Αποστολή στην Ισπανία
Λουκάς Παπαλάμπρος

Η Ford ανανέωσε σε όλα τα σημεία το πιο δημοφιλές hatchback της παγκόσμιας αγοράς, από την εμφάνιση, την καμπίνα, τον εξοπλισμό και τους κινητήρες, δίνοντας την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο μοντέρνο και σύγχρονο  

Βρεθήκαμε στη Μάλαγα, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του ανανεωμένου Focus, ενός μοντέλου που έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, διατίθεται σε 140 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει ρυθμό παραγωγής μια μονάδα ανά δευτερόλεπτο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο ποιοτική και premium η καμπίναΗ τρίτη γενιά του Focus στη μετά-facelift εκδοχή του, απέκτησε νέα μάσκα στα πρότυπα των Fiesta και Mondeo, μεγαλύτερο προφυλακτήρα, λεπτότερα φώτα και τονισμένο καπό, έχοντας πιο δυναμική εικόνα. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι περισσότερες και πιο ουσιαστικές, με την εργονομία και την πρακτικότητα να έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Στην κεντρική κονσόλα και το τιμόνι δεν υπάρχουν πλέον τα δεκάδες κουμπιά και διακόπτες, ανάμεσα στα καθίσματα τοποθετήθηκαν ποτηροθήκες και υποβραχιόνιο, με την ποιότητα των υλικών να είναι ακόμα καλύτερη.

Μιλάς και ακούει τα πάντα...Αυτό που ξεχωρίζει φυσικά, είναι το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2, με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, που βλέπουμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει κάθε λειτουργία, να μπει στο internet ή να συνδεθεί ακόμα και με ένα συμβατικό κινητό τηλέφωνο και όλα αυτά, με φωνητικές εντολές. Για παράδειγμα, όταν θες να βάλεις μια διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης ή ψάχνεις να βρεις σταθμό ανεφοδιασμού, δεν χρειάζεται να το γράψεις στην οθόνη, απλά να το πεις.  

Πληθώρα τεχνολογιών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Στην Ελλάδα έρχεται τέλος Νοεμβρίου

To Focus περιλαμβάνει πλέον στον εξοπλισμό του, όλα τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως το νέας γενιάς «Active City Stop» για αποφυγή πρόσκρουσης, το «Adaptive Cruise Control», το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος σε κάθετες θέσεις και το «Cross Traffic Alert» που ειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν εμπόδια την ώρα που προσπαθεί να βγει με την όπισθεν από ένα γκαράζ.

Κινητήρες για όλα τα γούστα

Εξαιρετικός ο καινούργιος 1.5 EcoboostΗ γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 12 μοτέρ, όλα προδιαγραφών Euro6, καλύπτοντας κάθε απαίτηση των καταναλωτών. Εκτός από τον γνωστό 1.0 Ecoboost με 100 και 125 ίππους, ο οποίος αποτελεί την κορυφαία επιλογή, προστέθηκε ο τετρακύλινδρος 1.5 EcoBoost, ο οποίος αντικαθιστά τον 1.6 EcoBoost. Το νέο μηχανικό σύνολο, αποδίδει 150 και 182 ίππους, έχοντας ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων στα 127 γρ./χλμ. Ενδιαφέρον έχει και ο καινούργιος 1.5 TDCi με 95 και 120 ίππους, ο οποίος εμφανίζει και στις δύο περιπτώσεις, μέση κατανάλωση στα 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ. Οι νέοι κινητήρες, συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και από την επόμενη χρονιά με το ολοκαίνουργιο αυτόματο επίσης έξι σχέσεων.

Πιο σταθερό στο δρόμο

Παραμένει μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορίαΟδηγώντας το αυτοκίνητο στο νότιο τμήμα της Ισπανίας, από τη Μάλαγα έως τη Γρανάδα, το πρώτο πράγμα που διαπιστώσαμε ήταν η υψηλή ποιότητα κύλισης και η απολαυστική  οδική συμπεριφορά του. Οι μηχανικοί της Ford άλλαξαν τη γεωμετρία της ανάρτησης, ώστε να είναι πιο άνετο και συνάμα σπορ, αύξησαν την ακαμψία και έκαναν πιο άμεσο το τιμόνι, αν και έχει πιο ελαφριά αίσθηση.
Ο κινητήρας 1.5 Ecoboost με τους 182 ίππους, που είχαμε στη διάθεσή μας, έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, είναι γραμμικός και συνδυάζεται ιδανικά με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης