Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Το Panda από το 1980,οπότε και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά, έως και σήμερα, είναι ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της Fiat. Η τρίτη του γενιά ωστόσο, που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, αποτελεί την κορύφωση όσων έχουμε δει μέχρι τώρα. Το νέο Panda, είναι πιο όμορφο, ελκυστικό και πρακτικό, με τον καινούριο κινητήρα 0,9 TwinAir να ολοκληρώνει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του.

Γλυκιά γεύση

Παρατηρώντας το νέο Panda, μια «γλυκιά γεύση» θαρρείς και βρίσκεται στον ουρανίσκο σου! Το ιταλικό μοντέλο, είναι μοντέρνο, σύγχρονο, με πλούσιες καμπύλες και συμπαγείς διαστάσεις. Οι συνδυασμοί χρωμάτων στο εσωτερικό, αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και το νεανικό του προφίλ, με τους Ιταλούς σχεδιαστές να έχουν κάνει για μια ακόμα φορά την υπέρβαση. Η καμπίνα βρίθει αποθηκευτικών χώρων, κάτι που εκτιμούν από την πρώτη στιγμή οι επιβάτες. Τα καθίσματα είναι ψηλά τοποθετημένα, προσφέροντας στον οδηγό πλήρη ορατότητα, έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη και το τιμόνι ρυθμίζεται προς κάθε κατεύθυνση, καθιστώντας πιο άνετη την οδήγηση.
Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται επίσης σε υψηλά επίπεδα, το ταμπλό, τα όργανα και τα χειριστήρια είναι σχεδιασμένα με προσοχή. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν με ελάχιστες παραχωρήσεις ακόμα και τρεις επιβάτες, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 225 λίτρων.

Μηδέν τέλη κυκλοφορίας

Δικύλινδρος κινητήρας turbo 875 κ.εκ., με 85 ίππους και CO2 99 γρ./χλμ. Από τη μία δηλαδή, ικανοποιητικές επιδόσεις και από την άλλη, μηδενικά τέλη κατανάλωσης. Το μεγάλο πλεονέκτημα τουTwinAir, είναι τα 145 Nm ροπής, τα οποία βοηθούν τον οδηγό να κινηθεί σβέλτα μέσα στην πόλη,  με τον κινητήρα να ανταποκρίνεται χωρίς μεγάλη υστέρηση στο πάτημα του γκαζιού. Υπάρχει βέβαια και η επιλογή της λειτουργίας ECO, που μειώνει την ροπή κατά 45 Nm και σε συνδυασμό με το πρόγραμμα Start/Stop, προσφέρει χαμηλότερες τιμές στην κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας δεν έχει όμως τα οφέλη του MultiJet όσον αφορά το καύσιμο, με τη μέση κατανάλωση στο ECO να κυμαίνεται περίπου στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και στο Normal στα 7,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο η έκδοση αυτή είναι πιο φθηνή όσον αφορά την αγορά. 

Σε κίνηση στα αστικά κέντρα, κινείται με χαρακτηριστική ευκολία, το ψηλό αμάξωμα το βοηθά να περνά ακόμα και από εμπόδια χωρίς προβληματισμό, με την ανάρτηση να απορροφά χωρίς κραδασμούς τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στον αυτοκινητόδρομο, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει στο κοντέρ σταθερά 130-140 χλμ./ώρα, χωρίς να προβληματίζεται, με την ηχομόνωση και  τη σταθερότητα να είναι από τα μεγάλα του πλεονεκτήματα.

Σε ό,τι αφορά στις εξοπλιστικές εκδόσεις, είναι διαθέσιμο στην πιο πλούσια έκδοση Lounge, με 10 χρώματα αμαξώματος και 9 εσωτερικά, με το βασικό πακέτο να περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, a/c, ABS με EBD, radio-cd, ράγες οροφής, σύστημα Start/Stop και πολλά ακόμα. 

Συμπερασματικά, το Panda 0,9 TwinAir είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την εποχή που ζούμε. Έχει στιλ, φρεσκάδα, προσφέρει χώρους και πρακτικότητα, απαλλάσσει τον οδηγό από τέλη κυκλοφορίας και είναι ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση. Όσο για την τιμή του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, ξεκινώντας από 12.400 ευρώ ή 12.100 με απόσυρση.

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
 Κυβισμός (cc)  875
 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)  85/5.500
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  145/1.900
 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)  11,2
 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  177
 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  6,5
 Εκπομπές Ρύπων CO2  99 γρ./χλμ
 Τέλη Κυκλοφορίας  0 €
 Μήκος (μέτρα)  3,653
 Πλάτος (μέτρα)  1,643
 Ύψος (μέτρα)  1,551
 Βάρος (κιλά)  1.035
 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  225
 Τιμή (από…)  12.100 ευρώ

Πάρτε μια γεύση απο το νέο Panda 0,9 TwinAir

Και δείτε εδώ φωτογραφίες του