Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που έφερε το ολοκαίνουργιο Ford Fiesta. Πριν καλά, Τα πρώτα 30 Ford Fiesta που κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη ήταν αυτά που ήρθαν στην Ελλάδακαλά παρουσιαστεί πανευρωπαϊκά, η Ford Motor Helllas φρόντισε να το δείξει σε Έλληνες δημοσιογράφους και εκπροσώπους Μέσων.
Αυτοί με τη σειρά τους πήραν μία πρώτη γεύση από το νέο μικρομεσαίο μοντέλο που ετοιμάζεται να μπει ακόμα πιο δυνατά στην κατηγορία η οποία… σαρώνει σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Πάρτε μία πρώτη γεύση του νέου Ford Fiesta στο παρακάτω video που έχει γυριστεί στην Ελλάδα
Ολοκαίνουργιο…
Τα πρώτα Ford Fiesta για τα οποία διαβάσατε και είδατε πριν από λίγες ημέρες σε σχετικό ρεπορτάζ του zougla.gr (διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ πατώντας ΕΔΩ), είναι αυτά που Κορυφαία πρόταση στην κατηγορία του το νέο Ford Fiestaείχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε. Δύο ξεχωριστές εκδόσεις, βενζίνης και diesel, τις οποίες δοκιμάσαμε έστω και για λίγο, σε δρόμους της Αττικής προκειμένου να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τις αλλαγές σε σχέση με την απερχόμενη γενιά.
Μέρα με τη νύχτα τα δύο αυτοκίνητα (προηγούμενη και νυν γενιά) με τις αλλαγές να ξεκινούν από την εξωτερική σχεδίαση. Πιο φαρδιά μάσκα, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED και χαρακτηριστικά που δείχνουν το αμάξωμα πιο «μάτσο» είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας γενιάς.
Το μήκος έχει μεγαλώσει οριακά όπως και το φάρδος ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον οριζόντια. Η γενική εικόνα αρέσει και σε αντίθεση με πολλές εταιρείες του ανταγωνισμού το νέο Fiesta διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που έχει γράψει τη δική του ιστορία.
Μεγαλύτερο…
Μεγάλες αλλαγές συναντούμε στην καμπίνα των επιβατών που είναι ευρύχωρη και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες. Οι αποσκευές έχουν… στην διάθεσή τους 292 λίτρα (μέχρι τηνΗ μεγάλη οθόνη αφής σου κεντρίζει το ενδιαφέρονεταζέρα) ενώ συναντούμε και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Αυτό όμως που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών υψηλής ευκρίνειας που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
Μέσα από αυτή μπορείς να ρυθμίσεις τη μουσική, το σύστημα πλοήγησης, να συνδέσεις το κινητό σου πολύ γρήγορα και γενικότερα να κάνεις πολύ εύκολη τη συμβίωση με το αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικό της νέας οθόνης είναι το γεγονός ότι, έχουν μειωθεί στο 50% οι διακόπτες! Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε το ηχοσύστημα της B&O (Bang & Olufsen) που αλλάζει τα δεδομένα με την κορυφαία ποιότητα ήχου, κάτι που συναντούμε σε ελάχιστα αυτοκίνητα της κατηγορίας Β.
Υψηλή ποιότητα και gadgets…
Η χρήση των υλικών είναι πολύ προσεγμένη ενώ ο οδηγός θα αισθανθεί πολύ όμορφα πίσω από το τιμόνι του νέου Fiesta. Θα το λέγαμε και… φυσιολογικό για μοντέλο της Ford που μας έχει συνηθίσει σε Οδηγικά είναι Ford και το δείχνει…τέτοια αντιμετώπιση. Οδηγικά, η έκπληξη είναι ευχάριστη και θα ικανοποιήσει και τoν πλέον απαιτητικό. Στα χέρια μας είχαμε τόσο την έκδοση βενζίνης όσο και diesel με τα 100 και 120 άλογα αντίστοιχα και πραγματικά το ευχαριστηθήκαμε. Σε αυτές τις δύο εκδόσεις είναι δύσκολο να βρεις δυσαρεστημένο οδηγό, το αντίθετο μάλιστα, καθώς ο ίδιος θα διαπιστώσει πως όχι μόνο έχει επιδόσεις αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Στα συν να προσθέσουμε και την ηχομόνωση από αεροδυναμικούς θορύβους που έχει βελτιωθεί αισθητά έπειτα από τις εργασίες που έχουν γίνει στο κάτω μέρος του Fiesta. Στα μείον η έλλειψη χειρολαβών, θα προβληματίσει τον συνοδηγό ιδίως όταν ο οδηγός θέλει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.
Ολοκληρωμένο πακέτο
Σε γενικές γραμμές το νέο Fiesta είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της κατηγορίας. Διατηρεί τις κλασικές γραμμές της μάρκας, έχουν προστεθεί πολλά σύγχρονα στοιχεία και έχει αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό το εσωτερικό.
Σε συνδυασμό με την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Ford Motor Hellas είναι σίγουρο πως το συνολικό πακέτο θα το ανεβάσουν πολύ ψηλά στην σχετική λίστα των πωλήσεων…
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Ford Fiesta πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε αναλυτικά τις τιμές και τις εκδόσεις της νέας γενιάς του Fiesta πατήστε ΕΔΩ