Αποστολή στις Σέρρες: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το όνομα και μόνο της BMW M5 προκαλεί δέος καθώς μπορεί ο καθένας να καταλάβει τι σημαίνει ο αριθμός 5 σε συνδυασμό με το γράμμα Μ.

Γι΄ αυτούς που ίσως να μην… γνωρίζουν το όνομα Μ5 (άρα δεν έχουν σχέση και με την αυτοκίνηση), απλά μεταφράζεται ως ένας κορυφαίο οικογενειακό μοντέλο που προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις και εφοδιάζεται με άφθονη πολυτέλεια.

Η 6η γενιά της BMW M5 ήρθε στην Ελλάδα και την οδηγήσαμε με το καλημέρα στην πίστα των Σερρών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το απόλυτο μηχάνημα

Η γνωστή πάντως σε εμάς Μ5 ξεκίνησε την… καριέρα της στην παγκόσμια αγορά το 1984. Ήταν ένα

Εσείς ξέρετε κάποιο αυτοκίνητο με 600 άλογα που να έχει… ψεγάδια; Πόσο δε όταν μιλάμε για BMW Mπολυτελές τετράθυρο business sedan μοντέλο αγωνιστικού στυλ που με το… καλημέρα έκανε αισθητή την παρουσία του. Από τότε έχουν περάσει 34 χρόνια και η νέα γενιά ήρθε για να προκαλέσει τον ανταγωνισμό αλλά και οποιονδήποτε αναζητά το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης με αυτή την σχεδίαση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η λέξη «απόλυτο μηχάνημα» δεν είναι καθόλου υπερβολή γιατί όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι της Μ5 μπορείς να καταλάβεις πόσο προχωρημένο αυτοκίνητο είναι, από όποια «οπτική» και να το κοιτάξεις. Το σίγουρο πάντως είναι ένα. Πως, όσο και να ψάξεις ίσως να μην βρεις κανένα ψεγάδι. Αυτό που θα βρεις είναι νέα πράγματα, καθώς ο εξοπλισμός αλλά και οι δυνατότητες στο δρόμο είναι πάρα πολλές.

Αισθάνεσαι δέος όταν βρίσκεσαι δίπλα στο τέρας των 600 ίππων...


Στην πίστα

Πάμε όμως να ταξιδέψουμε μέχρι την πανέμορφη πόλη των Σερρών όπου εκεί βρίσκεται το πολύ Με το καλημέρα την οδηγήσαμε στην πίστα των Σερρών και καταλάβαμε περί τίνος πρόκειται…υψηλού επιπέδου αυτοκινητοδρόμιο της πόλης.

Σε αυτό το «φυσικό» περιβάλλον για κάθε γρήγορο αυτοκίνητο, βρεθήκαμε καλεσμένοι της BMW Hellas, για να πάρουμε μία πρώτη γεύση από την ολοκαίνουργια M5 που ήδη είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.

Εκεί μας περίμενε όλη η ομάδα της BMW και μαζί με ειδικούς σε θέματα γρήγορης οδήγησης, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, «γράψαμε» αρκετούς γύρους για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Στη διάθεσή μας είχαμε εκτός από την Μ5, τη Μ2 και τη Μ4...


Δεν είναι απλά γρήγορη…

Για τη νέα BMW M5 τα πολλά λόγια είναι περιττά. Σχεδιαστικά, το σχεδόν πέντε μέτρα αμάξωμα μας Όσο βυθίζεις το γκάζι τόσο κολλά το σώμα σου στο κάθισμα και γίνεσαι ένα με αυτό…δίνει την εικόνα του «οικογενειακού» αυτοκινήτου, όμως οι σπορ γραμμές, τα φουσκώματα, μαζί με τα λογότυπα «Μ» μας βάζουν όλα μαζί στο κλίμα για το τι θα συναντήσουμε.

Για να πούμε την αλήθεια περιμέναμε να οδηγήσουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, όμως στο τέλος και έπειτα από μία πρώτη οδηγική γεύση που περιλάμβανε οδήγηση με Μ2 και Μ4 (ναι, ναι είχε και από αυτά το μενού) το συμπέρασμα ήταν ένα.

Πως οι άνθρωποι της BMW, όχι απλά έκαναν τη δουλειά τους αλλά διέπρεψαν δημιουργώντας ένα πάρα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!

Στην πίστα και με το πόδι στο πάτωμα το γερμανικό μοντέλο πλασάρεται εντυπωσιακά...


Εκρηκτική…

Με λίγα λόγια η νέα Μ5 είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα που μπορεί να ικανοπιήσει ακόμα και τις πιο Και να θες να το «χάσεις», αυτή δε σε αφήνει… διαστροφικές σκέψεις του οδηγού. Και το λέω αυτό γιατί πίσω από το τιμόνι, γρήγορα αντιλαμβάνεσαι την εκρηκτικότητα, τη δύναμη, τη ροπή, τα κρατήματα.

Εκεί που πρέπει να δώσουμε έμφαση είναι στο σημείο που θες να κάνεις λάθος αλλά το αυτοκίνητο δεν σε αφήνει! Το κάναμε ή καλύτερα προσπαθήσαμε να το κάνουμε αλλά η Μ5 αποδείχτηκε πιστή στη δουλειά της…

Η νέα Μ5 είναι τετρακίνητη αλλά και πισωκίνητη. Μην ξεχνάμε και την απόλαυση της... πάντας!


Τετρακίνητη και πισωκίνητη

Το ρόλο της σε αυτό παίζει η νέα αντίληψη πραγμάτων. Έτσι λοιπόν από τις πολλές ρυθμίσεις που έχει Ο V8 κινητήρας των 4.4 λίτρων αποδίδει 600 ίππους και όπως καταλαβαίνετε βάζει φωτιά στην άσφαλτο…ο οδηγός (για τιμόνι, ανάρτηση, κλ.π.) υπάρχει και η επιλογή πισωκίνητης ή… τετρακίνητης Μ5. Ναι, καλά διαβάσατε. Η ολοκαίνουργια Μ5 εφοδιάζεται με σύστημα AWD που κατανέμει τη ροπή σε όλους τους τροχούς κάνοντας υπερβολικά εύκολη τη ζωή του οδηγού. Βασικά ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά σεταρίσματα και είτε να παίξει είτε να οδηγήσει με απόλυτες γραμμές.

Αυτό μπορεί να το κάνει πολύ γρήγορα χάρη στο V8 μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 4.4 λίτρων bi-turbo. Το συγκεκριμένο αποδίδει 600 ίππους και παράγει 750Nm ροπής, νούμερα που σε κάνουν να αντιλαμβάνεσαι πόσο δυνατό μπορεί να είναι ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Στην πράξη, οι επιδόσεις είναι φοβερές… Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3,4, το 0-200 σε 11,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Πατάς το γκάζι, φρενάρεις με βία, στρίβεις και αυτή σ' ακούει χωρίς να διαμαρτύρεται...


Χωρίς.. κόφτη

Στο… πρόβλημα της τελικής ταχύτητας και του ηλεκτρονικού κόφτη υπάρχει η λύση που ακούει στο Στη νέα Μ5 μπορείς να βγάλεις και τον κόφτη!όνομα M Driver’s Package και μπορεί να παρατείνει την ταχύτητα μέχρι τα 305 χλμ./ώρα.

Να σημειώσουμε πως στη νέα Μ5 ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων το οποίο ρυθμίζεται ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Ρυθμίσεις μπορεί επίσης ο οδηγός να κάνει από τα δύο κουμπιά M1 και M2 που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι και τα οποία σεταρίζονται, συνδυάζοντας τις προτιμήσεις του οδηγού για κινητήρα, κιβώτιο και ανάρτηση.

Ο νέος λεβιές ταχυτήτων (8 σχέσεων). Δίπλα διακρίνονται οι ρυθμίσεις...


Φρένα αντοχής

Από πλευράς φρένων το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με στάνταρ συνθετικά φρένα M, που είναι Με τα κεραμικά φρένα είναι καλύτερα…ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα από χυτοσίδηρο και επομένως μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου.

Με μπλε εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστοντες πλευστές πίσω, συν διάτρητα, εσωτερικά αεριζόμενα δισκόφρενα παντού, τα συνθετικά φρένα M παρέχουν την ισχύ ακινητοποίησης που αρμόζει στις δυναμικές ικανότητες του αυτοκινήτου.

Τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M, που αναγνωρίζονται από τις χρυσαφί δαγκάνες και εξοικονομούν επιπλέον 23 κιλά από το βάρος της M5, αντέχουν ακόμα σε πιο δύσκολες συνθήκες.

Και να θες να βγεις εκτός πίστας, δε... θέλει αυτή!


Αλλο επίπεδο το εσωτερικό

Για το εσωτερικό είναι περιττό να αναφερθούμε, καθώς μία επίσκεψη σε κάποια αντιπροσωπεία της BMW θα σας λύσει κάθε απορία για το πως πρέπει να είναι λενα πολυτελές sedan.

Πολυτέλεια...


Όλα σε ένα αμάξωμα…

Συμπερασματικά, η νέα BMW M5 είναι ένα αυτοκίνητο που σου προσφέρει τα πάντα και μπορεί να Η νέα Μ5 είναι το… θηλυκό που τα κάνει όλα χωρις να διαμαρτύρεται αλλάξει τη διάθεση οποιουδήποτε βρεθεί στο εσωτερικό της.

Οδηγικά είναι απόλυτη, προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τα γούστα του οδηγού και μπορεί να σου κάνει αυτό που πραγματικά θέλεις, είτε στο δρόμο, είτε στην πίστα. Κατατροπώνει σχεδόν τα πάντα και αποδεικνύει στην πράξη και με νούμερα ποιος είναι ο ηγέτης.

Το σίγουρο είναι πως όποιος θέλει να την αποκτήσει θα χάσει τον… ύπνο του μέχρι να την παραγγείλει και να την κάνει δική του (λόγω αναμονής).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα BMW M5 πατήστε ΕΔΩ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW M5 
Κυβισμός (κ.εκ.) 4.395 (V8)
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 600/6.700
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 750/1.800-5.600
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 3,4 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 305 (χωρίςκόφτη)
Μέση Κατανάλωση 10,5 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 241 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 735,05 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 4,965
Πλάτος (μέτρα) 1,903
Ύψος (μέτρα) 1.473
Βάρος (κιλά) 1.930
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 585
 Τιμή (από…) 174.900 ευρώ

Υποδειγματική η δύναμη και το κράτημα της Μ5
Το μήκος της Μ5 σχεδόν αγγίζει τα πέντε μέτρα

Η θέση οδήγησης...
Στην πίσω σειρά μπορούν να καθίσουν αναπαυτικά τρεις επιβάτες

Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν τετρακίνηση, τετρακίνηση... Sport και πίσω κίνηση
Με το κουμπί Μ2 μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσωπική σου ρύθμιση...
Πατάς το κουμπί και 'αρπάζει' ο V8 κινητήρας των 4,4 λίτρων
Τέσσερις απολήξεις εξάτμισης...
Το... ιπποδρόμιο
Ακόμα και τα 'παπούτσια' είναι ξεχωριστά
Η ομάδα της BMW που μας συνόδεψε στις Σέρρες. Από αριστερά: Νίκος Καψής, Κώστας Διαμαντής και Θωμάς Παπαπάσχος

Στις Σέρρες είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τη Μ4

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης