Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Όταν μηχανικοί, σχεδιαστές και τεχνολόγοι μαζεύονται στην πίστα των κέντρων δοκιμών των εργοστασίων, ο ρόλος τους είναι ιδιαίτερα σημαντικός γιατί ο καθένας από την πλευρά του κάνει τις δικές του μετρήσεις στο καλά καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο που ακόμη δεν έχει μπει στη γραμμή παραγωγής και τα σχέδιά του κρατούνται ερμητικά κλειστά στα στρατηγεία των αποφάσεων.
Έξω από τα κέντρα δοκιμών που είναι καλά προστατευμένα από τα αδιάκριτα μάτια στήνονται οι φωτογράφοι του ειδικού τύπου και με τεράστιους τηλεφακούς τραβούν τις αποκλειστικές τους φωτογραφίες. 

Έχουμε δηλαδή ένα καλά καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο που δεν διακρίνονται ούτε ζάντες, ούτε προβολείς αλλά ούτε το πραγματικό του σχήμα. Αυτοί που ασχολούνται με τις αποκλειστικές φωτογραφίες έξω από τα κέντρα δοκιμών λένε κάτι πολύ σωστό.
Μπορεί οι κατασκευαστές με ένα καλό καμουφλάζ να κρύβουν το πραγματικό αυτοκίνητο όμως δεν μπορούν να κρύψουν τις υψηλές του επιδόσεις. Αν οι κατασκευαστές δοκιμάζουν ένα αυτοκίνητο γρήγορο αυτό δεν μπορούν να το κρύψουν. Γιατί οι δοκιμές γίνονται στο όριο. Και έχουν δίκιο. Οι επιδόσεις δεν κρύβονται.

Ας δούμε όμως αυτό το αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί το 2024. Οι θαυμαστές της BMW M σίγουρα θα εντυπωσιασθούν με τις επιδόσεις της BMW M GmbH, της νέας έκδοσης της BMW M5 που αργότερα  θα προστεθεί και μία Touring παραλλαγή της στη γκάμα του μοντέλου. 
Με την έβδομη γενιά της BMW M5 Sedan να βρίσκεται ήδη σε ένα πρόγραμμα εντατικών δοκιμών, η BMW M GmbH επιβεβαιώνει την επέκταση της γκάμας της ώστε να περιλαμβάνει μια έκδοση Touring του νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων. 
Ακριβώς όπως και η μελλοντική BMW M5 Sedan, η έκδοση Touring θα διαθέτει ένα εντελώς νέο και μερικώς εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Τα γνώριμα σπορ χαρακτηριστικά M, μαζί με μία τεχνολογία πλαισίου ρυθμισμένη με ακρίβεια και εμπλουτισμένη με καινοτόμα συστήματα, προάγουν τη δυναμική οδήγηση και την ευελιξία σε επίπεδο μοναδικό για την κατηγορία. Έτσι, η BMW M GmbH συνεχίζει σταθερά την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση. Ο Dirk Häcker, επικεφαλής εξέλιξης της BMW M GmbH είπε ότι: 
«Εγκαθιστούμε τώρα ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με τυπικές επιδόσεις M και σε άλλα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων».

Εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, η BMW M5 αποτελεί το σημείο αναφοράς ως προς τη δυναμική, την ευελιξία και την ακρίβεια στην κατηγορία sedan οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Η πρόοδος στον τομέα της εξέλιξης, η αγωνιστική τεχνογνωσία, οι πρωτοποριακές καινοτομίες στα συστήματα κίνησης, ανάρτησης και στους τομείς της αεροδυναμικής και της ελαφριάς δομής αμαξώματος, έχουν διαμορφώσει την ιστορία της BMW M5. Οι υψηλόστροφοι κινητήρες με έξι, οκτώ και δέκα κυλίνδρους, η τεχνολογία M TwinPower Turbo, το σύστημα πέδησης με συνθετικά κεραμικά φρένα M Carbon και η τετρακίνηση M xDrive είναι μερικά μόνο από τα τεχνολογικά ορόσημα με τα οποία αυτό το μοντέλο έχει επανειλημμένα επαναπροσδιορίσει τις κορυφαίες επιδόσεις ενός sedan που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεπιφύλακτα στην καθημερινότητα. Τη σκυτάλη ετοιμάζεται τώρα να παραλάβει η έβδομη γενιά της BMW M5, προσθέτοντας συναρπαστικές καινοτομίες για μια ακόμα πιο έντονη εμπειρία απόδοσης.
Η πρώτη BMW M5 Touring κυκλοφόρησε το 1992 βασισμένη στη δεύτερη γενιά της BMW M5 Sedan και έκτοτε αντιπροσωπεύει έναν συνδυασμό υψηλών επιδόσεων και καθημερινής πρακτικότητας σε τέσσερις τροχούς. Το 2007, η BMW M GmbH πρόσθεσε επίσης μια έκδοση Touring στην τέταρτη γενιά της BMW M5. Σήμερα, το επιτυχημένο λανσάρισμα της πρώτης BMW M3 Competition Touring με M xDrive* υπογραμμίζει επίσης την υψηλή απήχηση αυτής της ειδικής φιλοσοφίας οχήματος στην premium μεσαία κατηγορία υψηλών επιδόσεων.
Οι δοκιμές των πρώτων πρωτοτύπων της νέας BMW M5 Touring θα ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας, καθώς και σε επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους γύρω από το Μόναχο και στο αρχηγείο της BMW M GmbH στο Garching. Η ολοκληρωμένη εφαρμογή και δοκιμή των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης θα πραγματοποιηθεί στη συνέχεια και για τη νέα BMW M5 Touring, μεταξύ άλλων, στο Nordschleife του Nürburgring, με στόχο την εξασφάλιση της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ των σπορ επιδόσεων στην πίστα και της ανώτερης οδηγικής άνεσης στην καθημερινή οδήγηση και σε μεγάλες αποστάσεις.