ να κυριαρχεί και τη φινέτσα τoυ εσωτερικού διάκοσμου να κλέβει τις καρδιές, το νέο Ypsilon αναμφισβήτητα είναι ένα από τα πιο κομψά μικρά αυτοκίνητα. Η έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1,3 JTD ωστόσο, είναι αυτή που κάνει τη διαφορά, τόσο σε επιδόσεις, όσο και στην τσέπη!!
bella italiana
Τα αυτοκίνητα μικρών κατηγοριών είναι από τα πλέον δημοφιλή στην Ελλάδα, με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, να είναι από πλέον βασικά χαρακτηριστικά τους. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα μοντέλα που ξεχωρίζουν, προσφέροντας όλο το πακέτο που επιζητά ο σύγχρονος καταναλωτής. Ένα από αυτά είναι και η Lancia Ypsilon με τον diesel κινητήρα 1,3 λίτρου.
Οι Ιταλοί πάντα πρόσφεραν αυτοκίνητα με στιλ. Το έχουν στο DNA τους και το αποδεικνύουν σε κάθε περίπτωση. Στη νέα Ypsilon όμως, έχουν δώσει το κάτι παραπάνω. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι αποτελεί το όνειρο κάθε γυναίκας οδηγού, οι οποίες είναι και σαφώς πιο απαιτητικές. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος έχει μια αρμονία, με το πίσω τμήμα παρότι πιο καμπυλωτό να δένει ιδανικά με το εμπρός. Στο εσωτερικό η κομψότητα κερδίζει τις εντυπώσεις, με τις επενδύσεις των καθισμάτων, την προσοχή στη λεπτομέρεια και το ρετρό design του πίνακα οργάνων στο κέντρο ταμπλό, να αποπνέουν μια πολυτέλεια. Η ποιότητα των υλικών αν και δεν αγγίζει τη κορυφή, αφήνει ανεπηρέαστο τον επιβάτη, αφού ακόμα και οι διακόπτες έχουν στιλ.
Οι χώροι για 4 επιβάτες στη καμπίνα είναι ικανοποιητικοί, με τους πίσω να έχουν αρκετό διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Η πρακτικότητα κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με θήκες για μικροαντικείμενα να υπάρχουν σε κάθε σημείο, με το μόνο αρνητικό να έρχεται από το πορτμπαγκάζ, το οποίο με 217 λίτρα χωρητικότητα, δύσκολα θα μπορέσει να φιλοξενήσει τις αποσκευές όλων των επιβατών.
Εξαιρετικό μοτέρ
Στο δρόμο, ο 1,3 JTD σε αποζημιώνει από κάθε πλευρά. Κινεί με απίστευτη άνεση το αμάξωμα των 1.050 κιλών, έχει δύναμη από τις 1.000σ.α.λ., επιταχύνοντας με ένα απλό πάτημα του γκαζιού το αυτοκίνητο. Ακόμα με 4η σχέση στο κιβώτιο και 60 χλμ./ώρα στο κοντέρ, δεν δείχνει καμία υστέρηση, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη του ζωή του οδηγού. Ο ήχος του κινητήρα, έχει το γνωστό «γουργουρητό» των diesel, ωστόσο οι δονήσεις δεν περνούν στη καμπίνα, χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση. Στην πόλη, είναι ευέλικτο, σβέλτο και παρκάρει παντού. Στον αυτοκινητόδρομο, χάρη στους 95 ίππους και την υψηλή ροπή κινείται ακόμα και με 140 χλμ./ώρα με άνεση, με την κατανάλωση καυσίμου να βρίσκεται κάτω από 4 λίτρα! Όσο για τη μέση, όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είναι λίγο πάνω από τα 5 λτ./100 χλμ.
Όλα alfa
Η νέα Ypsilon λαμβάνει το μέγιστο βαθμό, αφού σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας, διαθέτει το κάτι παραπάνω, σε εμφάνιση αλλά και σε απόδοση. Είναι ένα ικανότατο αυτοκίνητο στο δρόμο, χάρη στο πετρελαιοκινητήρα, ευχάριστο στην οδήγηση, ιδιαίτερα οικονομικό και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αφού εκπέμπει κάτω από 100 γρ./χλμ CO2. Αν είχε και χαμηλότερη τιμή, τότε θα ήταν βέβαιο ότι θα προσέλκυε ακόμα περισσότερους νέους αγοραστές, αφού τα 15.788 ευρώ δεν είναι και λίγα την εποχή που ζούμε. Βέβαια, από την άλλη αξίζει να τα διαθέσει κάποιος, αν επιθυμεί ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (cc) | 1.248 |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 95/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/1.500 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 11,4 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 183 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 5,1 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 99 γρ./χλμ |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 3,842 |
Πλάτος (μέτρα) | 1,676 |
Ύψος (μέτρα) | 1,520 |
Βάρος (κιλά) | 1.050 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 217 |
Τιμή (από…) | 15.788 ευρώ |