Του Γιώργου Παλληκάρη

Η κατηγορία των B-SUV είναι η αγαπημένη του ελληνικού κοινού, καθώς σε αυτήν ανήκει 1 στα 2 νέα οχήματα που προτιμούν περισσότερο -λόγω του χαμηλού κόστους- οι οικογενειάρχες. Μία εταιρία για να καταφέρει να προσφέρει ένα μοντέλο σε μία τόσο ανταγωνιστική κατηγορία πρέπει να έχει κάτι το ιδιαίτερο να προσφέρει. Κάτι το ιδιαίτερο για να μπορέσει να υποστηρίξει το προϊόν της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επιλογή της MG ακούει στο όνομα ZS και εμείς το δοκιμάζουμε στην πλούσια έκδοση Luxury Plus με τον 1.000άρη turbo κινητήρα 111 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο, όπου η τιμή πώλησης είναι στα 25.120 ευρώ. Κρατήστε την τιμή στο πίσω μέρος του μυαλού σας όσο διαβάζετε το κείμενο μιας και θα δείτε πως το μοντέλο τελικά δίνει περισσότερα από αυτά που ζητάει.

Αρχικά πρώτη φορά είδαμε ένα εξωτερικό χρώμα να τραβάει τόσο πολύ τα βλέμματα καθώς το έντονο γαλάζιο του μοντέλου ήταν πόλος θαυμασμού από αρκετούς περαστικούς. Κάτι  στο οποίο βοήθησαν και οι διαστάσεις του μοντέλου, καθώς είναι από τα μεγαλύτερα B-SUV της αγοράς με μήκος 4.323χλστ. πλάτος 1.809χλστ. ύψος 1.653χλστ. ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.581χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σχεδίαση του απλή, αλλά χωρίς να περνάει απαρατήρητη με κύρια χαρακτηριστικά τις ζάντες, τις ράγες οροφής, την απόσταση από το έδαφος, τη μεγάλη μάσκα και φυσικά το σήμα της MG.

Μόλις ξεκλειδώσεις με το ανέπαφο κλειδί και καθίσεις στη θέση του οδηγού αυτόματα νιώθεις την αίσθηση ανωτερότητας – σιγουριάς που θέλει να νιώθει κάθε οδηγός SUV. Είσαι ψηλά, έχεις πολύ καλή ορατότητα και το κυριότερο δεν περιορίζεσαι. Το τιμόνι ρυθμίζεται στο ύψος αλλά όχι τηλεσκοπικά (μέσα – έξω) ενώ η θέση του οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά και εύκολα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθίσαμε και στις 4 θέσεις (πέντε εάν στην πίσω σειρά γίνουν ελάχιστοι περιορισμοί) και μπορούμε με σιγουριά να σας πούμε πως ο χώρος είναι πραγματικά άνετος και για τα γόνατα αλλά και για τα κεφάλια καθώς το χαμήλωμα της οροφής ξεκινά πίσω από τα καθίσματα των πίσω επιβαινόντων. Την ίδια μεγάλη ευρυχωρία αντικρίσαμε και όταν ανοίξαμε την θύρα του πορτπαγκάζ όπου αποκαλύφθηκαν τα 448λτ. χώρου όπου μάλιστα εάν αφαιρεθεί (σηκωθεί και) η βάση αποκαλύπτεται επιπλέον χώρος στον οποίο βολεύεται μέχρι και εφεδρικός τροχός που μπορεί να παραγγελθεί αφού το MG στην Ελλάδα έρχεται με κιτ επισκευής.

Επιστρέφοντας στην καμπίνα, η εικόνα συμπληρώνεται από τα καλά υλικά που έχουν επιλεχθεί με μεγάλο μέρος αυτών να είναι μαλακά, ενώ το τιμόνι είναι δερμάτινο και διαθέτει κόκκινες ραφές, όπως και τα προσκέφαλα.

Ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης (θυμίζουμε Luxury Plus στα 25.120 ευρώ) παρέχει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών τον οποίο ο οδηγός μπορεί να μεταμορφώνει με κουμπιά στο τιμόνι, gps, πανοραμική κάμερα 360 μοιρών με λειτουργία 3D που δείχνει όλο το αμάξωμα βοηθώντας εκπληκτικά τις μανούβρες, θερμαινόμενα καθίσματα, Auto Hold αλλά και το ιδιαίτερα βοηθητικό σύστημα που ενεργοποιείται φωτάκι εάν υπάρχει αντικείμενο στη νεκρή γωνία του καθρέφτη.

Σε όλα αυτά προσθέστε και μία κεντρική οθόνη αφής 11.1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό που είναι και το κέντρο ελέγχου για το σύστημα infotainment το οποίο είναι εύκολο, συμβατό με όλα τα κινητά αλλά έχει μία μικρή υστέρηση στον χρόνο ανταπόκρισης των εντολών. Μάλιστα διαθέτει και φυσικά κουμπιά για τη χρήση της ώστε να μην ψάχνετε την οθόνη εν κινήσει.

Το καλύτερο είναι πως στο MG ZS δεν πελαγώνεις από την τεχνολογία και τις οθόνες. Υπάρχουν όλα με μέτρο. Για τις σημαντικές λειτουργίες υπάρχουν πλήκτρα στο τιμόνι και κάτω από την οθόνη, για τις πιο μικρές λεπτομέρειες μπορείς να χρησιμοποιήσεις την οθόνη αφής. Είναι ένα μοντέλο που δεν θα φανεί… διαστημόπλοιο σε κάποιον που μετά από 15 χρόνια με το ίδιο αυτοκίνητο αποφασίσει να μπει στη νέα γενιά και αυτό είναι ένα τεράστιο συν του αυτοκινήτου.

Στο δρόμο…

Κάτω από το καπό του MG ZS υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης Turbo κινητήρας απόδοσης 111 ίππων του οποίου ο στόχος δεν είναι να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Και αυτό ακριβώς πετυχαίνει. Οπότε όταν χρειάζεται 11.2 δευτ. για το 0-100 και σκεφτείτε πως είναι αργό, μπορούμε να σας πούμε πως η κατανάλωση των 7.6λτ./100χλμ. που είδαμε εντός πόλης και 5.9 λτ./100χλμ. που είδαμε σε ταξίδι στην εθνική οδό, είναι η απάντηση. Το μοντέλο θα στρίψει χωρίς να τρομάξει οδηγό και επιβάτες, ενώ εάν βάλετε τη λειτουργία Sport στο κιβώτιο, το τιμόνι θα βαρύνει και ο κινητήρας θα ακούγεται παραπάνω. Το κιβώτιο ανταποκρίνεται εξαιρετικά σε καθημερινή ήρεμη οδήγηση, δεν είναι όμως ικανό να προσφέρει σπορ αλλαγές και ανεβοκαταβάσματα. Είπαμε, το ZS δεν είναι για πίστα, αλλά για μία εύκολη καθημερινότητα.

Το συμπέρασμα για το MG ZS των 1.000κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο είναι άκρως θετικό. Χώροι, άνεση, ηρεμία, SUV ανωτερότητα, καλά φρένα, συνδεσιμότητα, 3D κάμερα και αυτόματο κιβώτιο για ένα σύνολο που ζητά 25.120 ευρώ και προσφέρει μαζί 7 χρόνια εγγύηση.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης