Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Αφήνοντας κατά μέρος τις αμερικανικές καταβολές, η Chevrolet επαναπροσδιορίζει τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά και αποκτά ολοκληρωμένη ταυτότητα με ένα μοντέλο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υπόλοιπες προτάσεις της κατηγορίας.

Κερδίζει σε εντυπώσεις απο την πρώτη εικόνα 


Φίλος των αμερικάνων ή ευρωπαίος;

Η Chevrolet είναι αναμφισβήτητα μια μάρκα θρύλος στην Αμερική έχοντας στην «πλάτη» της περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας και ορισμένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην παγκόσμια αυτοκίνηση. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο έχει κάνει σημαντικά προόδου, με το Cruze να είναι το αυτοκίνητο που την έφερε στο προσκήνιο.

Η πεντάθυρη εκδοχή του Cruze με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 140 ίππων, είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της γκάμας, προσφέροντας οτιδήποτε επιθυμεί ο σύγχρονος ευρωπαίος καταναλωτής. Η εμφάνιση του διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα hatchback, ακολουθώντας μια αμερικανοαναθρεμμένη λογική. Μεγάλη μάσκα δύο τμημάτων μπροστά με το χαρακτηριστικό «σταυρό» στη μέση, μυώδες πίσω τμήμα με καθαρές γραμμές και τονισμένοι θόλοι των τροχών.


Στα ενδότερα

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η πρώτη θετική εντύπωση έρχεται από το καλοφτιαγμένο ταμπλό και τη μοντέρνα σχεδίαση. Η κεντρική κονσόλα με την πρακτική έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών κάνει τη διαφορά, με τον μπλε φωτισμό των οργάνων να δίνει μια ευχάριστη νότα. Τα σκληρά πλαστικά συνδυάζονται με σκουρόχρωμο ύφασμα, αναβαθμίζοντας τη συνολική εικόνα, με την πρακτικότητα και τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα να αποτελούν το μεγάλο πλεονέκτημα. Ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος από τη θέση οδήγησης και την εργονομία, έχοντας άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια και τους διακόπτες. Στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν με άνεση ακόμα και επιβάτες άνω του μετρίου αναστήματος, με το πορτμπαγκάζ να εκπλήσσει με τη χωρητικότητα του (413 λίτρα).

Η καρδιά του αυτοκινήτου

Ο 1,4 turbo κινητήρας των 140 ίππων – που προέρχεται από την Opel – αποδεικνύεται η καλύτερη επιλογή και συνδυάζεται ιδανικά με το εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων, κάνοντας τα ταξίδια πιο άνετα, αθόρυβα και οικονομικά. Το σύστημα start/stop βοηθά να κρατηθεί η κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Στο δρόμο, το πεντάθυρο Cruze βγάζει σπορτίφ χαρακτηριστικά χάρη και στην σκληρή ανάρτηση του, κινείται με σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στριβεί απροβλημάτιστα, με το στάνταρ σύστημα ευστάθειας ESC να παρεμβαίνει όποτε χρειάζεται. Η αποτελεσματική ηχομόνωση και η απουσία τριγμών στο εσωτερικό δεν περνούν απαρατήρητα, όπως και το ασαφές σύστημα διεύθυνσης από την άλλη πλευρά. 


Επί της ουσίας

Η αρχική έκδοση LΤ κοστίζει 15.980 με απόσυρση και προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό οτιδήποτε απαιτεί ο καταναλωτής από ένα μοντέλο της κατηγορίας. Διαθέτει έξι αερόσακους, σύστημα ευστάθειας, κλιματισμό, ραδιο-cd, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα τίμιο και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που δεν προκαλεί και έχει συγχρόνως και τις αρετές ενός turbo κινητήρα.

Το μεγάλο πορτ μπαγκάζ θα ευχαριστήσει τις… απαιτητικές γυναίκες 


Τεχνικά Χαρακτηριστικά Chevrolet Cruze 5d turbo
Κυβισμός (cc) 1.364 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 140/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/3.050
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,3
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,8
Εκπομπές Ρύπων CO2 134 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 147,4 €
Μήκος (μέτρα) 4,514
Πλάτος (μέτρα) 1,797
Ύψος (μέτρα) 1,477
Βάρος (κιλά) 1.319
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 413
Τιμή (από…)* 15.980 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης