Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Το πρώτο βήμα έγινε στις 28 Νοεμβρίου 2022, κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day.Με αυτή την εκδήλωση η Ιταλική μάρκα ξεκίνησε μια νέα εποχή. Παρουσίασε τη φιλοσοφία που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά της μοντέλα ενώ υπενθύμισε με διάφορες αναφορές το ένδοξο παρελθόν που μετρά περισσότερα από 115 χρόνια ιστορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εκδήλωση Lancia Design Day σηματοδότησε την αφετηρία της νέας σελίδας για την ένδοξη Ιταλική μάρκα. Η παρουσίαση περιλάμβανε το πλάνο λανσαρίσματος τριών νέων μοντέλων (το νέο Yspilon το 2024, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας το 2026 και τη νέα Delta το 2028), αλλά και την αποκάλυψη του σχεδιαστικού μανιφέστου Pu+Ra Zero, το οποίο δίνει το στιλιστικό δρόμο που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα. Σχετικο θέμα:

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 http://zougla.gr/automoto/tests/lancia/article/lancia-pura-zero-apokriptografontas-to-grifo

Στην πορεία προς τη δημιουργία της νέας εποχής της μάρκας, η Lancia δημιούργησε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ, όπου φέρνει το κοινό κοντά στην πορεία αναγέννησης της μάρκας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia με αφορμή τη δημοσίευση του πρώτου επεισοδίου του ντοκιμαντέρ είπε:

«Αυτό το σύντομο ντοκιμαντέρ έχει σαν σκοπό να μεταφέρει στο κοινό αυτούς τους μήνες σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης απ’ όλους όσους συμμετέχουν στην επιτυχημένη αναβίωση της μάρκας. Για εμένα, η Αναγέννηση της Lancia είναι ένα όνειρο που παίρνει σάρκα και οστά. Μέσα από ένα στρατηγικό πλάνο, στοχεύουμε να γίνουμε μια ελκυστική, αξιόπιστη και αξιοσέβαστη μάρκα της premium κατηγορίας στην Ευρώπη».

Έχοντας το ρόλο του αφηγητή, στο πρώτο επεισόδιο του “New Lancia Renaissance”, ο κ. Napolitano προσκαλεί το κοινό στα παρασκήνια της Lancia Design Day, της πρώτης εκδήλωσης της νέας εποχής της μάρκας. Σε ένα ταξίδι ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον, o θεατής ανακαλύπτει όλες τις πτυχές μιας επίσημης εκδήλωσης που συνήθως μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Πρωταγωνιστές είναι ο Επικεφαλής Σχεδίασης της Lancia, Jean Pierre Ploué και τα μέλη της ομάδας του, τα οποία συνέβαλαν στη δημιουργία του νέου λογοτύπου, της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας, αλλά και του Lancia Pu+Ra Zero, του τρισδιάστατου μανιφέστου που ενσαρκώνει τις ιδέες που θα γνωρίσουμε καλύτερα με την εφαρμογή τους στα τρία μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν μέσα στην επόμενη 5ετια, ξεκινώντας με το νέο Ypsilon το 2024.

 

 

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Τορίνο, στα γραφεία των κ.κ. Luca Napolitano και Jean Pierre Ploué, στο κέντρο σχεδίασης της μάρκας, αλλά και στο εκπληκτικό Heritage Hub της Stellantis που αναδεικνύει με έναν μοναδικό τρόπο την ιστορική κληρονομιά των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου.

Από το Heritage Hub προέρχονται και μερικά από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της Lancia που επίσης πρωταγωνιστούν στο ντοκιμαντέρ, όπως οι κομψές Aurelia και Flaminia, οι Πρωταθλήτριες Stratos, Delta και Rally 037, αλλά και οι καινοτόμες Beta και Gamma.

Το δεύτερο επεισόδιο της σειρά είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον προσεχή Απρίλιο, ενώ το τρίτο και τελευταίο επεισόδιο θα συνοδεύει την αποκάλυψη του νέου Ypsilon το 2024.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης